2. BÖLÜM

484 64 195
                                    

Yeni bölümümüzle yeniden merhabaa🫀 Yazmaktan çok zevk aldığım bir bölüm oldu. Umarım okurken de keyif alırsınız.

İyi seyirler, sevgili okurlar :)

(Videoyu izleyip okumanız önerilirr💖)

(Videoyu izleyip okumanız önerilirr💖)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


    2. BÖLÜM

   𝐊𝐔𝐑𝐓𝐀𝐑𝐈𝐂𝐈

              "Gözler bazen bir insan yüreği için, haddinden fazla şey anlatır."



İki parşömen zarfın kapı eşiğine atılması üzerinden birkaç dakika geçmemişti henüz. Kızların kalbi o zarflara ulaşmak için mantıklarıyla kıyasıya bir yarış halindeydi.

Bu lanet olası gecede ne oluyordu?

Yaşanmamasını gerektirecek kadar saçmaydı. Önce Rogste onları öldürmeye çalışmıştı, ardından ne yidüğü belirsiz iki zarf odanın girişine süzülmüştü.

Anlamıyorlardı.

"Bakacak mısın?" Jacklyn derin bir nefes aldı. Gece rüzgarı camdaki tül perdeyi havalandırıyordu. Tozlu zeminde hareketlendi hafifçe. Ancak Lorraine cevap vermedi. İçinde büyüyen o nefreti dizginlemeden harekete geçemezdi. Hata yapardı. Hataya asla müsamaha göstermeyen bir hayat sahibi olduğundan kendini rahatlatması bir nebze olsun daha kolay oluyordu. Kuru dudaklarını kemirdi. Titremeyi bırakmamış elini zemine yerleştirerek parşömenlere doğru ilerledi. Ondan güç alan Jacklyn de aynı şeyi yaptı.

"Kim bıraktı bunları?" dedi Jacklyn avuçlarına aldığı zarfa bakarak. "Bizi kurtaran kişi mi? Ama neden kendini bize göstermedi?"

Lorraine'de elindeki zarfa yumulu bir halde cevapladı. "Muhtemelen oydu. Belki de bize güvenmiyordur.

"Güvenmemesini gerektirecek bir şey mi yaptık?" Jacklyn kaşlarını kaldırdı. Birkaç tur daha döndürdü elinde parşömeni.

Lorraine sakince açtı zarfı. "Güvenmesini gerektirecek ne yaptık?"

Jacklyn hak verdiğini gösteren bir emare takındı yüzünde. Ardından o da elindeki zarfı büyük bir hışımla parçaladı.

Sevgili Lorraine Altaire

03/03/2003 tarihinde bırakılmış olduğunuz Sir Marguertie çiftliğinde yaşadıklarınızdan ötürü çok üzgünüz. Çiftlik yöneticiniz Jessica Jean Marguertie'nin insan hayatını tehlikeye atma suçu işlediği gerekçesiyle 2016 yılından bu yana devam eden bir davası olduğunu söylemekte yarar olduğu kanaatindeyiz. Bulunduğunuz çiftlik artık çetelerin ve suçluların kol gezdiği bir suç evi olmuş durumda. Devlet tarafından kırmızı listede aranan on bir suçlunun daha Sir Marguertie Çiftliği mensubu olduğunu tahmin ediyoruz. Bu sebepten sizleri kendi korumamıza almak, hayatınızı daha yaşanılabilir kılmak ve acınızı bir nebze olsun hafifletebilmek amacıyla Florida Vals balosuna davet ediyoruz. Bu, yalnızca bir balo değil, aynı zamanda yeni hayatınızın ilk gününe ev sahipliği yapacak. Devletimiz sizin yanınızda. Artık korkmanıza gerek yok.

SOY ADI TUTULMASI | DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin