NARSİST

8.3K 125 38
                                    

"Maria, bittin sen"

İlk kez ismimi kullanmıştı bu kötüye alametti.

Arkamı dönüp koşmaya başladım. Daha iki adım atmamıştım ki
Mengene gibi belimden tuttup sarmaladı.

Ellerini itmeye çalışıyordum ama ne nafile hiç bir şekilde kendimi ondan kurtaramıyordum.

Dudakları kulağımın en hassas yerine dokunup sıcak nefesini üfledi.
Bütün vücudum ona karşı alarm içindeydi.
O ne zaman bana yaklaşıp dokunduğunda vücüdüm hemen ona karşı sinyaller yolluyordu.

"Efendine yaptığın saygısızlığın bedelini ağır bir şekilde ödeyeceksin"

"Sen benim efendim değilsin kendini ne sanıyorsun piç herif"

Gözlerini kapattığını hissettim. Dudaklarını boynuma bastırıp derin bir nefes aldı.
Ben yumuşadığını sanarken herşeyini yere attığım masaya beni sertçe kaldırıp oturdu.
Ciyakladım.

"Demek ben senin efendin değilim ha"
İşte yine sinirlenmişti. Bu adam ne zaman sakın olucaktı.

Karalı ses tonuyla yanıtladım.
" Evet, değilsin"
Parmaklarıyla çenemden dudaklarıma doğru yol çizdi.
İçimin titrediğini ve yavaş yavaş ona çekildiğini hissetim.

Baş oarmağı alt dudağımın üstünde öylece kaldı. Buz mavisi gözleri tamamen dolgun dudaklarıma inmişti.
Bir an onun dudaklarının benim dudaklarımın üstünde olmasını istedim. Sadece anlık gelen saçma bir düşünceydi.

Parmakları dudaklarımdan inince derin bir nefes aldım. Parmakları çenemden boynuma ordanda göğüslerimin tam ortasına gelip durdu.
Zorlukla yutkundum. Kalbim atışlarım hızlanmaya ve sırtım terlemeye başlamıştı.
Parmakları sol göğsümün etrafında daireler çizerek gitgide hedefine doğru küçülmeye başladı.

Başparmağı tamda göğüs ucunun üstünde durunca titrek bir nefes alıp elini üstümden çekmeye çalıştım.
Ama o hızlı bir manevrayla masada duran elini elbisemin fermuarına getirip hızlıca açtı. Elbise kalçalarımın üstüne kadar düştü.
Siktir sertleşmiş meme ucum adeta beni yala der gibi ona dönük yukarı bakıyordu.

Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırıp boğuk sesiyle " ceza vakti"
Diye fısıldadı.

Dudaklarını sertçe dudaklarıma bastırdı.
Kalbimin hızı son raddelere ulaşmıştı.

Alt dudağımı sertçe emip dişledi. Alt dudağımı o kadar sertçe emdiği için inledim. İnlemem hoşuna gitmiş gibi arsızca sırıttı.

Alt dudağımı dişleyip, morartıktan sonra üst dudağıma geçip aynısını ona da yaptı. Öpüşü o kadar iyiydiki tepki veremeden edemedim. Her şeyi bir kenara bırakıp onun tanrısal dudaklarını yavaşca emdim.
Aman tanrım dudakları vişne tadındaydı. En sevdiğim meyvenin onun dudaklarında olması sinirlerimi bozdu. O dudaklarındaki tadı yok etmek istercesine alt dudağını daha sert emdim. Öpüşmemiz alev almışcasına derinleşmeye başladı.
Victor dilini dudaklarımdan itip ağzımın içine keşfe çıktı. Dillerimiz birbirine değdi. Dilini ağzımdan cıkarıp sert ve alevli şekilde emdi. Soluklanmka için öpüşmeye ara verdik alınlarımız birleşti. Ellerimin saçlarında olduğunu yeni farkedip bir elimi ceketini diğerini onun çenesine götürdüm.

Soluklandıktna sonra bedenimi diliyle talan etti.
Her iki eliyle elbisemi bacaklarımdan çıkarıp gelişigüzel bir kenara fırlattı.

Bacaklarımı beline doladı. üstüme eğilmesiyle kasıklarıma yoğun bir sıcaklık yayıldı.
Dün akşamdan daha tutkulu bir şekilde bir eli göğsümü yoğurup meme ucunu parmakları arasında döndürürken diğer mememe de dilini sürüp agzına alıp emdi.

Daha fazla dayanamadım ve durmadan Victorun ismini söyleyip inledim.
Victor hiç durmadan mememi okşayıp, parmaklarının arasına alıp ezip , sertçe dişlerini geçiriyordu.

Mememin her yerinde diş izlerini bırakıp yaptıklarının aynısını diğer mememede uyguladı.
Kasıklarım gitgide ıslanıyordu.
Mememden aşağıya öpücükler indirip keskin bir yol çizdi.
Dudakları külotumun üstünden durdu. Ve dilini ıslak olan kumaş parçasına bastırıp alevler içinde yanan amıma dokundurdu.

"Victor, lütfen" diye tiz bir sesle inledim.

"Bana ne istediğini söyle"

Parmakları külotumun lastik kısmında dolanırken arsızca inledim.

"Bana dokun, lütfen"

"Duyamadım"

Daha fazla dayanamamışcasına bağırdım.

"Beni boşalt, Victor"

Victor komutumu almışcasına hiç beklemeden külotu ortadan ikiye ayırdı.

Parmakları kilotisimi daire şeklinde döndürdü.
Orta parmağı içime girince kasıklarım parmaklarını sıkıyordu.
Parmakları içimde hareket etti. İçine it, içinden çıkar.

deliğime ikinci parmakta eklenince doluluk hissiyle inledim.
Başparmağı kilotirisimi hızlı ve sertçe ovmaya başlayınca yüksek sesle inledim.

Dilinin darbeleriyle karnımdan aşağıya sıcak bir şeyler yayıldı.
Orgazm kendini güçlü ve yakıcı bir şekilde gösterdi. Orgazm bittikten sonra Victor benim akıntımla dolu olan parmağını ağzımın içine doğru itti.

" Kendi akıntını em, lenochka"

Parmaklarını yaladım ve acıya benzer akıntımı tadını hissetim.
Parmakları ağzımdan yavaşça çıkardı.

Parmaklarını kendi ağzına götürüp gözlerimin içine baka baka tek tek emdi.

Telefon ikimizin sessizliğinin ortasında çaldı. Telefonu eline almadan önce bedenimi baştan aşağı inceleyen gözlerle "bir daha arsızlığın tutarsa, itaatkarsızlık yerine direk söyleyebilirsin ve halolur."dedi.
Göz kırptıktan sonra " anlarsın ya"

Telefonu eline aldı. " Bu arada şampuanımın kokusu yakışmış "

Siktir

Bir daha asla o şampuanı kullanmayacaktım.

Victor benimle son kez göz göze gelip elindeki telefondaki kişiyle Rusça dilini konuşup dış kapıyı kapatıp beni evde yalnız bıraktı.
Tabi hizmetçiyi, bahçıvanı ve korumaları saymazsak

Bu benim elime geçebilecek en iyi fırsattı

Her ne kadar bana güzel bir seks ve orgazmda sağlasa bu kendini beğenmiş piçten kaçıp kurtulmam gerekiyordu.

Kaçış planları başlasın..

Bölümü nasıl buldunuz?

Maria sizce kaçabilecekmi?

Victoru beğendiniz mi?

Etkileşim ve yorum yazmayı unutmayınız?

Seviliyorsunuz ❤️❤️

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin