Yorumların ve oyların benim için çok önemli.
Çok.
BÖLÜM ON BEŞ
THİNK İ NEED SOMEONE OLDERChris, ormana girmeden önce aldığı gerçek Alkol şişesini kafasına delicesine dikerken Valeria'nın elini bırakmıyordu. Yerde yürüdüklerinde ezdikleri yapraklar çatırdıyor, kış mevsiminin verdiği soğuk tüylerini diken diken ediyordu.
Valeria, elini adamdan çektiğinde kendi omuzlarına sardı. "Üşüdün mü?" Aslında sorması hataydı, kışın ortasında yanması olanaksızdı çünkü. "Sana çıkarken mont almanı söylemiştim."
Valeria, yürürken bi' gülümsedi bi' omuz silkti. "Bu elbiseyi montla mahvetmek istemedim." Chris gülerek Alkol şişesini tutması için kadına uzattı. Ardından omuzlarından aşağı kendi ceketini indirdi.
Chris, kısa kollu ile kaldığında Valeria bir ona uzatılan cekete, bir de Chris'e bakıyordu. "Sen aldığım elbiseyi mahvetmek istemiyor olabilirsin ancak bende sağlığını mahvolmasını istemiyorum doktor."
Alkol şişesini Valeria'nın elinden kaptıktan sonra, ceketi ince omuzlarına geçirdi ve sarıp sarmaladı. "Seni bu kadar az görmem adil değil." Dedi adam.
Ay ışığı, ağaçların arasından zemine kadar iniyordu. Her ne kadar bu korkunç bir hava verse de, en huzurlu zamanlarıydı ormanın. "Bir doktorla sevgili olmak kolay değilmiş, değil mi?"
Chris, bir yudum daha alırken şişe yarılanmıştı. Alkole alışmış bünyesi henüz salak bir reaksiyon göstermeye niyetli değildi. "Bundan şikayet etmiyorum. Beyaz önlük sana yakışıyor. Ancak erkek arkadaşın olduğum günden beri, çok çalışıyorsun."
Valeria kaşlarını çatıp reddetti, "hayır Chris, bu benim normal çalışma saatim."
"Hayır değil. Senin olmayan mesailere bile katılmak... Seni yormuyor mu Valeria? Her şeyin en güzeline sahipsin, neden daha güzeli için uğraştığını merak ediyorum. Erkek arkadaşın olarak."
Valeria derin bir nefes verdi. "Üstelik izinlerini bile kullanmıyorsun, Love bana hiç eve gelmediğini söylüyor ve attığım mesajlar neredeyse hep geçiştiriliyor."
"Peki ya bunun sebebini sonra öğrenmen gerek desem?"
"Yani bir sebebi var? Peki bu bizi nasıl etkileyecek?" Alkol beynine sızıyordu. "Bana sürpriz mi yapıyorsun yoksa kuyruklu balık." Kaşlarını çattı ve kendi kendine "kuyruksuz balık mı var Christopher?" Diye söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐎𝐂𝐓𝐎𝐑, chris evans
Hayran Kurgu𝐓𝐃 ★ 𝐂𝐇𝐑𝐈𝐒 𝐄𝐕𝐀𝐍𝐒 ----------------------- 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈𝐋𝐀𝐑: Cinsellik, aile sorunları. Normal bir günde silahlı çatışmanın kurbanı olan Ünlü oyuncuyu, Valeria adında ki bir doktor kurtarır.