Merhaba arkadaşlar, bu benim ilk hikaye denemem. Hikayeyi toprakyilmaaz ile yazıyoruz. Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı bekliyoruz.(multide cansu var.)
Merhaba ben Cansu. 18 yaşındayım ve ailemle beraber Muğla'da yaşıyorum. Üniversite sınavından İstanbul Boğaziçi Üniversitesi resim bölümünü kazandım. Telefonumu odamdan aldım ve hemen bilet almak için aradım ki babam elinde biletle yanıma geldi.
Niye daha önce söylemiyo ki? Kontör gitti boşuna!
Aldım bileti evirip çevirerek incelemeye başladım. YUH AMA! Sekiz buçukta uçak mı kalkar beaa! Sabahın köründe uyan da uçağa bin. Hemen valizimi hazırlamaya başladım çünkü sekiz buçukta uçak kalkıyor. Se-kiz-bu-çuk! Saat kaç acaba?
'Anneağağağağa!'
'Ne bağırıyon kızım duymuyoz mu seni?'
'Saat kaç?'
'bildiğim kadarıyla odanda bir duvar saati vardı değil mi Cansu?!'
'Uuups unutmuşum.'
Bir bakiim şu saate. Dokuz. Eyi onda yatarım. Vee 3. valiz hazır. Kapanmıyo bunlar lan?? Çağrı'yı çağırdım. Bu insana benzeyen varlık benim kardeşim ama öz olduğundan emin değilim.
' Çağrooooooooo! Benim güzel gardaşım 2 dk gelsene buraya.'
Iyyşş , takmış şu kulaklıkları gene!
'Kulaklıklar beynine kaçacak olum, takma şunları! '
'Yine işin düştü dimi koca kafa?'
'Herald yani sana boşuna canım kardeşim diycemi mi sandın? Şu valizleri kapatsana.'
' Is your mother beautiful???'
' A-aa cık cık cık terbiyesiz. Gevurca konuşma benle !'
Valizlerin üstüne oturdum ve kas yığını kardeşim - kardeşim olduğundan şüpheliyim- sağolsun valizleri kapattık. Saate baktım 10.15, ahey aheey hemen yatmam lazım.
'Pişşt! Huu! Oda spreyi olduk burda' Tekli koltuğa öküz gibi yayılmış müzik dinliyo! Yanına gidip hassas yerinden, belinden dürtükledim onu. Bana what the fuck bakışlarını yolladığında ona bad girl gülümsemesi attım. Sonunda odamdan çıktı stupid camışı. Pijamalarımı giyip yatağa girdim ve kızlara mesaj attım.
Kime: Özge ve Melek'e
Mesaj: Kızlar 7'de hava alanında olalım. Öpüldünüz muah :*
---
Sabah 5' te kalktım. Evet, tam 5.00' da! Babamda 6'da işe gittiği için, yalnız değilim. Önce ılık bir duş aldım ve saçımı kuruttum. Üstüme dantelli beyaz elbisemi giydim ve takılarımı takıp saçımı yaptım. Eyeliner, rimel ve hafif rujumdan oluşan makyajımı yaptım. Babamın sesini duyduğumda valizlerimi alıp aşağı indim. Arabaya bindiğimizde kızlara haber verdim, onlarda yola çıkmışlar. Hava alanına geldiğimizde Çağrıyı kollarımın arasına alıp 'Benden kurtuldun küçük bebek.' diyip annem ve babamla vedalaştım. Uçağa kızlarla birlikte bindik. Kalkışa geçtiğimizde camdan heryerin resmini çektim ve müzik dinlemeye başladım. (Multide). Bekle beni İSTANBUL!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odun
Novela Juvenil-Sevdiğin biri var mı? +Evet ama tanımazsın zaten insan değil. -Melek mi? +Hayır odun (!)