Sütaş için iftihar Türkiye için iftar benim içinse intihar vakti -ostis
--------------
bolum 3
Kanka unuttum ben o cocugu ya sal beni artik dememe ragmen beni teselli ediyorlardi COCUKLA ILETISIM KURMADIM AMK yine de beni dusunmeleri duygulandirmadi degil.
Huseyin hala bizi zenci spam atmakla tehtid ediyordu hava da hala karliydi yani gotumuz hala buz kesiyordu canim ayakisilarim asla isinmadigi icin ayaklarimi Allah katina cikarip sobada isitiyordum. Tek dayanagim soba ile artik bir bag kurmustum arada sohbet ediyorum baya samimiyiz bu aralar. Tatil hits different abi diye dusunurken bu sirada kardesim geldi, odaya ossurdu ve kacti hayir en azindan kapiyi kapat dimi yoooook olmaaz kapatamaz o kapi aralik kalicak zaten ossuruk da ossuruk olsa sanirsin kimya labaratuvarinda deney yapiyorum. Ne beklersin ki alistim artik bu nukleer bombadan daha etkili olup hirosimaya atsak daha buyuk hasar verebilecek kapasitede ossuruga.
Artik hayatimin bir parcasi haline geldi.
Cok sıkıldıgim icin bizim otistiklere yazmaya karar verdim.
ù§ƙūð4řå ĝįđəŕ ïķēñ
7 katilimci~ostis~
hic sesiniz cikmiyo hayirdir~aleyna~
kanka sen aldatilinca biz de susalim dedik acini yasa sen~ostis~
ABI ESKIDENDI ESKIDDN BI RAHAT BIRAK BENI YA~selen~
ne kadar eski olabilir abi dun zirliyodun~ostis~
saka kanka🤠~huseyin~
zenci atiyimmi~gulsah~
vay donek vay
kanka
kanka
kanka
kanka
kanka
kanka
bak bi
bak
pst
ssst
host
hoy
host
bak bi
YA BAKIN BI~ostis~
noldu~gulsah~
birini eklimmi gruba~ostis~
ekle nolcakki~gulsah~
tam durgulsah kisisi levent kisisini aldi
~gulsah~
halletcem ben simdi kipss😉~ostis~
neyi lan
LAN
Neyi
YA~buket~
kanka yemegin suyuna kim bandi~ostis~
ne~buket~
KOLI BANDI PUAHZHSJSHXHHDHDherkes tarafindan goruldu 16.18
Havada bok kokusu var... Bu isin icinde bi is var. Bu kodumunun embesilleri kesin yine bi is ceviriyolar -ki cok supheli- eger yine sikimsonik fantastik sacma bir sey yasarsam hepsinin sacini kaziyip aksam evlerine gidip ayak tirnaklarina pembe simli oje surucem.
Zaten ikide bir beni gay seylerine etiketliyolar yapistircam bi tane olan bana olucak ya zaten sizofren hepsi ilaclarini almiyolar ben ugrasiyorum.
---------------
kisa oldu kb (ayip ya insanlik bitmis abi dunyada yasanmaz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gulu sev dikeni batsin🌹
Fanficironidir, siniftaki mahlukatlarin yasadigi olaylar anlatilmistir gercek hayattan alintidir -cok sikildim ya -gel bide ben sikiyim😍