Zabuza'nın , Kakashi'ye beklenmedik saldırısı herkesi büyük şoka uğratmıştır.
Naruto'dan :
Onca yaşanan olaydan sonra gerçektende Zabuza'nın değiştiğine inanmıştım. Bize ihanet edeceği düşüncesini aklımdan tamamen çıkarmıştım. Ama anlaşılan çıkarmamam gerekiyormuş çünkü az önce Kakashi sensei'yi kağıt gibi ortadan ikiye kesmişti
Kakashi senseiden fışkıran kanlar hepimizin yüzüne sıçramıştı. Hâla olayın ciddiyetini anlamakta zorlanıyordum. Çünkü Kakashi senseinin ölmüş olabileceğini kabullenemiyordum.
Sakura bütün vücudu titreyen bir halde "K-kakashi s-sensei..." dedi ve olduğu yere diz üstü kendini bıraktı.
Eğer Sakura , Kakashi senseiyi manipüle edip Zabuza'yı affettirmeseydi belki de bütün bunlar yaşanmayacaktı. Bundan çıkaracağımız tek ders demek ki affetmek her şeyin çözümü değilmiş.
Sasuke'ye baktığımda yüzünde ki korku dolu endişe ifadesi yerini bir anda sakin ve rahat ifadeye bırakmıştı.
Evet , Sasuke benim tanıdığım en soğukkanlı insandı ama bu kadarı da fazlaydı. Az önce senseimiz ezeli düşmanı tarafından ortadan ikiye ayrılmıştı. En azından böyle bir durumda Sasuke'nin insanı bir duygu vermesini bekliyordum.
Sasuke'nin bu tavrı karakteristiklik mi yoksa Uchiha'lı olduğu için mi bilmiyorum ama bildiğim bir şey varsa o da Sasuke için bu durumun hiç iyi olmamasıydı. Sonuçta böyle bir robottan farkı yoktu.
Aramızda beni en çok şaşırtan Haku olmuştu. Çünkü Zabuza'nın ölümüne şaşırmak veya üzülmek yerine benim dikkatimin dağıldığı bir anı fırsat kollayıp elimden kaçmıştı. Başta Zabuza'nın yanına doğru gidiyor sanmıştım.
İşte beni çok şaşırtan yer burasaydı. Haku , Zabuza'ya doğru değil Sakura'ya doğru koşuyordu. Sakura'ya zarar mı verecekti ? Böyle bir şeye izin veremezdim. Bu yüzden bende peşinden gitmek istedim. Ancak Sasuke beni kolumdan tutarak durdurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...