GK-1

789 38 8
                                    

Jessie gece 12 de arkadaşının doğum günü partisinden arabasıyla eve dönüyordu. Eve gitmişti tam bahçe kapısında girince annesi aradı. Jessie nin annesi 2 gün evde olmayacaklarını yakın arkadaşının kızının evlendiğini soyledi. Jessie evde tek kalmamak için arkadaşı Otilia yı eve davet etti. İki arkadaş evde sohbet etmeye başladı . Ve saat iyice geç olunca uyudular

Jessie ve Otilia sabah kahvaltsından sonra Jessie işe gitti Otilia evde kaldı. Jessie yolda giderken yolda gelinlikli bir kadın gördü. Kadın ağlıyordu Jessie yanında durdu ve kadıne neden ağladığını sordu kadın cevap vermedi. Jessie tekrar sorunca kız kaçmaya başladı. Jessie onun peşinden koştu takip etti ancak gelinlikli kadın bianda ortalıktan kayboldu.

Jessie işe geç kalmamak için arabasına doğru hızlıca yol aldı. Ve arabasını bıraktığı yerde bulamadı. Hemen polisi aradı. Polis arabanın plakasını sordu. Jessie hemen plakayı söyledi. Polis böyle bi plakanın olamayacağını söyledi. Jessie çok şaşırmıştı. Otobüsle işe gitti. İşten döndüğünde evinin etrafında polis ve ambulans vardı. Jessie hemen evine gitti. Polis ona birkaç soru sordu ve eve girmesine izin verdi. Eve girdiğinde Otilia yerde yatıyordu ve üstünde gelinlik vardı. Polis 1 haftadır ölü olduğunu söyledi.

Jessie bir şok daha geçirmişti. Ve polise Otilia nın daha bu sabah çok iyi olduğunu ve dün burada kaldığını söyledi . Polis Jessie den şüphelendiği için onu karakola götürdü. Ona sorular sordu. Annesi ve babasının ölüm tarihini sordu. Jessie annesinin babasının ölmediğini dün görüştüğünü söyledi.

Polis iyice şüphelenmeye başladı ve Jessie ye anne ve babasının 3 yıl önce düğüne giderken trafik kazasında öldüğünü söyledi. Jessie bi ara bunları şaka zannetmişti. Ama zaman geçtikce herseyin gerçek olduğunu anladı. Polisler onu bu cevaplarından dolayı şizofren olduğunu ve bi süreliğine hastaneye yatırılmasını raporladı. Jessie ne anlatsada olmadı. 2 gün hastanede yatırıldı. Bigün hastanedeyken gelinlikli kızı gördü. Ve hemen peşinden gitmek istedi ancak kablolardan kalkamadı.

-Bölüm 2 ile karşınızda olacağız teşekkürler ..!

Gelinikli Katil #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin