Kada bi mračni, pali anđeo imao dijete s Helenom trojanskom, onda bi to bio Gabriel. Iz njega je isijavala čista dominacija, arogancija i ljepota.
„Hm....", zamislila se Anna.
„Amanda, što misliš, više kao Brad Pitt u „Klubu boraca" ili Henry Cavill u „The Witcheru?" prozborila je Anna.
„Henry", odgovorila je Amanda i dalje srčući slamku.
Gabriel je pogledao Luku, činilo se da imaju nijemu komunikaciju, a zatim je vratio fokus na Annu.
„Iako, ja bih uvijek izabrala Thora", pijano se nasmijala Amanda, pogledavši Luku, a zatim Annu.
Djevojke su pukle u smijeh. Bile su vidno pripite i raspoložene. Anna se večeras osjećala hrabro i dovoljno moćno. Odlučila je da više ne želi biti nevidljiva ili živjeti u nečijoj sjeni.
„Ja sam Anna, a ovo je Amanda", Anna je hrabro ispružila ruku Gabrielu.
„Gabriel", izgovorio je lijeno te mu se kut usana podigao u osmjeh.
Primio je lagano Aninu ruku i privukao je ka sebi. Svoju lijevu ruku je stavio oko njezinog struka držeći je čvrsto pripijenu uz svoja prsa. Spustio je lagano glavu, približivši se njenom uhu. Anna je osjetila njegov topli dah na svome vratu. Nije ju dodirivao usnicama, samo je bio jako blizu i to ju je jako uzbuđivalo.
„Idi kući Anna. Preizazovno izgledaš u ovoj haljini. Puno je napaljenih životinja ovdje. Ne bi bilo lijepo da nekoga povrijedim", šapnuo joj je Gabrijel.
Anna je upitno podignula obrve.
„Mogu namirisati tvoju želju.... Mmm..., mirišeš tako dobro, a izgledaš još bolje", zarežao je Gabriel.
Anna je ponovno podignula obrve, ovaj put u začuđenom izrazu.
„Idi kući", ponovio joj je Gabrijel, „ovo nije demokracija, ovo je moj grad", nježno ju je pustio, okrenuo se i otišao.
Anna je ostala bez teksta. Nijema. Minutu je stajala nepomično gledajući kako se Gabriel udaljava.
„Otišao je moj Richard Gere", pomislila je.
„Jeben mu!" zasiktala je ljutito.
„Što si on to umišlja, da mi može naređivati?" rekla je naglas.
„On je jedini u ovom gradu koji to zakonski i može. Ili igraš po njegovim pravilima ili seliš", laganim je tonom rekao Luka.
„Nadajmo se da nije psihopat", sarkastično je izjavila Amanda.
„Znaš li kako se postaje alfa, Anna?" upitao ju je Luka.
Anna je odmahnula glavom.
„Alfa se postaje nadmetanjem i dominacijom...", započeo je.
„Misliš tučama?" uplela se Amanda.
„Da", potvrdio je Luka.
„Alfa mora biti izazvan. U konačnici, samo najjači, najdominantniji i najinteligentniji mužjak postaje alfa", objasnio je Luka.
„I može biti izazvan u bilo kojem trenutku? Nemoj mi reći da su to vaše famozne sportske igre?" upitala je Anna.
„Ma neee, ono su sparinzi, mada je Gabriel i tamo ostao neporažen, a nije se borio samo s vukovima", sa smiješkom je odgovorio Luka.
„Nažalost, Gabriel je rano ostao bez roditelja. Brzo je morao odrasti i preuzeti odgovornost za cijeli čopor. Zato i je tako dobar. Danas mu se podvrgavaju svi."
„Ali ja nisam vrsta", izjavila je Anna.
„Ti si....,započeo je Luka, „mislim da si ti nešto posebno i da ćeš mu poljuljati svijet, a da toga nije niti svjestan", nasmijao se Luka.
„Brad Pitt!" uzviknula je Amanda. „Više je kao Brad Pitt!"
„Ajde, odbacit ću vas kući, niste u stanju voziti, a čule ste Gabriela, nije više sigurno da same sjedite za šankom, atmosfera se zahuktava. Jedino što sprječava ove mužjake da vam se približe je Gabrielov miris i moja malenkost. Pogledajte oko sebe i vidjet ćete da ste jedine žene u baru."
„A ti si naš anđeo čuvar?" upitala je Amanda.
„Ne, ja sam Gabrielov beta", odgovorio je Luka, „i vlasnik Green Gardena."
YOU ARE READING
Vrste - Gabriel
Werewolf♥♥♥Prošlo je više od desetljeća otkako je svijetu otkrivena postojanost Vrsta. Unatoč tome, ove izvanredne bića i dalje žive u sjeni, skrivena od potpune društvene prihvaćenosti. Postoji izolirano utočište, Dolina Vukova, kojom upravlja karizmatični...