18 bölüm.
"Biz geldik."
Odadaki hiç kimse tek kelime etmedi. Melis'in yanındaki kızı gördüklerinde donup kalmışlardı. Gördüğü anda gözlerine inanamadı adam. En çokta Yiğit, bu çocuğun kim olduğunu tahmin ediyordu ama inanmakta güclük çekiyordu. Bunu yapmış olamazdı küçük kardeşi.. Gökçe yüzünde gülümsemesiyle şaşkındı. Melis'in her kesten gizlediği bir kızı olduğunu öğrenmek gerçektende şaşırtmıştı kendisini. Hiş kimseden ses çıəkmazken Yiğit konuştu.
"Ne demek oluyor bu Melis."Diye sinirle sordu.
Abisinin öfkesine affalıyan Melis"Anlamadım abi, ne ne demek olur."dedi.
Adam bildiği halde yine sordu."Yanındaki kız kimin."
Melis abisinin verdiği tepkiden bir şey anlamamışdı. Ne cevap vereceğinide bilemedi, sadece sustu. Yiğit Melis'in susmaasına dahada sinirlenerek.
"Sana bir soru sordum ."
Melis yanında küçük elleriyle elini tutan Hayalin korktuğunu anladığında."Abi Hayal'i korkutuyorsun, lütfen biraz yavaş bağır."dedi.
Adam kardeşini duymazdan gelerek"Hemen cevap ver."diye kükredi resmen.
"Abi Hayal.........."Melis'in lafı yarım kaldı. Kapının açılıpda içeri giren Ebru adamin sorusunu cevapladı..
"Hayal."Dedi kadın sinrle. Ta dışarıdan gelen sese dayanamamış yeğenin alacağı travmanı önlemek için girmişti içeri.
Melis Ebri'ni sakinleştirmek için "Tamam Ebru sakin ol.dedi, ve abisine bakarak" Yiğit yalnış anladı."dedi.
"Melis Hayal daha küçük ve siz onun önünde kavga ediyorsunuz, bağırıyorsunuz. Ben onu buraya getirmene izin vermemeliydim. "Dedi kadın hayal kırıklığıyla. Daha sonar yeğenine bakarak."Hadi Hayal'cim biz gidelim."dedi.
Olanlara bir anlam veremeyen Yiğit en son sessizliğini bozarak konuştu."Ebru...sen. Senin burda ne işin var."
"Hayal'i almak için geldim. Zaten hiç izin vermemliydim ."
Yiğit küçük kızın elini tutan Ebru'ya biraz daha şaşırarak"Bu çocukla senin ne ilgin var."diye sordu.
"İzin ver anlatıyım abi."
"Yeter susun artık. Yeter çocuğu korkutuyorsunuz, Hayal'cim hadi çocuğum gel buraya. Bak görüyor musun büyüklerde kavga edebiliyorlar."En başından her şeye sessiz kalan kadın en sonunda patladı. Zehra hanım Hayal'in elini Ebru'dan kurtarak.
"Ben anlamadım neden bunlar kavga ediyorlar. Teyze ben annemi istiyorum, beni anneme götür."Dedi küçük kız korktuğu her halinden belli oluyordu.
"Tamam canım."
Duyduklarına şaşıran Yiğit"Teyzemi......Ebru bu çocuk kimin."sordu.
"Bu güzel kız Ebru'nun kardeşinin, benimde abimin kızı."Diye pat diye söyledi Melis.
"Neeee."Adan başka bir şey diyemedi. Ne denirdi ki bu durumda, Şok üstüne şok yaşıyordu.
"Duyduğun doğru Yiğit."Dedi Ebru.
"Siz neler söylüyorsunuz.Bu nasıl olur, yani.....yani Elif."Kelimeleri doğru düzgün kuramıyordu adam.
"Elif bebeğini kaybetmemiş, "dedi Ebru. Sonra devam etti"Burdan bebeği için gitmiş."
"Nasıl olur. O kazada kaybetmişti."
"Hayır "Dedi Ebru.
"Neden.....neden saklamış. Bunu bana nasıl yapmış."Yiğit sayiklarcasına konuştu. Daha kendine gelememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklanmış Tutku
General Fiction`Sen nasıl bir kardeşin.Senin gibi kardeş olmaz olsun.` `Abla...ala lütfen.Dinle` `Neyini dinleyim ha....nasıl ahlaksız olduğunumu.Kocamı nasıl ayarttığınımı.Onunla nasıl seviştiğinimi.Hangisini dinleyim,hangisini anlatıcaksın seni fa...e.` `Abla...