41.Bölüm(M)

338 24 10
                                    

Namjoon ani bir hareket ile üstünde oturan bedeni kucağına alıp jakuziden çıkmıştı. Onu yatağa götürmek yerine ayaklarının üstüne basacak bir şekilde yere indirmiş ve üstüne bornoz giydirmişti. Jungkook ise soran gözler ile eşini izliyordu.

" Malum havalar soğudu. Yatağa kurulanmadan girersek hastalanırsın bebeğim."

Gerçi içinde yanan ateş ikisini de ısıtırdı ama Namjoon ona kıyamıyordu.  Esmer adam kendi alt kısmını da bir havlu ile sardıktan sonra omegasını tekrar kucağına alıp yatak odasına yönelmişti.

" Kendim de yürüyebilirdim Namjoon. "

" Ben nefes aldığım sürece seni kollarımda taşıyacağım güzelim."

Jungkook küçük mutlu bir çocuk gibi kıkırdamıştı. Böyle şımartılmaya alışık değildi ama hoşuna gitmiyor dese yalan söylemiş olurdu. Esmer ve dev beden kollarının arasındaki bedeni yumuşak ve geniş yatağa bırakmıştı. Tam üstündeki yerini alacak iken Jungkook elini onun geniş kafes göğsüne koyup durdurmuştu. Namjoon eşine soran gözler ile bakıyordu.

" Ş-Şey sen az önce bana bedenlerimizi beraber keşfedelim dedin ya. B-Bana sana zevk vereceğimi de gösterir misin?"

Namjoon omegasının hala nasıl bu kadar masum ama o bir kadar da çekici olduğunu kendine soruyordu. Hala ondan cevap bekleyen bedenin gözlerine baktı. O gözler de korku yoktu. Sadece biraz utanma ama bir o kadar da merak vardı.

" Pekala. O zaman ayağa kalk bebeğim."

Namjoon ayağa kalkıp eşinin de kalkmasına yardım etmek için elini uzatmıştı. Jungkook onun elini büyük bir heyecan ile tutmuştu. Ikili ayakta birbirine bakıyordu. Namjoon sol elini omegasının ensesine yerleştirip orayı okşamaya başlamıştı.

" Bunu şimdi  yapmak zorunda değilsin. Zor gelir ise istediğin zaman dururum tamam mı güzelim?"

Jungkook ona teklif edileni kabul ettiğini göstermek amaçlı başını evet anlamında hafifçe sallamıştı. Buna karşılık alfa sıcak ve dolgun dudakları ile onun dudaklarını örtmüştü. Ensesindeki el hasas noktasını okşar iken diğer el ona rehberlik etmek için bileğini tutup aşağılara doğru çekmişti. Omeganın elini  Namjoonun erkekliğinden ayıran tek şey bir kumaş parçasıydı. Jungkookun dudakları müsait olsaydı sesli bir şekilde yutkunurdu ama eşinin arzu dolu dudakları bunu engelliyordu. Alfa hafifçe geri çekilip eşinin nasıl bir durumda olduğunu kontrol etmişti.

" Devam etmek istiyor musun ?"

Jungkook kendinden emin bir şekilde başını evet anlamında sallamıştı. Namjoon o an onun elini havlunun alt kısmında sokup, sıcak organı ile titreyen parmakları birleştirmişti. Tekrar eşinin dudaklarına yoğunlaşıp, omegasının duruma alışması için kendini oyalıyordu. Jungkook ise parmaklarını ile sıcak ve hafif sertleşmiş olan organı yoklamıştı. Parmak uclarını kanı toplamanmasını  sağlayan damarlarının üzerinde sürtmüştü. Her dokunuşunda sanki daha belirgin ve kalınlaşıyorlardı. Omega cesaretini toplayıp eşinin erkekliğini tamamen eli ile kavrayıp okşamaya başlamıştı. Namjoondan aldığı karşılık hafif ve küçük bir inleme olmuştu.

" Hah"

Nedense bu Jungkookun içindeki arzu ateşini daha da büyümüştü. Omega eşinin dudaklarından çıkan derin ve uzun inleme sesleri duymak istiyordu. Eli ile penisi okşamaya devam ediyordu. Artık alfanın organı tamamen sertleşmişti ama bu yeterli değildi. Jungkook Namjoonu şaşırtan bir hamle yaparak onu yatağa doğru itmişti. Alfa yatağın kenarında oturarak eşini izliyordu. Omega ise az önce düşünmeden hareket ettiği için kendine küfür ediyordu çünkü nasıl devam etmesi gerektiğini bilmiyordu. Namjoon tekrar sevgilisinin yardımına koşmuştu.

Karma (Namkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin