1. Bolum

34 6 1
                                    

Bir ailede arka planda kalmak ne demektir? Dogum gunu olan bireye hediye alinip diger bireylere hediye alinmamasindan ibaret midir hersey? Aslinda bunu yapan insanlar benim gozumde simarik insanlardan baska bir sey degildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir ailede arka planda kalmak ne demektir? Dogum gunu olan bireye hediye alinip diger bireylere hediye alinmamasindan ibaret midir hersey? Aslinda bunu yapan insanlar benim gozumde simarik insanlardan baska bir sey degildir. Bu tipler her zaman on planda durmaya calisir, herkesin ilgisinin onda olmasini ister. Tabi eskiden bunu anlamazdim.

Ben daha 6 yasindayken yasanmisti bu dogum gunu faciasi. Ben kucuktum, tabi kardesimde kucuktu. O gun tum aile benim icin toplanmisti. Tum aile dedigim ben, babam, annem, kardesim, anneannem ve teyzem. Her sey guzel gidiyordu. O zamanlar cok mutlu ederdi beni bu topluluk. Tabi su an teyzem evlendigi icin sehir disina tasinmisti. Beni bu hayatta tek anlayan kisi olan anneannem ise ben 12 yasinda vefat etmisti.

O gun babam gec kalmis ucu ucuna yetismisti pasta kesimine. Babam geldigi gibi herkes masanin basina toplanmisti. Herkesin gozleri bana bakiyordu. Herkes o klasik pasta uflenmesi icin soylenen sarkiyi soyluyordu. Ben ise heyecanla sarkinin bitmesini, dilek dileyip mumlari uflemek istiyordum.

"Iyiki dogdun Changbin, Iyiki dogdun Changbin, Iyiki- " ve o aglama sesiyle hersey bolunmustu. Su an kucuk kardesim Jeongin'e kizmiyordum ama o zaman o kadar nefret beslemistim ki ona. Anneannem onu her zaman affetmemi soylerdi. Onun sucunun olmadigini kizacaksam aileme kizmami isterdi. Hakliydida. Anneannemin vefatindan sonra Jeongine daha iyi davranmaya baslamistim. Hatta cogu kez ona rahat bir alan saglamak icin ugrastim. Sonucta onun hic bir sucu yoktu. Jeongin'e ne kadar iyi davransamda aramiz o kadar yakin degildi. Onun kendi arkadaslari vardi benim ise aslinda yoktu. Evet insanlarla iyi gecinirim ama hic biriyle o kadar 'Arkadasim' diyebilecegim sekilde yakin degildim. Jeongin her zaman onun arkadaslariyla takilmam icin teklifte bulunur, her disari arkadaslariyla cikacagi zaman benide davet ederdi. Ben ise her zaman reddederdim cunku onu o ortamda kucuk dusurmek istemezdim.

O dogum gunu ise dedigim gibi bir faciadan ibaretti. Herkes Jeongin'e yonelmis onumdeki pasta bir anda yok olmus onun onune konup ona ufletilmisti. Ben ise daha dilek dileyemeden pasta kesilmis yenmeye baslanmisti. Iste o yuzden Jeongin'e nefret ile dolmustum. Ama neyseki icimde artik o duygulari barindirmiyordum. Artik ailemden hic bir beklentim yoktu zaten. Alismistim kisacasi. Ne yapabilirdim ki zaten?

Su an ise Jeongin'in arkadaslari bize gelmisti. Annem ve baba is icin sehir disindaydi. Annemlerin haberi yoktu Jeongin'in arkadas cagirdigindan. Bu tarz seyleri pek zevmezken Jeongin her zaman bu tarz seylere ozendigi icin bende annemlere ispiyonlamicaktim tabiki. Onemli olan onun mutluluydu.

Arkadaslari geldiginden beri odamdan cikmamistim hatta baya susamis durumdaydim ama asagidaki gulusme sesleri susuzlugumu unutmami sagliyordu. Kapimin calinmasiyla yattigim yatakta diklesmistim. Kapi yavasca aralanmisti. Iceri giren Jeongin'di.

"Hyung gelsene asagida oyun oynuyoruz. " Demisti heyecanli ve cekingen bir sesle.

"Tesekkur ederim ama- " lafimi bolmustu.

"Hyung lutfen seni hep arkadaslarima anlatiyorum. Senle tanismak istiyorlar. Lutfen, lutfen. Hem bak cok seviceksin onlari. Cidden iyi insanlardi. Eger sevmezsen bana caktirmadan soylersin ben bi bahane bulur yollarim geri seni magrana. " demis ve son dedigi seyle beni guldurmeyi basarmisti. Ama biraz daha dusunmus en sonunda bunun bir sonu olmayacagini anlamis asagiya inmeyi kabul etmistim.

Su an odamdan cikmis salona yuruyordum Jeongin'le beraber. Aslinda Jeongin'in benden arkadaslarina anlatmasina sasirmistim. Belkide anlatmamis sadece onlarla takilmam ve onun dedigi gibi 'magramdan' cikmam icin bir bahane olabilirdi.

"Iste buda size bahsettigim abim Changbin. " demisti salona geldigimiz anda. Hepsiyle el sıkısmıstım. Hic birinin adini bilmiyordum ama benle yasit oldugunu hatta benden buyuk bile olabilecek olan cocuk gayet ilgimi cekmisti. Sari hafif dip boyasi gelmis, kocaman gulunce cikan gamzeli, guldugunde gozleri kaybolan o cocuk cidden ilgimi cekmisti. Onlar evden gittiginde Jeongin'e bu cocugu sormayi aklimin bir kenarina yazmistim.

----------
evet yeni bir hikayeye basladim yavastan
daha diger hikayeleri bitirmeden bu hikayeye baslamam pek hos olmadi ahahha. Herneyse yapcaz birseyler. Kafamda buhsuru konu var bir yerden basliyayim dedim.

Yazim yanlislari vardir elbet ama kusura bakmayin
bide ingilizce klavye kullaniyom umarim yinede okumaktan keyif alirsiniz

kendinize iyi bakin sevgiyle kalin🙋‍♀️🙋‍♂️

Things to Do || BinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin