Alkın'dan
Sonunda pazartesi olmuştu. Çok düşündüm ve söylemeye karar verdim. Sabah hazırlandım ve biraz bekledikten sonra Jane'nin evine gidip kapısını çaldım
Jane'den(müziği açabilirsiniz)
Sabah güzelce uykumu almış şekilde kalktım . Üstümü güzelce giydim ve aşağıya inerek kahvaltımı yaptım. sonra çantamı hazırladıktan sonra tktım ve kapıyo doğru ilerliyordum ki kapı çaldı . Kapıyı açtığımda karşımdaki Alkın'dı . Neden geldiki acaba dedim bi an içimde sonra dediğim aklıma geldi ve günaydın dedikten sonra onun hiç görmediğim kırmızı mini cooper arabasıyla yola çıktık. Arabada söze ilk o başladı.
'' şeyy ımmm ben bir şey söylemek istiyorum . ''
''evet''
'' Ben üniversiteye yanlız gitmek istemiyorum, biliyorsun ilk gün hiç tanıdık olmayınca insan rahatsız oluyor .''
'' Eeee ... ''
'' yanii şey beraber aynı üniversiteye gidebilirmiyiz? '' utanmış görünüyordu .
Alkın'dan
Neden utandım ki ?! Daha önce birine bir şey söyleyeceğim zaman pat diye söylerdim. Ama dediğim gibi bu kızda bir şey vardı ve beraber bir şey yaşayacağız gibime geliyor.
Jane'den
'' Tabii tanıdık iyi olur.''şuan renk değiştirdiğime yemin edebilirim. Ama doğru söylüyordu . İlk gün gerçekten herkes ne kadar rahatsız oluyorsa ben on katı daha fazla rahatsız oluyordum.
Sonra tercihlerimizi yaptık saten puanlarımızda neredeyse aynıydı. Tercihleri yaptıktan sonra arabaya binip eve döndük . Benim kapımın önünde durdu ve ben indim görüşürüz dedim ve tam kapıyı açacaktım ki bana seslendi ve tam arkamı döndüm ki birden önünde tam dibimde gördüm onu. Birden kalp atışlarım hızlandı o kadar hızlandı ki kulaklarımda tüm bedenimde hissettim atışlarını. Bana çantanı unutmuşsun dedi. Bende alıp teşekkür ettim. Neredeyse burnumun dibindeydi . Afallamıştım sonra çatlak sesimle görüşürüz dedim saten biraz daha kalsaydım elektrik çarpmasından ve kalp krizinden gidecektim.eve girdim direk odama giderek yatağıma uzanım.
ALKIN'DAN
O küçük kalbinin atışlarını duyabiliyordum. Çok şeker atıyordu. Yaaa uff ne şekeri iyice laytlaştım kibarlıklaştım bune böyle, ama bu kızda hoşuma giden bir şeyler vardı onu inkar etmiyorum.( eee arkadaşlar sizce üniversitede nasıl olaylar olsun . yorumlarınızı bekliyorum sizin yorumlarınız olmazsa olmazım lütfen yorum yazın lütfen bir kelime bile yeter. Kitabı nasıl buldunuz)
Beğeniler ve yorumlar gelsin lütfen... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanla Sonsuz Aşk
VampirosSinemaya gittiğiniz o günden sonra hayatınızın nasıl birden bire değişir. Sonra o kişiyle aynı mahalleyi aynı okulu ve aynı sırayı paylaşıyorsunuz ve o kişi normal değil. Arkadaşlar bu benim ilk kitabım lütfen yorum yapın bende yanlış yapmadan iler...