Neler Oluyor?

55 2 1
                                    

Eda'nın ağzından

Bugün okul benim için çok sıkıcıydı çünkü Batıkaan'la bir kez olsun konuşmadım ama o bunu fark etmiş olmalı ki bana bişey mi oldu ? Diye sordu. Bende umursamaz bir şekilde hayır ne olabilir ki dedim. Oda sadece 'peki' dedi. Eve geldiğimde Pelin çok neşeliydi normalde de neşelidir ama bugün çok ayrıydı. Bir sürü kek,poğaça yapmıştı. Normal kızların üzüldüğünde Yada sevindiğinde yaptığı gibi.¡ Ama ben normal olmadığım için bunu benden beklemeyin.:) Pelin'e bu halin ne diye sorduğumda eda çok güzel şeyler oldu bende seni bekliyordum hepsini sana anlatıcam sen geç otur ben kek ve meyve suyu alıp geliyorum yanına.

Bunların hepsini bir nefeste mi söylemişti diye geçirdim aklımdan. Hemen ikili koltuğa yorgun ve mutsuz bedenimi attım. 1-2 dakika geçtikten sonra Pelin geldi ve anlatmaya başladı.

Pelin'in ağzından

Bugün okul dışı sosyal faaliyetler yapmak için arkadaşlarla toplanmıştık hergün artan bir grubumuz vardı. Ve bugün de gruba yeni bir üye katıldı. Adı Ozan. Okadar tatlıydı ki iri mavi gözlerimi onun pembemsi dudaklarından alamadım oldukça yakışıklıydı ve beni kendisine çeken taze bir kokusu vardı..
Grubun başkanı ben olduğum için Ozan'a herşeyi benim anlatmam gerekiyordu. O an düşündüm de iyiki grup başkanı ben olmuşum. Neyse ona herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlattım baya eğlendik ve çok samimiydi. Faaliyet bittikten sonra birbirimizin telefon numaralarını aldık.(Tabikide ilk o benimkisini istedi.:) ve dağıldık..bukadar.

Eda bu olanlara pek şaşırmamıştı çünkü Pelin güzel ve tatlı bir kızdı ondan hoşlanmayan bir erkek bence gay'dir diye düşündü.' Ee dedi Eda peki mesaj falan attımı?

Pelin; Hayır ama şimdilik..' Bekliyorum.

Eda; Senin için sevindim.

Pelin; Teşekkür ederim. İnş. seninde başına gelir çünkü çok hoş bir duygu.

Eda'nın başına gelmişti zaten ama bunu daha kimseye söyleyemiyordu."kendisine bile."
Yarın okul vardı gitmek istemiyordu bu sefer okula okulu sevmediği için değil, Batıkaan ve yanında gezen kaltakları görmek istemediği için gitmek istemiyordu ama bir yandanda onu özlüyordu..

Eda'nın ağzından

Herzaman olduğu gibi o salak alarm sesiyle uyandım. Direk lavobo'ya gidip elimi yüzümü yıkadım ve kendime geldim. Üzerimi değişip saçlarımla uğraşmadım bile zaten kimin için uğraşıcaksam.! Aşağıya indiğimde Pelin kahvaltı yapmıyordu halbuki çoktan yapmış olmalıydı odasına gittiğimde üzerinde okul kıyafeti yerine başka şeyler vardı.
Bir yere mi gidiyorsun? diye sorduğumda. Evet canım Ozan beni bir yere davet etti dedi. Pelin'i kıskanmadım değil hani.. Çıktığımı söyleyip evden ayrıldım bugün otobüsle değil yürüyerek gitmek istiyordum okula çünkü bugün gerçekten çok kötüydüm...

Batıkaan'ın ağzından

Dün gece çok düşünmüştüm Eda bana neden böyle davranıyor diye. Aslında kızlarda takılı kalmayı sevmem ama Eda'da beni çeken birşey vardı neden bilmiyorum ama bende o şeye karşı istemsizce hareket ediyordum. Aslında onu dün gece arayacaktım ancak ne diycektim ki? Okulda zaten yüzüme bile bakmayan kız telefonumuda açmaz diye düşündüm. Sabah okula gelirken Eda bugün de benimle konuşmassa onu bir kenara çekip konuşacaktım kafaya koymuştum eğer bunu yapmassam ikimiz içinde kötü olabilirdi..¡

Eda sınıfa adımını attığı an gözleri Batıkaan'ın sırasına kaydı evet oradaydı peki şimdi napıcaktı? Nasıl yürüyecekti bu şapşal? Batıkaan'ın gözlerini onun üzerindeydi nasıl sağsalim yerine gidebilecekti?
Bunları düşünmemeye çalıştı ve kendinden emin bir şekilde sırasına yürüdü. Sıraya oturduğunda hemen bir 'oh' çekti ve rahatladı.

Hemen ardından arkadan gelen bir sesle irkildi Eda.
Günaydın demişti Batıkaan Eda'ya ama Eda cevap vermemişti.. Batıkaan bu sessizliğe karşı yüzünü buruştursada pek belli etmek istemmişti. Kendi kendine bunu sen istedin Eda demişti,teneffüste görüşücez..diyerek pis pis sırıtmıştı..
Zil çaldığında sınıfta ki herkes dışarı çıkmıştı o ikisi hariç.. Eda sınıfta ikisinin kaldığını anladığında hemen kalkıp oda çıkmak istedi ancak Batıkaan onun bileğini çok sert bir şekilde yakalamıştı ve kendisine doğru çekmişti. Eda'nın kalbi ağzında atıyordu sanki,

acaba Batıkaan ne hissediyor diye düşündü sonra kafasını iki yana sallayarak kendine gelmeye çalıştı.

-Bana ne yapıyorsun diye sordu Eda.

-Hiçbir şey sadece seninle konuşmak istiyorum hepsi bu.

-Ben seninle konuşmak istemiyorum bırak bileğimi.

-Edaa..! diye bağırdı Batıkaan. Ortada bi sessizlik oluştu ve hemen ardından dudakları birbiriyle buluştu. Eda hemen kendini çekti ama oda istiyordu içinden yalvarıyordu lütfen bir daha öp diye ama Batıkaan "özür dilerim bunu yapmak istememiştim" dedi ve sınıftan hızlı bir şekilde çıktı. Eda bedenini sıraya bıraktı. Ne olmuştu? Hani Batıkaan'ı sevmiyordu? Öyleyse bu duygu neydi.?

Ders zili çaldı herkes içeriye girmeye başlamıştı ve Batıkaan'da.
Eda'ya bir kez olsun bile bakmamıştı..!

Neyin nesiydi bu biraz önce onu öpen çocuk şimdi öptüğü için pişmanmıydı?
Bence değildi.Olamazda.!
Günler geçiyordu artık Eda buna dayanamayıp bir gün sınıfta otururlarken tüm cesaretini toplayarak arkaya dönüp Batıkaan konuşmamız lazım dedi..

-Olur konuşalım.
-Tamam çıkışta biraz yürüyelim.
-Peki.

Eda heyecandan geberiyordu Batıkaan'da öyle.

Sahilde yürümeye başladılar. İkiside çok sessizdi bu sessizliği bozan Eda oldu.
-Beni neden öptün?
Bu soruyu beklemediği için Batıkaan biraz kötü olmuştu ama hemen ardından,
-Imm Eda bilmiyorum sadece seni öpmek istedim senin benim olmanı istedim..
-Yani? Dedi Eda.
-Yani.. Senden hoşlanıyorum.
Ohh sonunda söylemişti Batıkaan içten içe seviniyordu içinde ki filler harekete geçmişti.

Eda bunu duyar duymaz şoka girmişti. Ne diyeceğini bilmiyordu ama Batıkaan'a karşı ne hissettiğini söylemesi gerekiyordu.
Arada biraz sessizlik oldu. Batıkaan ee ne düşünüyorsun dedi?
Eda sessiz kalmayı tercih etti.
Batıkaan cevap gelmeyince yüzü buruştu ve hemen ardından anlamalıydım senin benden hoşlanmiycanı anlamalıydım özür dile--
O anda Eda Batıkaan'ın sözünü kesti ona iyice yaklaşarak öpmeye başladı. Batıkaan'da önce şaşırsada sonrasında oda karşılık verdi ve ikiside delice öpüşmeye başladılar sonra ikiside birbirinin gözlerine bakmaya başladı.
Batıkaan , sanırım bu bende senden hoşlanıyorum demekti dedi.
Eda hafif gülerek evet dedi ve Batıkaan'a sıkıca sarıldı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin