"Ne zaman, nerede ve kimden yardım isteyeceğiniz belli olmaz. Ve kader eyer isterse hiç beklenmedik kişiden bile yardım almanızı sağlar.
Alfa
Gözlerimi açtığımda maskemi inceleyen Başkomiser ile karşılaştım. Telaşla kalkmaya çalıştığımda, karın bölgemde oluşan acı ile inledim.
Bana korkmuş gözlerle baktı. Oturur pozisyona geçebilmem için yardım etti. Ardından hızlıca ellerini çekti.
"Sen bir kadınsın." dediğinde yüzüme alaycı bir sırıtış yerleşti.
Kısık çıkan sesimle. "Şaka yapıyorsun(!) Ben erkek olduğumu sanıyordum." dedim. Gülmeye çalıştığım sırada tekrar acıyla inledim, bu seferki daha büyük bir acıydı.
"Dua et ki mermi çok derine inmemiş." dediğinde gözlerim büyüdü.
"NE! MERMİYİ SEN Mİ ÇIKARTTIN!" diye bağırdım. Hemen ellerini ağzıma götürdü ve ağzımı kapattı.
"Annemlerin polisi aramasını istemiyorsan sus!" dediğinde gene güldüm. Ellerini hissediyordum. Artık silah tuta tuta nasır olmuştu. Elini hafif yaladığımda, geri çekmek zorunda kaldı. "İğrençsin!"
"O zaman konuşmama izin verseydin. Başkomiser."
"Neye güldün." dedi merakla.
"Bi' düşün 'acaba bu Alfa neye güldü?' diye." dedim ve gene güldüm. Çok eğleniyordum. "Hem ne ara senin yatağına geldim ben?"
"Onu da sen düşün."
Berk Can Çakal
6 Saat Önce"Gerçekten mi? Burada mı?"
"Ne saçmaliyorsun?"
"Birazdan ne dediğimi anlarsın. Başkomiser." dedi.
Ayağa kalkması ile düşmesi bir oldu. Düşmeden önce tutmak için hızlı adımlarla ona ilerledim. Havada tuttuğumda gözlerini görür gibi oldum ama gözlerinin olduğu yeri kaplayan kumaş yüzünden fazla belli deyildi.
Bayılmıştı. Kucağımdaydı. Tahminimce Ejder'in sağ kolu olan erkek veya kadın kucağıma düşmüştü. Ejder onu neden buraya yollamıştı? Kim vurmuştu? Neden bana güven di? Kafamda bir milyon soru vardı ama eyer böyle durmaya devam edersem kan kaybından ölecekti.
Yatağa ilerledim ve onu bıraktım. Yerde kan izleri vardı. Merdivenlerde kan izi vardı fakat sadece benimkisin de. Yani bu demek oluyor ki eve kapıdan girmiş, ikinci kata kadar dayanmış fakat benim odama çıkan merdivenlerde artık kanı fazla tutamamış. Nasıl fark etmedim bilemiyorum.
Oda iyice kan kokmaya başlayınca masanın yan tarafındaki acil durumlar için sakladığım ilk yardım çantasını aldım.
Merdivenler kandı, kapı kolu kanlıydı, halı kanlıydı, koltuk kan olmuştu. Bu kadar kan kaybetmesine rağmen bana kafa tuttu. Kıyafeti kan içinde zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder'in Ateşi
Jugendliteratur🐉 Ailemi kaybettiğim gün başladı bütün olaylar. İntikam ateşiyle yanıp tutuştum. Gerçekten de aşka inanamamaya başlamıştım ki karşıma o herkesin bildiği ve korktuğu Başkomiser Berk Can Çakal çıkana dek. Birimiz suçlu birimiz masum. Hangimiz kazanac...