„Ovo je tvoja kancelarija, ja sam preko puta. Za vanjskim pultom sjedi Gloria - tajnica. Morat ćemo ju dijeliti, žao mi je. U 9 sati imamo prvi radni sastanak. Čekamo Ivana i Morrisa da se vrate iz gradske uprave. Ivan je arhitekt, a Morris inženjer građevine. Oni su strastveni zaljubljenici u hokej. S njima ćeš raditi na projektu nove hokej dvorane. Ti ćeš naravno biti zadužena za geodeziju. Nadam se da će dečki uspjeti nažicati Gabriela za dodatna sredstva. Ako ne budu uspješni, poslat ću tebe. Čuo sam da ste bliski. Aparat za kavu je u kuhinji, a za sve ostalo pitaj Gloriju", rekao je Adam te izašao iz kancelarije.
„Čuo sam da ste bliski", ponovila je Anna u sebi.
„Bilo bi najbolje da me Gabriel odmah zapišao."
Anna je sjedila za velikim ovalnim stolom. Preko stola, gledala su je dva para očiju.
„Postoji li nekakav problem?" upitala je .
„Ovuliraš", rekao je Morris sa smiješkom na licu.
„Oprosti?" upitala je Anna.
„Osim što si zgodna, i mirišeš jako fino, za pojesti", odgovorio joj je Morris.
Prije nego je uspjela nešto reći, Adam je ušao u prostor i bez komentara otvorio prozor.
„Šefe, neee....", negodovao je Ivan.
„Prestanite se ponašati kao djeca u vrtiću. Ako niste u stanju držati svoj nagon pod nadzorom, objasnit ću vam kako, u ringu", zarežao je Adam.
„Anna je jedini inženjer koji nam se javio na natječaj i nužno nam je potrebna. Očekujem od vas krajnji profesionalizam", oštro je rekao Adam.
„Anna, oprosti ovim idiotima", Adam je prebacio pažnju na nju.
„Mi smo medvjedi. Naše čulo njuha je izuzetno jako. Možemo namirisati gotovo sve, čak i promjenu osjećaja. Dečki su nanjušili da ovuliraš, a s obzirom na to da nam je i seksualni nagon jak, počeli su razmišljati donjom glavom. Ovo se više neće ponoviti", zaključio je Adam.
„Ne znam kako bih ovo komentirala. Očigledno je da će se morati priviknuti", kazala je Anna.
„Sviđa mi se", komentirao je Morris. „Neda se lako zastrašiti".
„I, koje su novosti?" Adam je pogledao Ivana.
Ivan se ispravio u stolici, promeškoljivši, prošao je rukom kroz kosu.
„Nije rekao da, ali nije rekao ni ne", započeo je Ivan.
Anna ga je upitno pogledala.
„Imamo završen idejni projekt za našu buduću „Ledenu" dvoranu. Radi se o zgradi dimenzije 30 m x 60 m, na zemljištu veličine 1.2 ha. Sportski kompleks se sastoji od natkrivenog klizališta s tribinama, kapaciteta do 500 sjedilačkih mjesta, svlačionica, teretane i male ambulante, uključujući uređenje okoliša s parkingom. Procjena vrijednosti posla je oko 1.5 milijun €. Grad nema dovoljno financijskih sredstava u proračunu da bi financirao takav projekt. Gabriel traži redizajn i promjenu projekta u nešto skromnije, što u konačnici neće zadovoljiti potrebe grada", tužno je rekao Ivan.
„Zašto ne pokušamo naći investitore?" upitala je Anna
„Alfa ne dozvoljava da stranci ulažu na našem zemljištu te kasnije potražuju nekakva prava", rekao je zamišljeno Adam.
„Onda je vrijeme da pronađemo sponzore i donatore. Nepovratna sredstva. Šefe, dozvolite mi da odem do Gabriela i iznesem svoju ideju. Radila sam i prije na takvim projektima. Imam iskustva i par telefonskih brojeva koja mogu nazvati. Što imamo za izgubiti?" ozbiljno ga je pogledala Anna.
ESTÁS LEYENDO
Vrste - Gabriel
Hombres Lobo♥♥♥Prošlo je više od desetljeća otkako je svijetu otkrivena postojanost Vrsta. Unatoč tome, ove izvanredne bića i dalje žive u sjeni, skrivena od potpune društvene prihvaćenosti. Postoji izolirano utočište, Dolina Vukova, kojom upravlja karizmatični...