1-Giriş

19 4 3
                                    

Bu benim ilk kiatbım heycanliyim dang 👽

////////

Zoro, her zamanki gibi saat öğlen olmasına rağmen yeni kalkmıştı ve kalkar kalkmaz kimseye merhaba bile demeden mutfağa girmişti. Sanji mutfakta bulaşıkları temizliyordu. Büyük ihtimal yemekleri yeni yemişlerdi.

İlk konuşan Zoro oldu;

"Ulan civciv, yemek var mı?"

"Bir daha civciv dersen yok. Ama öyle demessen düşünürüm marimo.*

Zoro siniri bozulmuş bir şekilde iç çekti ve random bir sandalyeye oturdu.

"Luffy nerde? Bağırmıyor bu gün hayret."

"Et yemekle meşgul. Susacak mısın artık? Sesine bile katlanılmıyorda."

Zoro, Sanji'ye bir ölüm bakışı attıktan sonra güverteye gitti. Herkes kendi halinde takılıyordu.

"Sonunda kalktın Zoro!"
Dedi Luffy heyecanla.

"Birşey mi oldu ben yokken? ne bu heyecan kaptan?"

"Bilmiyor musun? Yarın sevgililer günü! Kendine takılacak biri buldun mu?"

Zoro biraz durdu. Durdu ve iç çekti. Sevgililer günü mü? Zaten geceleri nöbet tuttuğu için yorgundu, birde sırf yarın için kendine takılacak biri mi bulacaktı? Heleki hiç kendine göre olmayan sevgililer günü saçmalığında? Yok kalsın. Dedi kendi kendine.

"Yok. Sevgililer günü bana göre degil." Dedi Marimo. "Ayrıca sevgililer günü sevgililer için. Benim sevgilim falanda yok hem."

"Sevgililer günü sadece sevgililer için değil. Sevgililer gününde arkadaşlarınla takılabilirsin! Ayrıca bazı barlarda neredeyse bütün !çki türleri bedava oluyor!"

"Kaptın beni." Dedi Zoro, Luffy başarıyla kıskıs kıkırdarken. "İyide takılacak kimi bulacağım?"

Uzun bir sessizlik oldu. Luffy kendini işaret etti.

"Tabikide ben!" Dedi Luffy sırıtarak. "Sanada uygun, değil mi?"

"Kaptan ne derse o."

Zoro, güvertede bir yere oturdu. Luffy hızla Zoro'nun yanına oturdu.

"Nereye gidelim peki?"

Zoro omuz silkti. "Bilmem."
(Y: NİYE ZORO BENİM HİKAYEDE HAYVAN GİBİ CEVAP VERİO😭)

Nami, turuncu güzel saçları dalgalanırken Luffy'nin önünde durdu ve ona bir kağıt uzattı.

"Sen ne bilirsin ki zaten!" Diye azarladı Zoro'yu. "Luffy, bu sevgililer günü için gidebileceğimiz en yakın Adalar. Birini seçinde *yelkenlerimizi oraya asalım."
(*Yelkenlerimizi oraya asalım derken oraya yönelelim demek istiyor.)

Luffy gidilebilecek yerlere şöylemesine bir baktı.

"설탕 adasına gitmek istiyorum!"

////

Bir gün geçti. Sevgililer günü geldi ve sağsalim adaya ulaştılar


Sabah olunca Luffy, ilk olarak güverteye çıktı. Zoro'nun yine orada uyuya kalmış olduğunu gördü. Onu uyandırmak için eğildi ve şapkasını Zoro'nun kafasına yerleştirdi.

Zoro zorlanarak kaşlarını çattı ve Her zamanki gibi umursamaz gözlerle Luffy'e baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zoro zorlanarak kaşlarını çattı ve Her zamanki gibi umursamaz gözlerle Luffy'e baktı.

"Sonunda Uyandın Zoro! 설탕 adasına geldik."

"Güzel." Dedi dümdüz bir sesle. Ayağa kalktı ve şapkayı Luffy'e uzattı. Ardından etrafına bakındı. Bu sırada Luffy şapkasını aldı ve herzamanki sırtına bağladı.

"İlk nereye gideceğiz kaptan?"

"Et!"

"Et? Öyle bir yer mi var ki?"

"Restaurantın Adı 'et'!"

Zoro, Luffy'nin işaret ettiği restoranta baktı. Restaurantın Tabelasında 'Meat!' yazıyordu.

"İyi. Kaptan ne derse o."

Luffy kıkıs kıkırdadı ve ikiside diğerlerine veda edip restoranta gitti.

İkiside siparişlerini verip masalarına oturdu. Zoro, sake ve prinç topu sipariş etti. Luffy ise et sipariş verdi. İkisininde siparişleri geldi. Luffy hemen sabırsızlıkla yemeğini yemeye başladı. Zoro nazikçe sakesini aldı ve bardağa koyup, Yavaşça bir yudum aldı.

————————————————

✶biraz kısa oldu ama devamı gelmesi istenirse yaparım hem ilk hikayem bu😰

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✧Yıldızlara Bakarken-!! ✶Zoro x Luffy✶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin