1

75 7 8
                                    

Merhabaaa💅🏻

Bu benim ilk ficim sayılır biraz detaysiz ola bilir hadi iyi okumalar

Salı günüydü, her zamanki gibi akşam yemeği hazırlamaya başladım. Jungkook kaç gündür işi olduğu için eve geç geliyordu, gelse bile hemen yorgun olduğunu söyleyip uyuyordu. Jungkookla 2 yıldır sevgiliydik ama kaç aydır sohbet bile edemiyorduk. İlişkimizi gizli yaşamak istemişti, bende onaylamıştım. Fotoğraflarımızı paylaşmama bile izin vermiyordu, düşüncelerimden sıyrılıp yemek yapmaya devam ettim.

Evde bazı erzaklar olmadığı için üstüme birşeyler geçirdim ve, dışarı çıkıp en yakın markete yürüdüm. Yumurta, ekmek gibi şeyler alıp poşete koydum yumurtanı diğer elimde tuttum kırılmasın diye. Marketten çıkıp yürümeye başladım parkın içinde iki çift öpüşüyordu, iç çekip yürümeye devam ettim çifte yaklaşınca gözlerim fal taşı gibi açıldı, bu benim sevgilim Jungkookdu? yanlış görmüşümdür diye düşünüp dahada yaklaştım poşetler elimden sıyrılıp düşmüştü yumurtalar kırılmıştı tabiki.

Başımdan kaynar sular dökülmüştü sanki, gözlerim doldu, ayaklarım beni taşıyamadı elimi yandaki banka atıp tutundum.

Yazardan.

Jungkook sesin geldiği tarafa bakınca Sevgilisini görmüştü ona ve yanındaki kıza bakıp dolu gözlerini kırpıştırıyordu. Nerden bile bilirdi ki canından çok sevdiği sevgilisi onu her gece başka kızla aldatıyor? Taehyung elinin tersiyle gözlerini silip ayağa kalktı ve karanlık gecede kayboldu. Jungkook hemen telaşla arkasından koştu. Yanındaki kız hala ne olduğunu çözmeye çalışıyordu.

"Taehyung!"

Taehyung, Jungkookun sesini duyunca koşmaya başladı. Ama Jungkooktan başka evi yoktu ki, nereye gidecekti? Aklına okuldan beri konuştuğu Namjoon geldi onun evine doğru yürümeye başladı. Her adımda hıçkırıkları dahada artıyordu. Sevgilisinden asla beklemezdi bunu, Namjoonun evi 1 sokak ötedeydi dakikalar sonra Namjoonun evine ulaşmıştı, Kapıyı çalıp beklemeye başladı. Kapıyı açan Namjoon Taehyungu beklemiyordu.

"Noldu lan sana?"

"Namjoon, A-aldattı beni hemde bi' kızla."

Taehyungun hıçkırıkları güçlendi, Namjoon Taehyungu içeri Alıp salona getirdi. Taehyungu koltuğa oturtup yanına oturdu. Taehyung, Namjoonun dizine uzanıp burnunu çekti

"Beni bunca zaman aldatmış."

İç çekti Taehyung. Öyle iç çekti ki, şeytan utandı. Taehyung Namjoona herşeyi anlattı. Namjoon Taehyunga kahve getirmişti sohbet etmeye başladılar. Sohbeti bölen Taehyungun telefonunun sesi oldu. Kimden geldiğini tahmin edebiliyordu. Telefonu açıp mesaja baktı, Jungkook yazmıştı

                       
                        İncir reçeli

İncir reçeli:
Bebeğim özür dilerim Herşeyi açıklayacağım evimize gel

     
                                                   
                                                  
Taehyung:
       Artık umrumda değilsin Jungkook
                                       Ne bok yersen ye.
                                                       Görüldü.

Bölüm sonu.

Ay yeni bölüm ne zaman gelir bilmiuom hadi gorusuruz💅🏻

İncir reçeli.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin