Giris

14 2 0
                                    

2 ay once
Yosun,yosun kapli beyin,strya varisi her neysem ben Yosun.yaklasik 2 yildir tutsak kaldigim o satonun duvarlarina son kez baktim 2 yil 10 yil gibi gecti desem az. Bu sato duvarlarinin icinde saatlerce duvarlari seyretmek,uyumak,ilac icmek,serum yemek disinda hicbirsey yapmadim ayrica aynaya her baktigimda kendimi degilde karninda hancer olan annemi gordugumden nasil bir haldeyim hicbir fikrim yok.Simdi ise 2 yildir tek gordugum insan olan Aray'la vedalasip araca bindim.Babam 2 yil benle iletisime gecmeyip birden cikip artik gelsin demesinin nedenini Strya'ya gidince ogrenicektim.
Koylerden gecerken arabanin arkasindan kosan kucuk cocuklari gorunce 2 yil sonra yuzumde bir tebbessum olustu.Sonunda Strya'ya gelmistik icimde bir bosluk hissi vardi annemin olum yil donumune 2 ay kalmisti.Ben dusuncelerle bogusurken araba durdu ela gozlerim satoyla birlesti buraya gelmeyeli cok oluyodu.Satoyu izlerken 2 cift kehribar gozler dikkatimi cekti gozlerini kismis beni izliyordu pek aldiris etmeden satoya girdim ve bir sesle yanima dondum.
"Yosun Hanim,hosgeldiniz aksam yemeginden once babaniz sizle konusmak istiyormus sonrasinda ise aksam ise sizin tekrardan gelmenizin adina bir kutlama olucak cogu kralliktan varisler gelicemis babaniz iletmemi istedi"
Afra
Gormeyeli cok degismisti omuz hizasinda plan saclari beline kadar geliyordu mavi gozlerini cevap bekler gibi kirpistirinca onu fazla inceledigmi fark edince hizla tesekkur edip hizla odamin oldugu kata ciktim.ilk defa 2 yil sonra aynaya baktim ela buyuk ama mor gozler soguktan kizarmis burun ve patlamis dudaklar 2 yil sonra kendimi gormek garip geldi ve dinlenmek icin gittigim yerden daha kotu bi halle donmustum birkac saniye kendimle bakistim sonrasinda hemen dusa kabine dogru ilerledim soguk dus iyi gelirdi.
45 dakika sonra
Dustan cikmis sacima masa yapmis benim icin secilmis elbiseden lajivert yirtmacli uzun elbiseyi bi cirpida giymistim ve maskara,kirmizi ruj, kapatici ile hazilanmayi sonlandirmistim yuzume canlilik gelmisti 2 yil ardindan Yosun gibi hissetmistim.4 kolidor otemdeki babamin ofisine ise kapiyi tiklatmadan girdim.
"Gittikce annene benziyorsun"
Gozlerini kacirdi tek bir cumle beni bu kadar sarsabiliyor muydu gercekten
"Annen gibi senide kaybetmek istemiyorum bana bagir istiyorsan bir daha konusma fakat annenin olumu hakkinda intihar etmedigini ikimizde biliyoruz annen oyle bir kadin degildi etrafina enerji sacardi bir o kadarda guclu bir kadindi annenin senin dogum gunude oldurulmesi planlanmis birsey"
Gozlerimiz tekrar kesisti cenesini kasiyordu
"Pekiya sen annenin katilini bulucak misin yoksa bi korkak gibi bi koseye sinip gerceklerin ustunun ortulmesine izin mi vericeksin"
Dudaklarinin yani kivrildi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yosun Kapli Hancer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin