ÖZEL BÖLÜM (MY BİRTHDAY)

211 13 7
                                    

Bu bölüm DREW BRUCE MARSHALL ile alakalı değil bu bölüm YANKI DURU ÇELİK ile alakalı bugün doğum günümdü ve babama az önce söylediğimde yeni farkına vardığından sessiz kaldı birazdan benimle vakit geçiricekmiş annemle asla aram iyi olamadı zaten kardeşlerim hatırlamadı, arkadaşlarım hatırlamadı.
En yakın arkadaşlarım hatırlamadı sadece Eylül hatırladı yakın arkadaşım Eylül bana pasta almış yerken içim parçalandı. Sürekli sebepsiz hediye alıp değer verdiklerim unuttu doğum günümü, Eylülün doğum gününü unutup hediyesini geç almıştım..
Yani en değer vermem gerekene vermemişim ve bana bilmiyordum diyenlerden nefret ediyorum bilmiyorsan arkadaş olmamızın anlamı var mı? Benim galiba ciddiye aldığım iki konudan biri bu. Ne desem bilmiyorum sadece bugün tamamen gülümsemeden geçirdiğim ve mimiksiz ağlayabildiğim ilk gündü. Yirmi iki kasım benim için en kutsal gündü hala öyle bir kişi yaşattı onu ama 22.11.2023 benim için kabus oldu hep böyle kalıcak doğum günüm boyunca sadece ağır hakaretler duydum normalde yüzünü dağıtabiliceğim insanlara karşılık vermedim abartıyorum sizce evet aynen haklısınız tek değerimi yok etmeye çalışan herkezin karakterini sikiyim, kalbim kırıldı.

Burda rp'de en çok insanları mutlu etmeye çalışanlardan biri olduğuma inanıyorum ben kendimi kötüleyip sızlanmam olanı söylerim her sabah günaydın her akşam iyi geceler yazarım. Ama bir kişi bile kutlamadı bir kişi iyiki doğdun demedi bu yıkıcı beni anladığınızı söylemeyin anlamak için yaşamak gerekir kendime zarar vermem bile yasak ben çok bunaldım ve Yeşil sen nasıl hatırlamazsın ya? Bu kadar dile getiriceklerim, sizden bişey bekleme hakkımda yok zaten...
Size iyi geceler dilerim ama artık benden sürekli samimiyet ve sevgi beklemekten fazlasını yapsanız zaman istiyorum bu hakkım olmayan bir beklenti belki benim yaptığım kadar olmasada samimiyet bekliyorum. İsterseniz atın rp'den işinize gelmeyince kaçarsınız çünkü yüzleşmezsiniz asla.

Sobi senden tiksiniyorum sen karaktersiz bir kaltaktan fazlası olamadın asla olamazsında.

(Not:Bu yazı yüzde yetmiş doğum günüm yüzde otuz ailesel ve arkadaşsal ilişkilerle alakalıdır.)

'Hatırlamak için unutmak gerekir.'

Drew Bruce. D'🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin