Beginning

126 14 7
                                    

Küçük kız mutlu ve neseli görünüyordu. Yüzündeki küçük tebessüm Bayan Mina'nın küçük kızın oturduğu kahvaltı masasina koyduğu bir tabak peynir, zeytin, yumurta ile düştü.

"Anne bunları yemek istemiyorum!"

Bayan Mina'nın gülen yüzü hafif ciddi ve kızgın bir hal aldı.

"Her seferinde böyle yapıyorsun Minji... Sana her gün pankek yapamam. Sağlıklı beslenmen gerekiyor bebeğim."

Minji homurdandı fakat annesinin nazik ricasına karşı gelemeyeceğini bildiği için çatalın zeytine batırdı.

Bayan Mina ve küçük kız Minji kahvaltılarını yaparlarken kulaklarını çalan kapının sesi doldurdu.

"Hyunjin Dayım geldi!"

Minji kapıya doğru koştu. Kapıyı açmadan önce annesinin ona öğrettiği gibi yaptı.

"Kim o?!"

"Biziz Minji. Felix Ve Hyunjin."

Minji, Hyunjin dayısının sesini duyduğunda heyecanla kapıyı açtı.

"Felix Amca! Hyunjin Dayı! Sizi çok özledim!"

Felix kıkırdadı ve karşısında onları sevinçle zıplayarak karşılayan küçük kızı eğilip kucağına aldı. Yanaklarına küçük buseler kondurdu. Hyunjin'de Felix'in ardından içeriye girdi.

"Hosgeldiniz."

Bayan Mina, Felix'i gördüğünde yüzünde pek hoşnut hissetmediğini belirten bir ifade vardı.

Bayan Mina,-Hyunjin'in ablası- Felix'i sevmezdi. Kıskanırdı, imrenirdi oğlanın güzelliğinden.

"Merhaba Noona!"

Felix ise Bayan Mina'nın aksine, onu cok severdi. Felix Hyunjin evde olmadığı zamanlarda Minji bahanesiyle çıkar Bayan Mina'nın yanına gelip onunla sohbet eder yemek yapardı. Felix kendisini sevdirmeyi genelde başarırdı. Fakat Bayan Mina'da farklı birşey vardı. Geçmişin getirisi olan bir nefret belkide.

"Nasılsın Felix? Hyunjin iyi bakıyor mu sana?"

Sesi nefretini belli etmiyordu genç kadının. Oldukça yumuşak ve eğlenen bir tonda çıkmıştı.

"Tabiki de ona iyi bakıyorum Noona... O benim eşim."

Felix, parıldayan gözleri ile Hyunjin'e baktı ve şirince gülümsedi.

"Merak etme Noona! Onun kıskançlık sorunları dışında pek sıkıntımız yok."

Bayan Mina kıkırdadı. Bilmiş ses tonuyla konuştu.

"Bu kadar güzel olmasaydın kıskanmazdı! Su haline bak! Victoria's Secret Mankenlerinden daha güzelsin."

Felix'in aldığı iltifatla yüzünde mütevazı bir gülümseme yayıldı.

"Bunun guzellikle alakasi yok Noona! Beni Jisung'tan kıskanıyor!"

"Çünkü gereksiz yakınsınız."

Hyunjin tahammülsüz bir şekilde konuştu.

"Jisung'un sevgilisi var Hyunjin ve o benim en yakın arkadaşım."

Onların konuşmasını küçük Minji'nin komik isteği böldü.

"Bende sevgili istiyorum!"

"Minji... Bunları daha önceden konuşmuştuk tatlım..."

"Ama anne! Jisung amca ve Minho amca sevgili, Chan dede ve Seungmin amca da sevgili! bende istiyorum!"

Hyunjin küçük kızın isyanına kıkırdadı. Küçük kız haklıydı. Onunda sevgilisi olmalı!

"Sana da bizim Minnie'yi ayarlarız. Olmaz mı?"

Bayan Mina Hyunjin'e sinirli bakışlarını atmış ve koruma iç güdüsüyle konuşmuştu.

"Hyunjin, seni öldürürüm. Kızıma sevgili ayarlama."

Hyunjin onun bu sinirli hallerine kikirdamis, Minji'nin kulağına fısıldamıştı.

"Eğer uslu bir cocuk olursan büyüdüğünde seninde Felix amcan kadar güzel bir sevgilin olabilir..."

"Gercekten mi?!"

Hyunjin ona heyecanla bakan kıza yumuşak bir gülümseme sunmuş, kafasını onaylar şekilde sallamıştı. Minji ise onun boynuna sarılmıştı.

"Felix amca! Ben çok usluyum değil mi?"

Felix onun bu sorusuyla cevap vermeye tereddüt etmiş fakat adeta güneşi andıran gülümsemesiyle küçük kıza cevap vermişti.

"Tabiki! Benim prensesim bu dünyada ki en uslu ve güzel kız, hm?"

Minji şımarıkça gülümsemiş ve Hyunjin'in kucağından inmişti. Hemen Felix'in yanına gitti ve onun elini tuttu.

"Biliyor musun annem bana makyaj masası aldı! Hem de ruju var!"

Parlayan gözleri ve neşe saçan gülüşüyle konuştu güzel kız. Enerjisi hiç bitmeyen türdendi. Felix'i elinden tutup sürüklerken büyük salonda bulunan onun için ayrılmış oyun bölümüne ilerledi. 

Onlar makyaj masasında oyuna  dalarken Hyunjin ablasını kolundan tuttu ve mutfağa götürdü. Yüzünde rahatsız bir ifade vardı.

"Ne oldu Hyun? Bir sorun mu var?"

"Sorun, hem de ne sorun..."

" Anlatsana! Durduğun kabahat!"

Hyunjin derin bir nefes aldı. Söyleyeceği şeyler onunda hoşuna gitmiyordu. Muhtemelen Mina'da hoşnut olmayacaktı.

"Choi Soobin. Süikastçi. En iyi sen tanırsın. Sonuçta eski nişanlın ve bir geçmişiniz var. Yeonjun ile evlendiği söyleniyor ve bu bizim için büyük bir tehlike. Adamları çok güçlü."

Choi Yeonjun. Hyunjin'in lise arkadaşı. Hyunjin'in mafya işlerine katılmasında en büyük rolü oynuyor.

"Yeonjun? 10. sınıfta tanıştığın çocuk?"

"Ta kendisi... eğer bizimle alakalı bir bilgi giderse..."

"Depolarımız patlar..."

Felix son cümleyi mutfaktan içeri girdiğinde söyledi.

O da bu işlerle ilgilenmeye başlamıştı. Evde sıkıldığı için Hyunjin'in asistanlığını yapıyordu bu nedenle konulara hakimdi.

"Chan ile konuştun mu? Jisung ile birşeyler planlayabilirler."

Mina tedirginlikle sordu. Şuan bile tehlikedelerdi.

"Konuştum. Şuan bir toplantı ayarlanıyor, buraya bu yüzden geldik. Toplantıya katılman gerekiyor noona."

"Minji? Minji'yi kime bırakacağım? Hannah okulda. Yeji görevde..."

Bang Hannah. Chan'ın kız kardeşi. Şirketlerinde borsa stajyerliği yapıyor.

Hwang Yeji. Hyunjin'in kısa bir süre önce kavuştuğu kız kardeşi.

"Sorun değil. O da gelebilir. Jeongin ve Seungmin orada olacak."

Felix konuştuğunda Mina kafasıyla onayladı.

"Changbin'e haber ver Felix. Şirkete gidiyoruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Little Boy| Hyunlix | DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin