1.BÖLÜM

62 4 3
                                    

Multide Adal :)

Yine nefret ettiğim ülkede yeni bir gün daha evet paristen nefret ediyorum cünkü kendimi buraya ait olarak görmüyorum ben türküm ve herkez gibi benimde memleketimde yaşama hakkım var.Düşüncelerimden ayrılıp yatağımdan doğruldum ayaklarımı süriye süriye duş almaya gittim.Ilık duşun ardından koşarak merdivenlerden inmeye başladim
"Adal dikkat et bir gün düşüceksin ama ne zaman"annem yine sabah sabah formundaydi."bir şey olmaz bana, kahvaltı hazır değilmi?"sabah erken kalkıp kahvaltı yapıyım diyorum ve babam ve gece hanım hala sıcacık yataklarından kalkmamış oluyorlar hayır yani 11 de kalkan ben karga b*kunu yemeden kalkıyorsam onlarda kalkmalı."kahvaltı hazır kızım ama gördüğün gibi baban ve gece hala kalkmadılar"annem konuşurken ben mutfağa gidip bir bardak su aldım yukarı cıkmaya başladım.Ben geceye yapacağımı biliyorum. Sessizce gecenin odasina girdim.hala uyuyo ya neyse başucuna gelip bir bardak suyu yüzüne boca ettikten sonra kenariya gecip ne yapacagina bakmaya basladim."ahhh sen malmısın kızım ya o bardağa seni oturttururum şizofren"gecenin söylediklerine kahkahayla gülerken babam odaya girmişti."ne oluyor burda gece sen neden duşunu banyoda deilde yatağında almayı tercih ettin ve adal senin sabah sabah bu kahkahan da ne"babam bizi azarlarken gece banyoya girdi ve ben tek kaldım.uyuz işte ne olucak hemen kaç zaten.
"Eeeee şey babacım ben geceyi uyandırıyım diye odasına gelmiştim sonra elimde de su vardı bi an elimde kayıp döküldü ve tesadüfen gecenin üstü ıslandı yani senin anlayacağın herşey sakatlığım yüzünden."babamın kolunun altından geçip hizla aşağıya inmeye başladım çünkü arkamda beni ısıracak bir köpek yani gece vardı.

Ailecek kahvaltımızı yaptiktan sonra ben odama gidip üstüme dışarıda giyebileceğim bir kıyafet aramaya başladım.Bir kaç şort t-shirt ve pantolon çıkartıp yatağıma attığımda odama gece girdi.Ah bu kız yine benden ne isticek acaba.
"Adal senden bir isteğim olacak"sanırım ben yine yanılmadım bakalım bu seferki ne? "Evet yeni istekleri alalim gece hanim."
"Ya demesene öle ben senden herzaman bir şey istiyomuşum gibi".geceye sen ciddimisin bakışını attıktan sonra devam etnesi için elimi hadi anlamında salladım(artık nasıl el salladıysam hadi anlamina geliyor) :)
"Adal biricik kardeşim ben senden geçenlerde aldığın beyaz şortunu istiyorum bir gün için bana verirmisin önemli bir işim var"daha ben bile yenu aldığım bir şeyi giymeden asla birine vermem o kişi kardeşim bile olsa."hayır asla veremem sakın ısrar etme gece biliyosun onu daha ben bile giymedim."
"Adal versen ne olur benim için önemli bir gün bu lütfen diyip öpmeye başladı.
"Önemli bir gün mü çok merak ettim biraz bahsetsene ne önemi var bu günün gece?" "Ya bu gün hani sana geçen face da taniştığm çocuktan bahsetmiştim ya berk onla buluşacağım hadi be benim adalım."

"İyi tamam ama sakın bir şey olmasın dikket et kendinede dikkat et sonuçta ne olduğu belli olmayan birisiyle buluşacaksın" "yehhu işte benin adoşumm"ıyy allahım her taraf leş gibi sevgi kokuyo.

Evet arkadaşlar çoook kısa olmuş olabilir ama başlangıç için yeterli olmuş. Bu benim ilk hikayem olduğu için çok heyecanlıyın inşallah sizde yb bölümlerin gelmesi için heyecanlı olursunuz öpüyorum sizleri kendinize iyi bakın :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ HAYATA MERHABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin