Celou cestu zpět jsem přemýšlela, co Ryan může plánovat tak zajímavého. Ještě jsme si po návštěvě kavárny vyšli na procházku místním parkem a vydali se domů. Plánuje ještě na dnešek něco dalšího? Něco mě napadlo až po příjezdu - ta sázka.
Pořád jsem si nebyla jistá a už jsem tuto variantu skoro i zamítla, když pro nás Ryan nachystal ležení na gauči a pustil náš oblíbený seriál. Donesla jsem nám k tomu nějaké jídlo a sedla jsem si k Ryanovi, který se už usazoval pod dekou.
Ujídali jsme popcorn a koukali na televizi, když najednou nastala intimní chvíle mezi hlavními postavami. Ze začátku se líbali, ale pak došlo i k...........dalším věcem, celým obýcavím pokojem byly slyšet jen vzdechy z televize.
Koukala jsem se na to a dělala, že to se mnou nic nedělá. Radši. Radši jsem dělala, že to se mnou nic nedělá, kvůli tomu klukovi vedle mě.
,,Princezno, to tě to tak zajímá?"
Málem jsem zapomněla polknout. Panebože. Já-
Tváře mi zrudly a pomalu jsem se otočila na Ryana, který mě již napnutě sledoval. Co mám říct?
Jo, strašně mě to zajímá. Hlavně kvůli tomu, že si v tom představuju nás dva.
,,Nekoukej na mě takle."
Znovu mě z přemýšlení vytrhl jeho hlas.
,,Jak?"
,,Tak, že sis místo nich představila nás dva."
Cítila jsem se trapně. To mě tak dobře zná? Chtěla bych mu říct, že přesně to jsem si nepředstavila, ale přerušil mě jeho dotek na mém stehně.
Jeho ruka jela výš, až k mému pasu, kde jeho prsty našly mé ruce. Jeho velká ruka vzala moji malou a s oběma rukama Ryan zajel pod mé kalhoty. Naše pohledy se do sebe vrývaly, protože jsem vůbec nechápala co dělá, ale vůbec mi to nevadilo.
Když s oběma rukama zajel i pod mé kalhotky, zapomněla jsem dýchat. Jeho prsty vzaly ty mé a Ryan mi začal mymi prsty stimulovat klitoris. Tělem mi projela vlna vzrušení. Zhluboka jsem dýchala a Ryan musel můj dech cítit na své tváři, byli jsme si tak blízko.
Mé prsty nechal dál na mém klitorisu, svými zajel níž až k mému vchodu. I já jsem cítila prstech svou vlhkost, když do mě pomalu vsunul jeden prst, který jsem svírala svými stehny. Unikl by mi z úst sten, kdyby mou pusu neutišily jeho rty. Hladově jsme se líbali, zatímco mě naše ruce vedly k vrcholu. Všechny moje vzdechy a steny šly z mých úst hned do těch jeho a Ryan se pokaždé pousmál, když další zvuk opustil mé rty.
Zrychlil tempo a už mě uspokojoval dvěma prsty, když jsem cítila, že se blíží můj orgasmus. Přitlačila jsem své prsty víc k mému klitorisu a vzdychla, když jsem cítila na noze Ryanovu tvrdou erekci.
,,Co to se mnou děláš." Zamumlal mi Ryan do našeho polibku a ještě přidal na tempu, než můj orgasmus pokryl jeho prsty. Hlasitě jsem mu vzdychla do rtů a skousnula mu ret a-
Prokousla jsem mu ret. Na svém jazyku jsem cítila železnou chuť jeho krve a odtrhla se, abych se ujistila, že je v pořádku.
Ryan vyndal naše ruce z mých kalhot a olízl si prsty, než si s nimi přejel svůj spodní ret. Na prstech se mu hned usadilo pár kapek krve, než se na své prsty podíval. Nechápavě se na mě kouknul.
,,Promiň, já-"
Nestihla jsem větu doříct, když si jeho rty znovu vzaly ty moje. Jeho ruce se mi obmotaly kolem pasu a Ryan mě vysadil na svůj klín, kde jsem pod sebou hned cítila jeho erekci. Naše rty se hladově střetávaly, naše jazyky spolu sváděly vášnivý souboj. Jeho dotek na mém pasu se zpevnil a Ryan se s námi zvedl. Odnášel mě do ložnice, to byl jediný pokoj směrem, kudy jsme šli.
Moje záda se dotkla měkké postele pode mnou, zatímco Ryan si sundal triko a jen mě sledoval. Měla jsem na sobě jeho mikinu a spací tepláky, ale i tak jsem se před ním cítila úplně nahá. Ryan si olízl ret a postavil se na čtyri nade mě. Jeho rty se přisály na můj krk a vzdychala jsem mu do ucha, on ze mě mezitím svlékl mikinu i s tričkem najednou. Oba jsme měli na sobě jen tepláky, ale jakékoliv oblečení mi na něm teď vadilo. Zahákla jsem prsty o lem jeho kalhot a Ryan mi je pomohl sundat, rovnou pak sundal i ty moje. Jeho ruce jezdily po mém těle, každý jeho dotek mě ješte více rozžhavil. Prsty znovu zajel zpět k mému citlivému místu a sundal mi kalhotky. Pak se na můj klitoris přisál ústy a já se prohnula v zádech. Masíroval mé citlivé místo jazykem, zatímco mě prstil. Přivírala jsem oči slastí a znovu cítila, že se blíží můj orgasmus.
S výkřikem jsem se znovu udělala a čekala, že Ryan přestane, ale to jsem se mýlila. Ryan nepřestával a dál přidával na intenzitě. V rukou jsem svírala prostěradlo a vzdychala jsem. V očích jsem cítila slzy a nebyla jsem si jistá, jestli zvládnu další orgasmus. Nechala jsem tedy se vést jeho doteky až k třetímu orgasmu, po kterém Ryan zpomalil své prsty a pak je vyndal z mého mokrého vchodu.
Zhluboka jsem dýchala. Ryan stál nademnou a olízl si jeho prsty, na kterých byl můj orgasmus. Pomalu se pak zase přemístil nade mě a políbil mě. Jeho ruka zmáčkla mé prso a já mu dnes již po několikáté zasténala do rtů. Ryan si sundal i boxerky a rukou si přejel celou svojí délku.
,,Ryane, ja nevím, jestli zvládnu další-"
Jeho pohled se mi vryl do očí a napjatě me sledoval. Nežně mě políbil.
,,Tak se oba necháme překvapit. Dlužíš mi to."
Sázka.
Jakmile to dořekl, cítila jsem v sobě už jeho špicku a Ryan mi zamručel do úst. Už jen z toho zvuku jsem se cítila víc mokrá, panebože.
Pomalu do mě zasunul, z mých úst se ozval další sten. Ryan zase pomalu vysunul, jen aby znovu přirazil. Z očí mi vytekly slzy slasti a vzušení, potřebovala jsem ho cítit celého. Ryan přirážel čím dál tím rychleji, moje tělo se kroutilo pod jeho pohyby. Jeho rty jsem cítila na svých bradavkách a vykřikala jsem, když mojí bradavku lehce skousl mezi svymi zuby. Potom se Ryan zvedl a mé nohy si dal na svá ramena, aby měl do mě ještě lepší přístup.
Tvrdě přirážel a ze mě i s brekem vycházely další steny. Až bolestně dobře jsem cítila, jak se blíží další orgasmus a začaly se mi třást nohy. Po asi minutě jsem se znovu udělala a cítila jsem se vyčerpaná. Ryan zpomalil, ale nevytáhl. Zůstal ve mně a rozdal mi několik polibků na celé tělo, než se začal znovu hýbat.
,,Kdyby cokoliv, zastav mě." Řekl mi hlubokým hlasem do ucha. Jen jsem kývla. Byla jsem vyčerpaná, ale pořád i nadržená a chtěla jsem ho. Chtěla jsem mu splnit všechny jeho touhy, chtěla jsem, ať si se mnou hraje. Byla jsem vyčerpaná, ale jemu bych se udělala pod rukama třeba tisíckrát.
Ryan zrychlil a přitvrdil, až to bolelo, ale veškerá bolest se hned měnila na slast. Ryan zhluboka dýchal a občas i vzdychl. Při tom zvuku jsem byla pokaždé ještě více mokrá, jestli to ještě víc vůbec šlo.
Pohled Ryana
Už zvládla asi pět orgasmů a já ji vedl k dalšímu. Já sám jsem se snažil neudělat, ale s tímhle pohledem před očima to bylo nad míru těžké. Nohy se jí třepaly a Olivie naprosto ztratila kontrolu nad svým tělem. Miloval jsem poslouchat ty božské zvuky z jejích úst, když se udělala znovu. Chvíli jsem se potřeboval rozdýchat, tak jsem zpomalil a znovu ji udělal na těle pár modřinek, za které mě ráno bude nesnášet.Začal jsem pak přirážet a byl jsem si jistý, že už to dále nezvládnu ani já. Oliviiny nohy byly obmotané kolem mého pasu a její nehty se zarývaly do mých zad. Dávala mi polibky na krk a byl jsem si jistý, že i na svém krku ráno najdu několik cucfleků. Její tělo jsem chytil ještě pevněji, už jsem se nebál toho, jak je křehká. Dnes se v ní vzbudila dračice, dokonce mi prokousla ret a nebudu lhát, málem jsem se z toho udělal do kalhot. Jen při té vzpomínce jsem znovu přidal a cítil jsem, jak se její stěny kolem mě stahují, než se s brekem znovu udělala. Hned po ní jsem se udělal i já a byl to asi ten nejsilnější orgasmus mého života. Ještě jsem jednou pomalu zasunul, pak jsem z ní vytáhl a zkolaboval na postel vedle ní. Přitáhl jsem si jí k sobě a nechal jsem jí od počívat, než z vyčerpanosti usnula.
Byla tak krásná. Na tvářích měla ještě slzy a rty měla oteklé od polibků. Od krku dolů se jí táhlo několik fialových modřinek, na které jsem extrémně pyšný. Pramínky vlasů se jí lepily na čelo a i tak vypadala naprosto nevinně. Miluju jí.
Do prdele, tuhle holku si jednou vezmu.
ČTEŠ
Let Me Touch You (cz)
Non-FictionJmenuji se Olivie Bersey(ová) a je mi 16. Půjdu teď do prváku na střední. Mám tady mojí nejlepší kamarádku Beth. Bez ní to prostě nejde. Dostaly jsme se na školu obě a máme podobný výběr předmětů, abychom mohly být co nejvíc spolu. Kdo ví, co mě v t...