-Bazen böyle olmalı , Romeo ölmeli , Titanic batmalı , Aşk her şeye rağmen yaşanmalı-
Hayriye anne "Kimmiş bu Nazlının sevgilisi ? Ne hadle benim torunumu kucağına anıp gezmeye gider o Nazlıyla"
Meryem "Nazlının sevgilisi , gezmeye giderken Yunus Selimide almışlar yanlarına ve var ki bunda?"
Hayriye anne "Benim torunumu o kadının sevgilileri kucağına falan alamaz"
Meryem "Burada işe el koymam lazım çünki Nazlı yada başka biri fark etmeksizin hiç kimsenin namusu hakta böyle konuşamazsınız . Anne sende biliyosun ki Nazlının hayatındaki ilk erkek Hızırdı ve şimdi biri daha var bu suç değil"
Zeyno "Kadın oros-" Meryem "O cümleyi tamamlarsan seni evlatlıktan silerim Zeyno!"
Zeyno susar , Mübetcel "Yalan mı ama?"
Meryem "Yalan ! Hızır - yani sizin reyisiniz , yani Hayriye annenin oğlu , yani Zeynonun babası , yani benim kocam- evli olduğunu Nazlıya dememişti , ben buna rağmen Hızırı aff etdiysem sizde Nazlıyla ilgili düzgün konuşacaksınız" der Hızırın gözüne bakarak
Yine bi pazar kahvaltısındaydılar ve her kes kahvaltıda Nazlının sevgilisi olmasını ayıp bi şeymiş gibi konuşuyodular
~Masadakiler : Hızır&Meryem , İlyas&Suzi , Enişte&Hatce , Servet&Mübedcel , Zeyno + Merve + Alpaslan + Hayriye anne~
Hayriye anne "Kim bu adam - Nazlınınki?"
Alpaslan "İsmi Salih Koçovalı namı diğer Vartolu Sadettin , 38 yaşında , Çukur diye bi yerin babasının dördüncü oğlu , Türkiyenin en büyük uyuşturucu baronudur kendisi , bizim masamızda oturan Pudra Hakkının esgi dostudur"
Zeyno "Kendisi gibi birini bulmuş"
Meryem ters ters bakınca yine susar
~Not - Ömer ve Can (Eniştenin oğlu) yurt dışına okumaya gitdikleri için onlar yok burada~
Alpaslan devam ederek "Salihin bi oğlu var 3 yaşında (Yunus Selim 2 yaßında) , abisi Kahramanın ismini koymuş abisini vurduğu için özür babında"
Mübedcel "Bide abisini vurmuş tam olmuş"
Suzi "Hızır beyde yeğeni Alpaslanı dövmüştü geçen sene , 3 ay öncede kalbinden vurmuştu , ne var yani bunda?"
Hayriye anne "Patavatsız" diyince Suzi onu sinirlendirmeyi başardığı için kahkaha atar
Alpaslan "Salih ailesiyle büyümemiş , İdris Koçovalının gayrı meşru oğlu , annesi İdris beyin eşi Sultan hanımın emriyle öldürülmüş 8 yaşındayken , kendiside Vartoya yollanmış , sonrada Afkanistanda kaçakçılık yapmış , 17-27 yaşı arası neler yapmış Dayım bulamadı (Bilmeyenler için Alpaslanın Dayısı derin devlet)"
Alpaslan çayından bi yudum alıp "Sonra tekrar Vartoda ortaya çıkmış , oranın ağası olmuş , 4 yıl öncede Çukura gelmiß intikam için , babasını vuracakken Abisi engel olmuß yanlışlıkla abisini vurmuş (Sadece karnından vuruldu yaşıyo yani) , barışmışlar"
Dedikoducu Mübedcel dayanamayıp "Oğlu kimden?"
Alpaslan "Babasının manevi kızı varmış Saadet , oğlu ondan ama ikili evlenmemiş daha doğrusu Saadet evlenmek istememiş , çocuk doğumca çocuğu Salihe verip kendisi yurt dışına gitmiş , çocuğu babası büyütüyo"
Suzi "Uuuu mühteşem baba idolü"
~Not - Suziyi çok seviceksiniz~
İlyas "Dayın özel bi şey dedimi bu adamla ilgili?"