Jak jsme sedeli tak ke me prisla Misel a rekla a ty obludko ani nemas pekne hadry co takle zajit do obchodu a neco si koupit na sebe,ale ne nic co vypada jako hadra a zacala se smat i sni cela trida.
#
A kdyz to Sara uslysela odlozila svuj mobil cernou nokii s cudlikama a stoupla byla mensi nez Misel protoze ta mela boty na vysokem podpadku a vypadala jsk naka stetka.A zacala ji nadavat at me necha byt a at se stara o sebe a Misel coze o sebe se mam starat budu ji buzerovat cely zivot protoze je nula a je mi zni zle.Coze vykrikla Sara ty ji nechas napokoji a uvidis a strcila do ni a ona spadla a pribehla Lili a pomohla ji na nohy a cela trida na ni civela.
#
Ona se otocila a bezela a ja za ni sla kdybich bezela poznali by ze jsem jina nez oni.
#
Sla jsem po chodbe a zatocila do leva na zachody a stala tal Sara a brecela a ja ji obejmula a zeptala jsem se co se deje a ona otevrela oci a lekla jsrm se jeji oci byli zlute a rekla todle neni horsi koukni se na ty tesaky a jezte hur mam chlupate ruce takze jsi vlkodlak jj nikomu ani muk je ti to jasny jo jiste neboj se to zvladnes Sara.Coze jak to muzes nejsi prisera a ja jo vazne otocila jsem se a pak na ni a ona co jsi vydela moje bile zubi a moje oci byli cervene a pak jsem se zas zmenila na normal a rekla jsem ja jsem zas upir.Otrela,si slzy a sly jsme do tridy.
#
Ve tride jsme si rekly ze si po skole nekde ukazeme sve schopnosti ona vlci a ja upiri.