5. Start

366 15 2
                                    


A Formula 1 ugyanannyira egy business, mint egy sport. Charles Leclerc ezzel nagyon is tisztában volt. A pénz, a befolyás sok követ megmozgat. Csak remélte, hogy a kövek most sem az ő talpa alól esnek ki.

Párizs egyik neves éttermében, a Aux Bons Vin egyik asztalánál üldögélt és várta az édesanyját és az öccsét Arthurt. Éppen az országban voltak leugrottak egy napra hozzá, míg az FIA miatt utolsó napjait tölti Párizsban. Charles böngészett a cikkek között, amíg megérkeznek. Tudta, hogy nem a legjobb ötlet, de képtelen volt ellenállni. Most, hogy az első publikus szereplése nyilvánosan is elérhető kíváncsi volt az emberek mit gondolnak.

'' Valery és Charles megnyerő duó... ''

Charles horkantott. Megnyerő.

'' Szerelem első látásra? Charles Leclerc szóhoz sem jutott, amikor... ''

Nem is fáradt azzal, hogy végig olvassa. Na azért ezt is túlzásnak tartotta. Csak bevágtak egy interjú részletet, amikor kereste a szavait véletlenül, és azzal magyarázták hogy lehengerlő a kémia közöttük. Nos, nem tartotta veszett ügynek. Az interjúikban meglepően gördülékenyen együtt tudnak működni, sőt még az ember azt gondolná valóban több van a színfalak mögött. De mindez csak Valery színészi vénájának köszönhető. Laurennek igaza volt, még ha fájó is elismerni. Ő vezeti a beszélgetést, kezdeményezi a vicceket. Charles csak ráhangolódik, követi a lépéseit, mint egy tangóban.

'' Netflix leszerződött máris Valerié Delamonttal a Drive to survive 7 évadjára... ''

Továbbgörgetett.

'' Románc a pilóták között? Valerié és Pierre randin... ''

Erre Charles felvonta a szemöldökét. Nagyon figyelmesek az emberek, ez nem volt meglepő. Nem volt teljesen meggyőződve arról, hogy randinak nevezhető, amin voltak. Pierre viszont jól érezte magát vele, még aznap kapott üzeneteket a beszámolóról. Nem tudta, hogyan vélekedjen az egészről. Természetesen a barátja mellett szeretett volna lenni, de a tény, hogy éppen Valery az, akire szemet vetett zavarta. A csapattársa minden cselekedetével összezavarja és a fenébe is, még szinte élvezi. Kicsit bizonytalan volt Valery szándékaival kapcsolatban is. Elvégre, egész mestere a színlelésnek. 

Éppen ezért izgatta fel a dolog, hogy tegnap este annyira őszinte és kitörő volt vele, amikor a céljairól beszélt. Úgy érezte akkor látta először a nő puszta erejét és elhatározását. Nem egy előre kitervelt előadás szereplője volt, hanem az igazi ambicióiba avatta be, nem igyekezett semmilyen jó benyomást fentartani. Kihívta egy véget nem érő párbajra.  Abban a pillanatban, amikor egymással szemben álltak, a hideg levegő megszínezte a lehetüket. Charles úgy érezte él.

Débutante, a francia rovatok mindig így emlegették, mint a kis üdvöskét, akin a világ szeme.  Nem is csodálta, hogy Valery ennyire bizonyítani akart mindenkinek. A mély barna szemei elhatározástól égtek a tegnap este. Fogalma sem volt, hogy Max ilyen közvetlen lesz vele. Ismerte a férfit, gyerekkoruk óta barátságos riválisok. De az tény, hogy a holland férfi néha nyers. Próbálta közöttük oldani a feszültséget, de úgy tűnt Valery-nek nem erre volt szüksége.

Megérkezett a családja, kirántotta őt a gondolatmenetéből. Elmosolyodott, amikor a koszosszőke hajú fiú feltűnt az asztalnál. Kezet fogott Arthurral, majd az édesanyja, Pascale magához húzta egy szoros ölelésben. Mindenki arcára egy mosoly ült, Charles úgy érezte a jelenlétükben feloldódhat. Kerek egy hónapja nem látta őket. 

- Hogy vagy, fiam? 

Egyből a lényegre tértek, a férfi azt kívánta az édesanyja bárcsak ne látna ennyire át rajta, be a lelkébe. Charles lesütötte a szemét és az étlapot böngészte. Nem volt sosem jó abban, hogy előtte álcázza az érzéseit. Bort rendelt magának, amikor a pincér megjelent. 

Love Game [Charles Leclerc]Место, где живут истории. Откройте их для себя