Druhy den sla Sara na rande a pozadala me at jdu sni sraz mela v lese a me to bylo fakt divny.
#
Stali jsme v lese a slysela jsem zvuky a z vrchu zkocil naky kluk na zem a rukou se dotkl zeme a upirsky stoupl a rekl ahoj Saro jsem Derek kdyz jsem to jmeno uslysela zubi me vylezly upiri a oci me zcervenaly a bezela jsem upiri rychlosti a zastavila jsem se a popadla jsem ho a hodila jsem snim a spadl na strom a upirsky se zvedl a rekl coti hrabe upirko a ja rekla nepamatujes.
#
Pred lety je to tak 100 let jsem byla 17 leta divna a chodila jsem na stredni skolu a sedim v lavici a do tridy vesel krasny hnedovlasi kluk s sedomodrima ocima jak jsem te spatrila hned jsem se do tebe zamilovala a ty si o me stal za tri mesice si mi rekl ze si upir a ze nekam musis jit tak proto jsi me zmenil v monstrum jako jsem ted a rekl si me vratim se a nevratil ses.
#
Derek jak to slysel tak rekl Isabel si to ty zmenilas ses a zacal se omlouvat a ja je to neomluvitelne Dereku ja te vsude hledala jak jsem se stala upirkou bylo pro me tezke te prestat nemilovat.Kazdy den jsem brecela do te doby nez jsem potkala Shena.
#
Coze jakyho Shena vykrikl Shena Wolfa je cernovlasej a ma svetle modre oci a je bozi no co ty se paktujes z vlky jo paktuju a upiri rychlosti me chytl pod krkem a ja byla nad zemi 50 cm byl silnejsi nez ja byl starsi.
#
A ja septave volala Shane a hned pribehl a pustil me a ja spadla Sara me chytla za ruku a pomohla me postavit.A Derek to jsi ty ten Shane a Shane jo jsem mas proti me neco a on jo milujes moji lasku a ja vykrikla bejvalou lasku jak to Derek uslysel zacalse se Shanem prat a tyskl ho k zemi a zlomil mu ruku pak se koukl na me a upiri rychlosti zmizel nekde v dali ja jsem pribehla k Shanovi a on byl uz zas premenen na cloveka a jecel bolesti a ja jsem ho hladila po tvari a brecela jsem lasko je mi to tak lito.
#
Pak jsem mu dala svoji krev aby se uzdravil a pak se pomalu zvedal a Sara koukni se za nama jsou ctyri upiri a otocila jsem se a rekla jsem Saro zdrhej nenecham te tu utikej promenila se a utikala a vsiml si ji jeden upir a ja ho chytla a odhodila a mezi nema byl Derek a me zcervenali oci a vylezli mi upiri zubi a rekla jsem smejde co chce a on tebe a chytl me pevne a otocil me a pritiskl si me ke se svalnete hrudy a drzel me kolem pasu a pravou rukou mi sahal na vlasi.
#
Kdyz to Shean uvidel promenil se a zautocil na upira a on mu zlomil vas a ja ne a hned se probral a rekla jsem,ale jo stal se znej hybrid jeho oci byli zlutocerveny a zuby mel ve predu vlko upiri takze ctyri spicaty zubi a stoupl si a mel velkou silu zacal se s nema prat a Derek me furt drzel u sebe a za jsem se radci nehybala jinak by me zabil.Jeden upir sel ze zadu a probodl Shena.Derek me pustil a ja spadla na zem a brecela jsem.
#
Pak jsem vydela kousek odeme Saru a kricela jsem na ni at jsem nechodi a promenila se a byla clovek a upiri se zacali smat ze je sama a ona se usklibla nejsem tu sama mam tu sebou Caroline Stron vylezla z krovi.Mela tmave hnede vlasi a zelenomodre oci v copanku a na krku mela mesicni kamen a mela zluty tricko a dlouhe modre ryfle a cerne boty a jak jsem cetla v knizkach o carodejkach tak Caroline byla 100% carodejka.A jak tam stala tak tam priletela Anna byla vila mela bile kridla prusvitna,cervene vlasi a dva culiky a kviteckovane kratke saty kolem krku.
#
A Sara rekla do boje Anna pristala na zemi a rekla na upira zrzku chytni si me a on bezel a ona vzletla nahoru a letela a on za ni.Pak se koukla na Caroline a sel protini blondak a caroline ja blondaky nesnasim a rekla neco a natahla ruku a zacal se vznaset a prastila snim o strom a pak vitr a foukla a udelalo se tornado a ten upir v nem byl a pak skocila do vnitr a rekla led a zamrzl a on se stoho ledu dostal a bojovali dal.Pak Sara se promenila ve vlka a sla proti nejslabsimu a nejmladsimu upirovi mel modrocerne vlasi a zacali se ptrat a ona ho kousala.Pak jsem se zvedla a rekla jsem rada je na me otocila jsem se a Derek me dal pres moji pusu ruku pritahl si me k telu oddelal ruku a libal me.Pak jsme se odtrhli a Derek copak je a ja nic a libali jsme se dal.Pak me vzal do naruce a pribehly jsme k nejblizsimu stromu a tam jsme se vasnive libali a pak me zacal libat na krku.Me to nevadilo protoze furt jsem ho milovala a pak jsme se zacali zeslikat a pak jsme si to upirsky rozdali o strom pak jsme se odtrhli a upirsky rychle se oblikly polibily a utekl upirsky pryc.
#
Vydela jsem ze Sara potrebuje pomoc oci me zcervenali a upirsky jsem ze zeme popadla kul a rychle jsem se premistila k tomu upirovi a probodla jsem ho a Sara dik a ja nz.Pak priletela Anna a pristala na zemi a rekla mam hotovo a Caroline se knam teleportovala ja taky.A Sara se s holkama objala a Caroline se na me koukla a rekla hele Saro je tu jezte jedna upirka mam ji znicit a Sara ne to ne to je ma kamoska pod jsem holky to je Isabel ahoj a Isabel to je Anna a Caroline.
#
Isabel ano odpovedela jsem Sare co si udelala Derekovi kdyz ses snim prala a ja em... odmlcela jsem a Caroline beztak ho miluje a spolu se cucali a Sara je to pravda em.. jo odpovedela jsem,ano rekla Caroline ja mam vzdy pravdu.Sara takze vi zas spolu jo chodime jj ok tak ti to preju moc diky.A vy z nekym chodite a Anna jo chodim a skym s clovekem coze no fuj rekla Caroline noa odpovedala Anna aspon se milujem je mu 22 a me 18 a ja vazne a kam chodis na skolu a ona tady na stredni aha a ty Car no me je taky 18 a chodime spolu do skoly jo uz musime omlouvala se Anna a odletela a Car zmizela.Pak se na me koukla Sara a sla dom.Ja chodim vzdy posledni kontroluju misto.Pak jsem se rozebehla a nekdo do me strcil a ja letela a pak jsem pristala v neci naruci byl to Derek Frau kdo jinej by to mohl byt a sly jsme spolu k nemu dom.