Rano kdyz jsem sla od Dereka k sobe dom tam me nekdo sledoval celou cestu az dom.
#
Doma jsem si dala na zem tazku a sla jsem smerem do kuchyne.Otocim se a venkovni dvere byli otevreny a zarvala jsem kdo je tu moje oci zrudly a vylezly mi spicaky a blizila se ke me upirsky rychle naka postava a chytla me za krk a divali jsme si do oci a mela tmave hnede a pak ty nase upiri skleby zmizely a obejmuli se ahoj Miri co ty tady a ona chtela jsem vydet svoji sestru jak se mas.A ja dobre jen jsem vedela ze chodi na gympl a nic o sobe za 90 let jsme nevedeli.Co Derek furt snim chodis a ja jo a co ty no ja se spis zajimam abych se z nekoho nakrmila nez abych s nekym chodila,ale stejnak mam kluka a je clovek a dava mi krev a jsme spolu zasnoubeni coze vzdit ti je 14 let a ona me pritiskla ke zdi a rekla jsem na to uz stara a rekla jezte ze je silnejsi protoze furt pije lidskou krev a ne jako ja jednoho cloveka za den a nebo krev v pytlicku jako naky zoufaly upir.Viz co Izy ne co povidej navstivime tvoji skolu tak fajn jo a nepojedem busem ale pobezime mas babu a zmizela a ja fajn a bezela jsem za ni.
#
Pribehly jsme ke skole a sestre to moc sluselo i docela i me.Vesly jsme do skoly a sly jsme vedle sebe a vsichni se koukali na nas s udivem a s otevrenima ocima k sestre pribehla Lili a hned chcu s tebou kamaradit atd... a koukla se na me a ja zakroutila hlavou ze ne koukla se na ni a strcila do ni at ji necha na pokoji.A sly jsme a Sara na me koukala s jeji novou kamoskou Lili jak mi to slusi a kdo to jsemnou jde za cizi divku.A ja je to ma sestra Miri a ona se na ne usklibla.A sly jsme dal a sedly jsme si spolu do lavice a Miri rikala asi to nevydrzim mam hlad.Vsichni uz byli ve tride a byla hodina Lili se ptala jestli muze na sa zachod a pani ucitelka rekla ze ano a pak se otocila k tabuli a psala a mi opisovali pak se Miri koukla ke dverim a upiri rychlosti zmizela a dvere praskly a pani ucitelka se lekla coto bylo a ja to byl jen pruvan.Pak me zacal pipat mobil a psal mi Derek ze me miluje a pak jezte Anna kamoska Sary ze Caroline se chova divne a prateli se ze zlyma upirama atd... Pak jsem ji odepsala jestli potrebuje pomoc at se stavi.
#
Pak jsem si schovala telefon nokia vecko bily.Zas jsem byla v realu,ale slysela jsem slabe kriceni a plakani.Akorat zvonilo na prestavku vesla jsem ze tridy a nikdo tam nebil tam jsem upirsky bezela na zachod.Na zachode byla spousta krve a lezela tam Lili a ja prisla k ni,ale nikde jsem nevidela Miri zacala jsem ji pomahat a otocim se a zamnou je Miri cela od krve a breci a rika je mi to lito a pak rychle zmizela.Na zachod prisla Sara a pta se co se stalo a ja jsem ji to zacala vysvetlovat.Zavolala ucitelku a obvazali jsme ji a zachvily si ji odvazela sanitka.Ucitelka se furt vyptavala a vztala jsem a divala jsem si ji do oci a rekla jsem zapoment na to co se tu stalo Lili omdlela a bouchla se do hlavi jdete do tridy opravovat pisemky koukla se na nas a odesla.Sara se rozplakala a ja jsem ji utesila ze to bude dobry ze se stoho urcite Lili dostane