Baba olurlarsa

1.9K 80 26
                                    

Toji Fushiguro :

Toji gece ortasında sessiz bir şekilde mutfağa doğru hareket eder. Sizi ortak paylaştığınız yatak odasında uyurken bırakır ve ardından kapıyı yavaşça kapatır. Kendisine söz vermişti, sadece bebeğinizin süt tozundan farkedilmeyecek kadar bir kaşık alacaktı ama anın heyecanıyla süt tozunu döker. İzlerini gizlemek için kutuyu dolabın bir köşesine iterek en iyisini yapmaya çalışır.

Garip bir şekilde her zaman sabahları bebeğinin biberonunu hazırlamak için erken kalkar '' Oh sevgilim, hiç yerinden kıpırdama... Bebeğimizin kahvaltısıyla hemen geri döneceğim!'

gülümser ve kaşlarını çatarsın, bir şeylerin kuşkulandırıcı olduğunu seziyorsun. Toji sabah insanı değildir, hele hele bebek işleri konusunda hiç değil...


Gojo Satoru :

Gojo her zaman bebeğinizin bezini değiştirdiğinizde oradadır. 6 yaşındaki bir çocuk gibi sürekli gülüp kıkırdaşır, sizi izleyerek merakla küçük çocuğunuza nasıl bakılması gerektiğini öğreniyor. Gökyüzü mavisi gözleri ustaca ellerinize bakar, bebeğinizin gazını çıkarırken gülmeye devam eder, onu güldürmek için en komik yüzleri yapar.

Her gün bebeğinin milyonlarca fotoğrafını çeker; tamamen bebeğinin yüzü, sevimli elleri, minik ayakları, gülüşü, yemesi, babasının göğsünde uyuması, omzuna tükürmesi... liste hiç bitmez.

Bebeği, kocaman elleriyle tuttuğunda çok minik görünür. Tabii ki boyu uzun olduğu için onu kaldırabilmek için tamamen eğilmek zorunda kalır.

Nanami Kento :

Yeni doğan bebeğinizle ilgili tüm bakımı üstüne alırken sizi dinlenirken ve rahatlamanızı görebilmek için her şeyi yapar. Size, bilmesi gereken her şeyi öğretmenizi söyler, böylece yeni ve en iyi işi olan; bebeğinizin babası, tam olarak olabilsin. Ancak tek bir tıkırtısı var; bebeğini besledikten sonra onun geğirmesini sağlamak.

Nedeni? Bir keresinde bebeği kucağında tutarken nazikçe sırtını sıvazlıyordu... ta ki birden sıcak bir sıvının gömleğinin üzerinden kaydığını hissedene kadar - senin ona düğün yıldönümünde sevgiyle hediye ettiğin o pahalı gömlek- ve şaşkınlığı, omzundan sızan şeyin başka bir şey olduğunu fark edene kadar devam ederdi... bebeğinin kusmuğuydu.

Şimdi her yaptığında, onun arkasına bir peçete tutarsınız

Geto Suguru :

Kesinlikle en sakin Baba! Küçük bebeğini her gittiği yere götürür. Bebeğiniz seni çağırdığında veya seni tutmak istediğinde çok kıskanır. Ona önce "baba" demesini sağlamak için kararlıdır, ama içten içe onun küçük versiyonunun ilk kez annenin adını söylediğini görmek kalbini eriteceğini bilir.

Senin yorgun veya uykulu olmanı görmekten hoşlanmaz ve her şeyden önce sizin ihtiyaçlarınızı önemser. Bu yüzden her gece bebeğinizi uyutur

Geto her zaman sakin ve gülümseyendir, bebeği ne kadar dağıtsa veya temizlemesi ne kadar zaman alsa bile, bazen gerçekten onun nasıl bu kadar sakin olmayı başardığını ciddi ciddi merak ettirir

Sukuna Ryomen :

Eşinizin iki katı büyüklüğünde, dört kolu ve gözleriyle kesinlikle küçük yavrunuza en çok özen göstermesi gereken kişi ve gerçekten de özen gösteriyor. Bebeği her zaman vücudunun bir yerinde veya en azından yanında bulunuyor; göğsüne yaslanmış uyuyor, başparmağını emiyor, omzunun yanında tıslıyor veya kocaman dizlerinin üstünde oturuyor.

Bebeğinin acıkmış, susamış, uyumak istemiş veya herhangi bir şeye ihtiyacı olduğunda 6. hissi var gibi. Küçüğünün neden ağladığını anında bilir ve çoğu zaman onu tekrar mutlu etmek için çok hızlıdır.

bebeğiniz tuvaletini yaptığında bu kokuyu kesinlikle sevmez ve bebeğinin bezinin ağırlaştığını hissettiğinde onu "serseri" olarak adlandırır. 'Ah sen küçük afacan!' Onun bu kadar küçük bir şeyden etkilenmesine gülerken onu kızdırmamak elde değil ve sen onunla alay etmeye başlarsın.

Yuuta Okkotsu :

Yuuta'nın çocuklardan daha çok sevdiği bir şey yok. Hep çocuklarının olmasını istemiş ve seninle kendi ilk ve öz çocuğunu yaratmayı sabırsızlıkla beklemişti. Senin bebeğin bakımını yaparken görmekten AŞIK oluyor; neredeyse her hareketini ve sözünü hayranlıkla izliyor gibi. Seni bebeğinizi tutarken, emzirirken, onlarla oynarken veya yanlarında uzanırken aptal gibi gülümsüyor.

En sevdiği oyun evin bir yerlerine saklanmak ve bebeğinin onu aramasını izlemek. Aniden ve hızla yapar bunu, onu büyük yuvarlak gözleriyle şaşkına çevirir. o ağlamaya başladığında saklandığı yerden çıkar ve onun küçük kırmızı burnunu ve suratında küçük çıkıntılı yanaklarını görünce güler.

'Ayy neden ağlıyor minik kekim?... Baba burada!'

ᴊᴜᴊᴜᴛsᴜ ᴋᴀɪsᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin