8.kapitola

2 0 0
                                    

Ubehl mesic a je dneska sobota a Sara ma dnes narozky a budem to u ni slavit.Ja si ted delam drdol a na sobe mam perletove mini saty a cerne boty na podpadku a bile perickove nausnice.Sarina oslava zacina kazdou chvily.Cekam na Dereka az pride a jsem uz rada ze jsem upirka.Sare dnes je 18 let aspon ona starne,ale me nikdy 18 nebude tak si je musi poradne uzit dnes.Koukla jsem se na budik bylo 13:50 a oslava zacina za 10 minut.Volam Derekovi a nic a zachvily slysim neci kroky u dveri dole a o malou chvily jak nekdo zvoni u dveri.Vysla jsem z koupelny a zamirila jsem na hnede kozene kreslo pro moji bilou kabelku a pro darky pro Saru.Pak kricim moment.Koukla jsem se ke dverim a upiri rychlosti uz jsem byla dole a otevirala dvere stal tam Derek.Ahoj proc mi to neberes promin nemel jsem cas a musel jsem bezet pro darky a pro tebe.Tak fajn vysla jsem ven a koukla jsem se na nej Dereku chit me a utekla jsem upirsky a on tak fajn.

#

Pribehla jsem ke dverim a hledam Deraka a on vyzkocil na me z rohu a chytl me a rekl mam te a ja ne nemas byla jsem tu driv ty si tu zatim cihal.Zazvonila jsem a Sara vysla ze dveri a obejmula me a koukla se na Dereka a rekla ahoj Dereku a on si ji prohlidl a rekl cau.U Sary v novem baraku jsem nebila stoupila jsem ke dverim a to me odmrstilo na zem a Derek na me ty trdlo musi te pozvat rychle jsem vztala a reklajsem Saro pozvime prosim a ona jo muzes,ale Derek no nevim jak se tu bude ovladat mezi lidmi a teda tak pojd a Derek rekl slibuju ti ze se pokusim ovladat.Jeji dum byl velky a hezky dostala ho od rodicu k narozeninam.A zeptala jsem se jestli se muzu podivat nahoru a ona jiste a upirsky jsem vybehla schody a rekla jsem to je super a pak sla za mnou Sara a ukazala mi nakou knihu o minulosti a rekla ze tam je neco o me rodine a ja jsem se tomu smala a otevrela jsem knihu a cetla jsem.A stalo tam ze Moje mamka se promenila v roce 1880 a zamilovala se do hodne chlapku a pak tu ctu ze mela tri dcery Meredith,Isabel a Miri a ja Sary kdo je Meredith a Sara pokrcila rameni a rekla nwm.Sarah promenila svoji nejmladsi dceru protoze byla vazne nemocna,ale svoje upirstvi nezvladala a byla rozparovac a mamka mela sestru Jane a ta ji ocarovala at zmizi jo o tete Jane jsem slychavala byla proslula carodejka.Jeji dcere dala lek aby pomalu starla a pak ta zmizela neznamo kam pak jsem tu byla ja a byla hrozba ze jsem chodila s Derek tak zmizela protoze v minulosti se spolu nesnasely on je totiz silene stary upir kdyz jsem to cetla tak jsem tu knihu zavrela a nemela jsem slov a rekla jsem Saro jdem slavit a ona prikyvla.Sesly jsme dolu a cekaly tam na ni jeji pribuzni,ja,Derek a naka nova holka a Sara sfoukla svicky a mi jsme ji prali a dali jsme ji darky a rozbalovala je a usmala se name kdyz vytahla oranzove dlouhe saty plesove na raminka a obejmula me a rekla to si nemusela pak jsem ji podala krabici od Dereka a usmali jsme se s Derekem na sebe a vytahla cerne plesove boty a rekla vy jste se dohodly a ja rekla ze ne tak to Derek vycitil moc vam vsem dekuju za darky.Zvedla se popadla darky a sla je uklidit a pak prisla a pustila pisnicky a sly jsme tancit.

#

Jak jsme tancily prisla ke me ta divka byla blondynka na kratko ostrihana a mela hnedocerne oci ty jsem nikdy nevidela a rekla Isabel a ja jsem se otocila a rekla jsem ano a odkad viz jak jsme jmenuju a ona byla to jen intuice a usmala se a rekla Izy hleda me jeden zly upir.A zeptala jsem se proc a ona nevim a rozbrecela se a rekla jsem,ale upiri vi proc cloveka hledaji to je divny a rekla jsem ji jak se jmenuje a ona Lola a ja neboj se Lolo kdybi neco ma docineni semnou,kdybi ti chtel ublizit tak snim zatocim a ona podekovala.Pak se vypl proud a Sara co se deje,bylo uz spatne vydet diky tomu ze jsem upir mela jsem lepsi zrak a Lola je tady upir Daniel si prisel pro me.

#

O pet minut pozdeji jsem slysela ramus a Sara jde to ze zhora a Derek tam v behl a zachvily sletel ze schodu a prisel tam ten upir a ja aha Daniel a zcervenali me oci a on se dival na Lolu a sebehl upirsky schody a ja jsem ho vsi silou strcila a on odletel pryc byla jsem silene nastvana.Pak ja,Derek a Sara jsme popadly Lolu a vybehly jsme ven Sara se zmenila ve vlka byl uplnek takze byla silnejsi.A Daniel vyzkocil z prvniho patra na zem a ja co chces pote chudince a on mam hlad a narazila do me v obchode a ja stava se a Daniel ja nesnasim kdyz do me nekdo narazi.A Lola omluvila jsem se a on noaco lidska nulo mam hlad a stoupla jsem si pred Lolu leda pres moji mrtvolu a on tak fajn a zacal se jsemnou rvat a Derek mu rychle sundal naramek a ja mu posvitila do oci a zmizel a ja Lolo je ti dobre jo je a Sara pofrkla si zase to byl den ani jsem si neuzila narozky rozlucily jsme se a kazdy sel dom a ja spala u Sary a nabidla jsem ji polstarovou bytvu meli jsme ji nadprirozenou dneska byla sranda pak jsme si povidali a pred spanim jsem se napila plazmi a sly jsme spat.

Upíří dotekKde žijí příběhy. Začni objevovat