9.kapitola

3 0 0
                                    

Bylo pondeli a byli jsme zas ve skole ja a Sara jsme sly po chodbe a holky staly u nastenky popadla jsem Saru za rameno at se jde taky podivat stalo tam:DNES V 18:00 ve skole v telocvicne se kona ples vezmete si spolecenske obleceni bude tam piti,jednohubky a hudba.Kdyz jsem to docetla pryma pujdem a Sara to ne a ja,ale ano mas odeme ty saty a od Dereka jo ja vim a moc se mi libi ty veci,ale co no co Saro rekni mi to no nic tak ok uvidime se na plese ok tak fajn a usmali jsme se.Sla jsem a za mnou bezela Lola Isabel Thomas jsi to ty a ja ano copak chces no muzu stebou kamaradit a ja jsem se chvily zamyslela a rekla jsem jo muzes,ale nikomu ani muk ze jsem upir a ma nej kamoska vlkodla a prikyvla a sly jsme spolu po chodbe a povidaly si.

#

Prisla k nam Misel a rika copak tu vydve chudinky delate haha nikoho na ples nemate ani se nedivim a ja to se uvidi Misel Brown to se jezte uvidi a odesly jsme a ja ta barbina nenavydim ji a Lola mas recht ja taky ne.Lolo mas neco na sebe a ona ne nemam a ja tak jdem nakupovat nemam moc peniz,ale ovlivnime prodavace at to jda za par korun a Lola super a usmala se na me.Izy ano copak ukaz mi zubi a ja tak fajn zcervenaly me oci a vylezly spicaky a Lola pani a zas mi vse slo do normalu a ona taky bych chtela byt upir a ja mila Lolo byt rada ze si clovek pak bys mela ukrutnou chut nekomu prokousnout krk a ona ou to bych nechtela.

#

O chvily pozdeji jsme nasedly do meho auta a jely jsme na nakupy a vylezly jsme z auta a Lola letela k vyloze a prilepila se na ni a rekla tydle milacky chcu jsou krasne cerne dlouhe koktejlky na jednom rameni a tamhle ty boty s kabelkou jsou bozi v cerne barve a ja mas je mit a prisly jsme k prodavaci a ovlivnila jsem ho misto 8000kc stali jen 3000kc a dala jsem je Lole a ta me obejmula a byla silene stastna a ja nemas vubec zac a usmala jsem se na ni.A sly jsme k autu a odvezla jsem ji dom a pak jsem jela k sobe.Upirsky jsem vybehla schody a chledala jsem nake saty a vytahla jsem stribrne saty bez raminek a na nich byli bile kytky oblekla jsem si je a moc me sluseli obula jsem si cerne lodicky a dala jsem si perletove stiny a rasenku sve cerne vlasi jsem si sepla do drdolu stribrnou sponou a na usi jsem si dala swarovske bile nausnice a usmala jsem se na sebe do zrcadla pak jsem vsude pozhasinala a dole na me cekal s rudymi ruzemi Derek ,kdyz jsem je uvidela uplne se mi rozzarily oci dala jsem je do vazy a polibila jsem ho a sly jsme spolu za ruce do limuzyny a sedly si a jely na ten ples.Kdyz jsme tam prijely tak jsme sly a vesly do skoly a sly jsme do telocvicny vsichni tam tancily kdyz jsme tam prisly s Derekem vsichni koukali ze mam doprovod a jak mi to slusi pak jsem tam vydela Saru a Lolu.Lola me predstavila sveho pritele Sama mel tmave modre vlasi a cerne oci.Pak jsem se koukla ke dverim a sla tam zena tmave modre oci,cerne vlasi v culiku,cerne dlouhe saty se trpitkama a mohlo ji byt tak pres 30 let a koukla se na me a ja kdo to je a Sara nevim a ty tak nic jsem nerekla a ona vypada to jak tvoje mama.Ta zena ke me pristoupila a rekla rada te poznavam Isabel a ja hned vyhrkla kdo jste a ona tva mama a ja to neni mozne,ale je ty jsi upir Isabel jo jsem skodolibe se podivala na Dereka a ja mami neboj se nikomu jsem nikdy neublizila vzdyt si taky upirka jo ja vim.A zacal hrat plouzak a Derek na me smim prosit a ja prikyvla ze ano a sly jsme a Sara vam to,ale tak slusi a usmala se byla uplne stastna.Vedle nas tancila Lola se Samem.Bylo mi lito ze Sara s nikym netanci pak k ni prisel Jon a rekl ji smim prosit vse slysim protoze jsem upirka.Jen jsem mela divny pocit,ale ty ja mam furt takze jsem to hodila za hlavu.Pak jsem slysela divne veci a naka holka stoji na schodisti balkonu a ja to ne a pak skocila nebila jsem rychla ani jsem nemohla ukazat svoji identitu ze jsem upir,lidi by se zacali bat a pokousely by se me znicit.Radci jsem od te divky zmizela vsude byla krev a dlouho jsem nejedla priblizila se ke me Lola a ptala se co je a ja se upirsky otocila a mela jsem vytahle spicaky a mela jsem rude oci mam hlad a zahryzla jsem se ji do krku a pila jsem a ona Isabel boli to pust se a Derek me musel otrhnou a ja chrr naky to upiri gesto nastvani a Lola si kapesnikem drzela krvacijici ranu a pak jsem ji rekla moc se omlouvam a ona prosimte nemluv na me ztoupla a odesla pryc a ja jsem byla na sebe nastvana co jsem to udelala.Pak jsem sla na chodbu a sel za mnou naky kluk a rekl cau kote ja ho vzala za krk a pritiskla ke zdi a rekla jsem nerikej mi kote koukla jsem mu na ruku a zakousla se a koukla se pak na nej na vse zapomen a jdi zas na ten ples a odesel a otrela jsem si pusu od krve.Pak jsem si sedla a prisel ke me naky chlap podal mu ruku a dal mi pred pusu ruku a odnesl nevim kam me odnesl vim ze do nejake dodavky a tam me polozil na zem a ja jsem si sedla a zlomil mi vas.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 19, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Upíří dotekKde žijí příběhy. Začni objevovat