twelve

64 6 10
                                    

Jimin
Benim performansımdan önceki şarkımızdaydık,bu şarkımızda dans etmeyecektik.

Yoongi hyungla yanyans oturmuştuk ve başımı omzuna yaslamıştım. Benim partıma az kalmışken başımı omzundan kaldırıp Yoongi hyunga baktım. Bakışları anında bana dönerken gülümsedim.

O da benimle beraber gülümserken şarkının sözlerini söylemeye başladım.

"senin için,üzgün olsamda mutluymuş gibi davranabiliyorum" Yoongi hyungun gülümsemesi büyürken devam ettim "senin için,incinsemde güçlüymüş gibi davranabiliyorum"

Söylemeyi bırakınca Yoongi hyung kolunu omzuma atıp saçlarımın arasına öpücük kondurdu.

***
Benim kendi başıma sergileyeceğimiz performansıma gelmiştik. Üstümü giyindikten sonra sahneye çıkıp dansa başladım.

En sonda elimdeki örtü düştükten sonra Yoongi hyungu gördüm. Müzik çalmaya devam ederken Yoongi hyung yanıma gelip iki elini de belime koydu. Kendimize koreografi ayarlamıştık.

Kapan dudaklarına Jimin! O bizim deltamız,hiç kimse bize karışamaz,delta karışanı öldürür

Kurdum olan arkadaş susabilir misin? Koreografi ayarladık hani. Koreografi bittikten sonra zaten ipleri eline bırakacağım.

Yoongi hyung beni havaya kaldırmadan önce omuzlarından tutunup zıpladım. Geri yere bastığımda tek elimi tutup beni etrafımda döndürdü.

Normalde burada Yoongi hyungun iki elimi de tutması gerekti ama önümde eğilmişti. Jungkook koşa koşa gelip elindeki mikrofonu Yoongi hyunga verdi ve geri çekildi.

Ne olduğunu şaşkınlıkla izlerken Yoongi hyung ellerimi tuttu ve cebinden bir kutu çıkardı.SİKTİR!

"Jimin'im,ruh eşim, güzeller güzeli vitam, ilişkimiz biraz hızlı oldu belki ama seni daima seveceğimi,seni bırakmayacağını kanıtlamak istiyorum... Jimin, bebeğim, benimle evlenip,sonsuza kadar seni sevmeme izin verir misin?"

Gözlerim dolmuş,hatta yaşlar akmaya başlamıştı. Elim ağzıma gitmişti. Hıçkırarak Yoongi hyungun yanına eğilip ona sıkıca sarıldığımda çenemden tutup ona bakmamı sağladı.

Bir anda dudaklarımda sıcak baskısını hissettim, beni yavaşca öperken bende ona karşılık vermeye başladım, Hayranlar bağırırken Jungkook " ay tamam be ayrılın"dedi.

"Cevabımı alamadım bebeğim" Gözlerimden akan yaşlar durmak bilmezken gülümsedim. "Evlenirim hyung" Bana sıkıca sarılırken kıkırdadı.

"Beklemiyordun değil mi?" Hızlıca başımı olumlu anlamda sallarken göz yaşlarımı silip dudaklarını yanağıma bastırdı. Mikrofonumu getiren Taehyung' a gülümseyip elinden mikrofonumu aldım.

Üyelerin hepsi yanımıza geldi. Namjoon hyung" ruh eşi olduğunuzu öğrendiğimde çok şaşırdım"dedi. Seokjin hyung ise "Ben en çok Yoongi'nin delta Jimin'in vita olmasına şaşırdım"diye devam ettirdi.

"Deltaların neslinin tükendiğini biliyordum." Diyen Taehyungla Yoongi hyungun kaşları çatıldı. "Dibinizdeydim ulan"diyen Yoongi hyunga sıkıca sarıldım.

"Hyung ne zaman eve gideceğiz?" Diye sorduğumda Jungkook direk söze atıldı "dur be daha biz açıklayacağız." Kaşlarım itinayla havaya kalkarken bana göz kırpıp Taehyung'un yanına gitti.

"Ehehe Army bizde size bir şey açıklayacağız" diyip Taehyung hyungun elini tuttu. "Bakın şimdi Army, şöyle birşey var ki... Biz Taetae hyungla ruh eşiyiz"

Fanların hepsi çığlık atarken Jungkook ilginç bir şekilde utanmıştı. Herneyse şimdi onunla ilgilenemem. EVLENİYORUM ULAANNN!! Bende kafayı yedim iyice he.

Yoongi hyunga baktığımda bana baktığını gördüm. Yüzünü iyice bana yaklaştırıp burunlarımızı birbirine sürttü. Tanrım,yine kızarıyordum.

Yoongi hyung kıkırdayıp yanağıma dişlerini geçirdi ama acıtmadı. Neden canımı acıtsın ki,değil mi?

Burda bitireyim bir daha ki bölümü full Namjin yapmayı planlıyorum çünküü niden olmasın.

Eee birde 2019 MMA performansıydı bu herhalde öyle hatırlıyorum ama emin değilim.

Neyse görüşürüzzzzzzz

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin