Amına koyayım, bu NATO'da neden her zaman son dakika toplantı haberi veriyor. Sikicem en sonunda.
Hızlı hızlı NATO binasına gittim. Herkes çoktan gelmiş, bir tek ben eksiktim.
Masama geçerek dosyamı önüme koydum. Toplantı başladı.Amerika; Bakın değerli üyelerim. Günümüzde ki ülkeler arası yapılan sürekli ve acımasız soykırımlar artık bizleri, sizleri, hiç bir alakası olmayan masum ülkelere de etki etmeye başladı. Özellikle günümüzde ön planda olan İsrail-Filistin Savaşı, bir kanıt ve bir örnektir. Dünya ikiye ayrıldı. Kimisi İsrail'i savunurken kimisi Filistin'i savunuyor. Çok az bir kısım ise konu üzerinde tarafsızdır. Ancak, sorun burada bitmiyor. Bir çok devletin seçtiği taraflara maalesef ki halk asla uymuyor. İç savaş tehlikesi bir çok ülke için yüksek ve riskli bir oranda. Tabii sadece İsrail-Filistin Savaşı ile bitmiyor, Rusya-Ukrayna Savaşı'da etkili yöndedir. Rusya'nın durduraksız olarak sürekli Ukrayna'yı bombalaması hem zavallı Ukrayna'nın sınır komşuları hem de kendisi için çok zor bir durumdur. Ülkeler arası savaş ve soykırım hakkında yapabileceğimiz veya tartışılabiliceğimiz fikirlerinizi söylemekten lütfen çekinmeyin.
İngiltere; Neden İsrail-Filistin Savaşı'nda bağımsız olarak barış ilanına çabalamıyoruz?
Amerika; Tartışılabilir bir konu. Aferin İngiltere. Başka fikiri olan?
-Neden Doğu Türkistan'ı kurtarmıyoruz?
Amerika; Afedersin?
- Doğu Türkistan... Kardeşimi, neden Çin'in elinden almak için bir savunca elde etmiyoruz?
Amerika; Kardeşin kimseyi ilgilendirmiyor Türkiye. Şuan daha beter durumda olan diğer devletlere odaklanmalıyız.
- DAHA BETER BİR DURUM?!
Amerika; Türkiye! Sesini yükseltme cürretini özellikle şuanda asla gösterme!
-İyi misiniz?! Soykırımın en beterini, en kötüsünü ve en boktan ülke tarafından gören Doğu Türkistan'ı nasıl es geçebilirsiniz?! Çin'in ona ne boklar yapıp yaptırdığını biliyor musunuz?!
Amerika; Sesinin tonunu ayarla Türkiye! Karşında kimin olduğuna dikkat et!
-Ya etmez isem? Ne yapabilirsin ha? NE YAPARSIN?!
Fransa; Tamam! Sakin olun... Türkiye, ne dediğine dikkat et. NATO'dasın, gündelik hayatında ki arkadaşların ile değil.
Amerika; Ne yapabileceğimi görmek mi istiyorsun?
*Amerika, Türkiye'yi yakasından tutar*
Amerika; Hayatını zindan edebilir, seni tarihten silebilir, sana soykırım dahi edebilirim!
!
Haklı...- ...
Amerika; Özür dilemeni bekliyorum BARBAR
- !
-Sen az önce ne dedin?!Amerika; Barbar.. Bütün halkın ve sen birer barbarsınız!
- Seni amına kodumun..
*Türkiye, Amerika'ya bir yumruk çakar*
Almanya; !
Almanya; Türkiye!!! Ne yaptığını sanıyorsun?!Amerika; ..........
- ....
Ne yaptım lan ben?! Şimdi belamı sikecek amına koyayım...* Amerika, Türkiye'nin kolundan sertçe tutarak kendisine çeker*
Amerika; Sen kendini bi bok mu sanıyorsun ha?
- ....
İngiltere; SAKİNLEŞİN! Amerika, Türkiye'yi rahat bırak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim -Countryhumans-
FanfictionNATO'dan ayrılmak, Türkiye için büyük bir avantaj oluşturdu. Peki ya dezavantajlar?