Okulların tatil olmasına tam olarak 1 hafta kalmıştı. Nedenini bilmiyordum ama son günlerde dikkatimi çeken biri vardı ve ondan gözlerimi alamıyordum gerçekten tüm vücudunu süzüyordum ve daha sonradan kendime gelip gözümü çekiyordum. Genel olarak böyle bir şeyi ilk kez yaşadığımı farkındaydım en azından hemcinsimde.
Ertesi gün yine her zamanki gibi uyandım ve okula doğru yürüneye başladım nedensizce aklıma o geliyordu bu beni az bile olsa sırttırmaya neden oluyordu.
Onu düşünürken kendimi en son okul kapısında bulunca kendime bir çeki düzen verdim ve içeri girdim gözlerim onu arıyordu fakat göremiyordum nerede olduğunu bilmiyordum tam onu ararken okulun bahçe kapısından içeri girdiğini gördüm.
Onu gördüğümde sanki gözlerim parıldıyordu ve onu sadece yanıma almak istediğim açıkcada belliydi. Neyse daha sonra müdürün yaptığı çağrı ile sınıfımın olduğu sıraya doğru ilerledim ve arkadaşlarımın yanına gittim. Sağımızdaki sıraların boşluklarından onu görüyordum hatta görmek bile değil inceliyordum tıpki bir takık gibi. En son onların sırasının hareket etmesi ile incelemem son buldu ve bende bizim sıranın gitmesini bekledim.
Derse girdiğimde sadece onu düşünüyordum gerçekten sadece onu da değil onun gülüşünü onun hareketleri her şeyini düşünüyordum. Sonra hocanın bana bir soru yöneltmesiyle düşünce balonum patladı ve sakince soruyu yaptım yani yapamadım hatta yapmayı deneyemedim çünkü hiçbir şey bilmiyordum sadece onu düşünüyordum. Yerime geçip sakince zilin çalmasını beklerken zilin sesiyle direkt montumu alıp sınıftan çıktım.
İşte o tam olarak oradaydı gerçekten oradaydı.. Onun arkadaş çevresini çok sevmesemde onunla konuşmak istiyordum fakat bunu asla yapamayacağımıda biliyordum. Onu tamamiyle inceliyordum yaptığı hareketleri davranışlarını hatta arkadaşlarıyla konuşma stiline kadar inceliyordum.
Tüm günümü onu inceleyerek geçirdikten sonra eve doğru yol aldım. Eve vardığımda çok yorgundum ve gerçekten hareket edicek halim yoktu sakince kulaklığımı taktım ve uyudum. Tabikide fen ödevim olduğunu hatırladığımda saat gece 01:00 saatleri olduğu için aileme belli etmeden yaptim ve geri yattım hemde onu düşünerek.
"Artık 1 haftalık tatile girmemize son 1 gün kalmıştı yani onu incelemem için son günümdü."
Tenefüs çaldığımda hemen sınıftan çıktım ve bahçeye iner inmez tüm bahçeyi taradım elinde çubuk kraker vardı ve yiyordu ilk kez onu bir şeyler yerken izleyecektim, bu nedensizce beni fazla heyecanlandırdı zaten çok tatlıydı yemek yerken daha çok tatlı olucak mı diye bekliyordum kii sandığımdan daha tatlı çıktı ( omg kalp krizi sebebi ).
Onu gerçekten son 1 haftadır kesiyordum işsiz gibi her gün aynı rutin olarak onu izliyordum okulda olmadığında ise sınıfta kalıyordum ve eve gitmeyi bekliyordum.
En sonunda bunun farkına varmıştım evet gerçekten ona karşı hislerim vardı ve bunu istesemde durduramıyordum. Fakat bir açıdan bakıncada yaşadığım yer konusu muhtemelen sadece heteroydu ve ben ona söylediğim anda ya dalga geçecekti ya da uzaklaşacaktı. Bunu asla söylemeyecektim ki söylesem bile baya yakın arkadaş olduktan sonra belki söylerdim. Arkadaş bile olamayacaktım bunuda biliyordum çünkü anksiyetem buna izin vermeyecekti onun yanına gittim mi saçmalamaya başlayacaktım ve kendi sesim yerine daha az duyulan deep voice kullanıcaktım ve buda onu soğutacaktı.
-yazmaya usendim aq klavyeminde mk okuyun devamini yazarim-