TEPKİ

2K 64 36
                                    

Sizin yandareniz olsalar? Pt1!

Karakterler:Gojo Satoru ve Geto Suguru

^⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠___⁠_⁠^(⁠。⁠•̀⁠ᴗ⁠-⁠)⁠✧^⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠___⁠_⁠_⁠_⁠^

GOJO SATORU

Soft

★ Gojo ile çok soft bir ilişkiniz vardı.

★ Onunla her gün her saat vakit geçiriyorsun, tabi araya lanetler ve öğretmenliği karışınca bu biraz zor oluyordu.

★ Şey bildiğiniz gibi Gojo'nun erkekleri bazende kadınları kıskandıracak bir güzelliği bir, endamı var.

★ Onun seni aldatmayacağını sanma aldatır, aldattı da.

★ Ama Gojo'nun güzel olduğu kadar seninde inanılmaz bir güzelliğin ve fiziğin var, bunu Gojo da biliyor.

★ Gojo seni aldattığında doğal olarak biraz sarsıldın ve depresyona girmiştin ama bu o kadar da uzun sürmedi, kendini toparlaman uzun sürmedi.

★  İlk başlarda toparlandığın gibi kendine bara ve ya eğlenceli olan neresi varsa kendini hep oralara attın.

★ Gojo seni her defasında görüyordu onu böyle hemen unutmam biraz sinirine dokunmadı değil. Ama sonra günler geçtikçe seninle olan anıları bir sahne gibi gözünden geçmeye başladı.

★  Gojo sana geri dönecek değildi ama döndü, Senin ne kadar inatçı bir kişiliğinin olduğunu gayet iyi biliyor. Ama kabul etmedin.

★ Bu kez kabul etmedin doğal olarak o da senin kadar inatçı bir kişiliğe sahip, peşini bırakmadı 1 yılını senin ile tekrar eskisi gibi olmak için harcadı. Bunu yapmaktan hiç sıkılmıyordu.

★  Ta ki sen yeni birini hayatına alıp onunla sevişene kadar. Gojo asla kendini aşacak şeyler yapmaz , ama seni o adam ile doyasıya sevişip koklaştığını görünce tüm dünya senin başına yıkılır oldu.

★ içeri hemen dalmaz ama bunun sonraki gün adamın cesedini o kapalı kapkaranlık odada bir yatağa çırılçıplak bir şekilde bağlı olarak önüne atacak.

★ ve bununla cehennem hayatına ilk adımını atarsın.

★ Dışarı çıkmama izin vermez bahçe ve salon da dahil.

★ O kızlar ile konuşabilir ama sen erkekler ile konuşamazsın.

★ Ne istersen alır, ne istersen onu yapar ama bu işin içinde dışarı çıkmak varsa unut.

★ Cezaları ağırdır.  Ama asla ileri gitmez canını alacak şeyler yapmaz. Ama canını acıtacak her şeyi yapar.

★ Ona baş kaldırmanı istemez, diz çöktürmeyi seviyor.

NSFW

★ Seni eskiden yaptığınız seks gibi asla becermez o zamanlarda da sertti ama şu anda artık bu sertliği de aştı. Sanki sana işkence ediyor.

★ Her içine girdiğinde asla seni hazırlamaz direk içine girer.

★ Eskiden önceliği sendin ama şu anda bir tek kendi zevkini düşünüyor..

★ Sana her girdiğinde ilk dakikasında bacak aran kan damlıyor.

★ Zevk alıp almaman artık umrumda değil hem senin için bir yılını heba etmesinin, hem de ona ait olan bedeninin başka pis domuzlara dokunmasına izin verdiğin için tüm acısını seni sikerek çıkarır.

★ Merhamet yok, çığlıkların umrumda değil. Koca sıkı yetmezmiş gibi bir de oyuncaklar kullanıp seni mahvediyor.

★ Bazen daha çok ağlamam için seni becerirken yüzüne ve ya kalçana var gücü ile şaplak atar( Düşünsenize kafanız kadar eli tüm gücü ile yüzünüze bir tokat atıyor. Ben direk o anda giderim yani ölürüm büyük ihtimal)

★ Senin ile işi bittikten sonra seni öyle kanlar içinde bırakıp gider sen baygın baygın yatakta yatarken o senin başına bir not bırakır. 'benim işim var sen lendini yıla ardından yemek ye aşağıda hazır'

★ Yürüyemediğini bilerek sana kendisine su getirmesini ister.

★ Acı cekmen son derece hoşuna gidiyor.

★ Her gün Gojo ile tanıştığın güne lanet edersin, ama o seni geberene kadar asla bırakmayacak,

★ Ya onunsun! Ya da onunsun! Dahası yok.


^⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠_⁠___⁠_⁠_⁠^(⁠☆⁠▽⁠☆⁠)^⁠_⁠_⁠_⁠_⁠__⁠_⁠_⁠_⁠_⁠^


Geto Suguru

★ Yandare eğilimine girdiğinde artık o çok güzel tatliş anılarınızı elveda etmeniz gerekiyor.

★ Canını sıkarsan sana şiddet uygular. Ama ileri gitmez

★ Bazen seni sırf sen sinir ol diye kış aynida bir gecelik ile balkonda buz gibi havada oturttur. ( şu an hava biraz sıcak ama anemi olduğum için hala donuyorum help me 😭🥺)

★ Bazen senin ile ilgilenmez bunun için oh çekip rahatlarsınız, ama bir kaç günün ardından kendi kendine tribe girip acısını senden çıkarır (???)

★ Suguru esaslı adamdır birşeyi yapacağım derse yapar.

Senin olan herşeye burnunu sokar, kıyafetine, ayakkabılarına ,saç stiline, makyajına hatta bazen uyku pozisyonuna bile o karar verir.

★ Dışarı sadece o istediğinde cikabilrin ama yanında ya kendisi olacak ya da hiç çıkmayacaksın.

★ Diyelim ki çıktın. Eline kendi kombinledigi kıyafeti ayakabiyi saçını makyajını herşeyi kendi hazırlar.

★ Beraber de olsanız asla dışarıda mini etek ve ya crop gitmenize izin vermez pantolon kazak ve ya t-shirt, t-shirt 'ün kolları dirseğine kadar gelmeli aksi takdirde dışarı çıkmayı unut.

★ Ama eve geldiğinizde ise seni dantelli bir külot ve sütyensiz bir şekilde dizinin biraz üstü bir kazak ile giydirir böylece canı istediğinde o külotu parçalayıp seni parmaklar ve ya göğüslerini yoğurup sıkmak için harika bir seçim.

★  Diyelim ki artık onun bu sadistliğinden sıkıldın ve evden kaçtın, bulması üç dakikayı bile geçmez ve seni kucağına alıp kendi odasına götürür seni bir çuval misali yatağa fırlatır ve ne giydiysen lanetli  shinigamilerini kullanarak onları parçalar.

NSFW

★ Merhamet bekleme acımaz. Yaptığın en ufak hatanın bedelini sadece kalçan ve vajinan ödemez, bedelini bedenini 2 hafta boyunca oynatamayacak gel getirene kadar seni becerir.

★ Ne kadar sert mi? Kendinizi bir boks torbası olarak hayal edin ve karşınızda o boks torbasını tek bir darbe ile parçalara ayıracak bir dövüşçü olduğunu düşünün. İşte o kadar sert! Ve bunu daha ilk size girdiğinde yapar.

★ Abartıldığını düşüne bilirsiniz ama o eğer yandare bir karakter olursa sukuna dan daha büyük ve acımasız bir şeytana düşünebilirsiniz.

★ Kendisine ait olan bişi kendisinden alınır ise çıldırır, ona ait olupta kaçan bir aptal isen artık delirir ve ne yaptığını bilemez

★ Eminim ki böyle bir seksi asla bir daha yapmak istemezsin aksine kendine güzel bir mezar hazırla, tabi sana bunu hazırlaman için dışarı çıkartacak mı? Asla!

★ Sen Suguru'nun merhametine Kalmış bir sürtükten başka bişi olamazsın. Bunu sana, seni defalarca içine girip çıkarak göstererek yapacak ise, şüphen olmasin daha fazlasını yapar.

★★★★★★★★★★★★★★★★


Vay bu çok ilginçti. Skgjskgjw

JJK! HEADCANON, ONESHOT, QUOTES , TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin