Wooyoung cildinin karıncalanmaya başladığını hissettiğinde sabahın erken saatleriydi. Özellikle itiraflarından sonra San'ın yanından ayrılmaktan nefret ediyordu ama vücudunun kaldıramayacağı kadar fazla büyü kullanma riskini göze alamazdı.
Battaniyeyi aşağı doğru kıpırdatmadan önce insanının yanağına hızlı bir öpücük kondurdu. San kaçmayı çok zorlaştırdı. Tutuşunu sıkılaştırmaya devam etti, bu da Wooyoung'un daha da fazla kalmak istemesine neden oldu.
Ancak birkaç dakika sonra kaçmayı başardı ve aceleyle serin göl suyuna girdi.
Dönüşüm neredeyse anında onu etkiledi ve kuyruğu yüzeye çarptığında onu yüksek bir sıçrayışla ileri atlamaya zorladı.
San'a olabildiğince yakın olabilmek için dönüp sığ sulara dönmeden önce biraz daha derine yüzdü.
Şaşırtıcı bir şekilde San doğrulup gözlerini ovuşturuyordu.
"Ah!" Wooyoung kollarının üzerinde yükseldi ve göğsü sudan dışarı çıktı. "Özür dilerim, seni uyandırdım mı?"
“Hımmm, evet. Ama sorun değil.” San esnedi ve kabarık ve darmadağın saçlarını düzleştirmeye çalıştı.
Wooyoung bu görüntü karşısında kıkırdamadan edemedi. İnsan olmanın pek çok sevimli yanı vardı.
"Şşşt." San uykulu gözlerini kıstı, sonra tekrar battaniyeye düştü.
“Bir daha uyumaya gitme!” Wooyoung sızlandı. Cevap olarak az önce bir el darbesi aldı ve bu da kuyruğunun hafif bir tahrişle seğirmesine neden oldu.
Sonra deniz adamının yüzünden muzip bir gülümseme geçti. Ağırlığını desteklemek için kuyruğunu kaldırdı, böylece bir kolunu sudan kaldırabildi. Onunla birlikte yumruğu büyüklüğünde bir su topu geldi.
Büyünün vücudunda dolaştığını, onu alınmadan önce deneyimlemediği bir güçle doldurduğunu hissedebiliyordu.
Suyu San'ın göğsünün üzerinde yüzene kadar hareket ettirmek onun için çok kolaydı.
"Sannie!" Wooyoung seslendi. "Uyan!"
İnsanı hiçbir hareket belirtisi göstermedi, bu yüzden Wooyoung'un sırıtışı büyüdü ve sudaki tutuşunu bıraktı.
Muhteşem bir sıçrayışla düştü, San'ın pürüzsüz göğsünün üzerinden geçti ve altındaki battaniyeyi ıslattı. San, boğazının gerisinden yüksek perdeden bir ses çıkarırken, Wooyoung'un kahkahalarla öne düşmesine neden olan bir ses çıkardı ve havaya fırladı.
"Neden bunu yaptın ki?" San sızlandı. Kollarını yanlara doğru açmıştı ve yüzünde kaşlarını çatmıştı.
“Çünkü ilgi istiyorum!” Wooyoung dilini çıkardı ve kuyruğunu salladı.
Daha sonra aklına bir fikir geldiğinde gözleri kocaman açıldı. Konuşmak için ağzını açtı ama San her şeyin sırılsıklam olduğu hakkında kısa bir şeyler söylüyordu.
San, ince bir şort gibi görünen şeyin üzerinde kayarken burnunu kırıştırdı. "Islak boxerdan nefret ediyorum. Jung…”
"Yorgun olduğunda çok sızlanıyorsun." Wooyoung'un alnı endişeyle çatıldı. "Sen... bana kızgın mısın?"
“Ah,” San yaptığı işi anında bıraktı ve gölün kenarına koştu. “Hayır, Woo, değilim. Yemin wderim"
Deniz adamı ona yuvarlak gözlerle baktı. "Emin misin? Sadece oynamaya çalışıyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanficHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...