{It's over}

7 0 0
                                    

<*^* >kort verhaal<*^*>

Pov: zayn
Ik zit zenuwachtig te wachten op de andere jongens. Ik ga met me hand hoor me haar. Harry, Niall, Louis en Liam komen binnen lopen. "heeeyyy bro" zegt niall blij en ploft naast me op de bank. " h..h...heyy niall" zeg ik bibberig terug. "Eey is er wat bro?" Zegt louis terwijl hij bezorgt naar me kijkt. " kom we moeten gaan praten" zeg ik en ik loop naar de tafel en ga er zitten. "Kom zitten" zeg ik trillend. Iedereen komt aan tafel zitten. "Zayn ik ben bezorgt wat is er" vraagt liam. " ik moet jullie wat vertellen" zeg ik met een verdrietige toon en ik kijk de jongens aan. "We zijn vrienden voor het leven, je kunt alles zeggen" zegt harry lief. "Ik wil niet meer" zeg ik verdrietig en verberg me handen in me gezicht. "Ik heb dit al facking 1000 keer geoefend, maar het lukt gewoon niet" lul ik in mezelf. "Zayn wat bedoel je?" Zegt liam. "Ik wil niet meer in de band, sorry jongens, het spijt me zo" zeg ik met tranen in me ogen. " WAT?!"zegt harry boos. "WAAROM!" roept liam. "DOE EENS RUSTIG, LAAT HEM UITPRATEN" roept louis over iedereen heen. "Waarom dan zayn? Hebben wij iets fout gedaan? Wil je dat we iets anders doen?" Zegt niall verdrietig. "Ik wil dit beroemde leven gewoon niet meer..." Zeg ik en ik huil alleen maar erger. "Ik wil gewoon leven als een normale 22 jarige jongen, ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben" zeg ik en ik veeg me tranen weg. "Ik heb het al. Getekent bij onze maneger, sorry" zeg ik en ik kijk naar beneden. "Bro kom hier" zegt niall. Niall staat op en loopt naar me toe. Ik sta ook op en knuffel niall. "Kom dan wil ik een groeps knuffel" zeg ik en ik en laat niall los. Louis, Liam en Harry lopen naar me toe en we knuffelen elkaar. Ik begin te huilen en na een tijdje merk ik dat we allemaal huilen. ik laat ze los en veeg me tranen weg. "Ik moet gaan want ik heb een intervieuw over dit alles" zeg ik. "Ow maar..." Zegt liam maar harry kapt liam's zin af. " laat hem maar gaan liam" zegt harry en kijkt bitchey naar me. " doeg jongens, ik hoop dat ik jullie nog een keer zie" zeg ik met een lach maar vanbinnen moet ik huilen, alleen maar huilen. "Bye bro we houden van je" zegt niall. Ik loop door de deur naar buiten en stap in me auto. Ik kijk naar het raam, en ik zie iedereen me uitzwaaien. Harry kijkt me boos aan. Ik lach nep terug en ik start me auto en ik rij met me auto weg.

{the end}

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 19, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Its over {one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu