- Din capitolul trecut -
Vine langa mine, ma ia de mana, isi impreuneaza degetele catifelate cu ale mele si isi pune capul pe umarul meu.
-De cand a aparut raceala asta intre voi, iceberg-ul ăsta...? Ma intreaba oftand.
-De cateva zile, saptamani sau... Stai... Poate că... luni.. Nici eu nu stiu.. mintea imi e acaparată de cicatricile din suflet. Imi dreg vocea si abia imi gasesc cuvintele.
-Liz, vrei sa plecam de aici? Un timp, cateva zile? Ma intreaba hotarata.
-Pai si clinica? Acele animalute au nevoie de tine... Te rog, nu face pentru mine asta... Istoria se repeta, nu... Eu trebuie sa plec. Rostesc parca contracronometru si ma ridic, iau cheile si plec la masina.
-Adica istoria se repeta, Lizzzz? Ce vrei sa zici? Spune urmandu-ma.
-Asta, faptul ca iubita adica fosta... ma inseala cu un tip, alta persoana este draguta cu mine, eu ma indragostesc si iar o iau de la inceput... Spun ramanand fara suflare.
-Nu sunt ca fetele pe care le-ai cunoscut! Spune vizibil încruntată.
-Vad... Mi-ai dat de inteles ca ba ma placi, ba pur si simplu esti amabila si draguta cu mine din fire. Nu imi plac jocurile astea! Stii ceva? Eu m-am cărat de aici! Ii spun pe un ton nervos si trantesc portiera masinii.
-Esti dificila! Ton sarcastic, rade
-Tot eu? Te-ai descris perfect! Ii intorc moneda.
-Dar stii ceva? Imi place asta! Spune si isi baga capul pe geamul portierei si ma saruta aprins!
Ah, doamne! Blonda asta e fenomen... Te ia, te întoarce, te suceste, te pune cu capul în jos, agatat de lustra, hahaha . Esti praf! Se amuza constiinta pe seama mea. Oooo, serios? Acum te-ai trezit?! conștiința stupidă! Ingroapă-te!
Daaaa, tu intre sânii ei! Imi raspunde constiinta.
Oh, shit! Mai taci!
Uiți ca eu sunt tu, asa ca, trezirea!
Doamne ia-ma, ma cert cu mintea mea...pfua imi dau palme psihic.
-Esti bine Liz? Ai înghețat... La propriu. Nu am procedat corect, scuz.. scuza-ma. Imi spune si se retrage.
-Ba da, ai procedat prea bine. Urca te rog! Ii fac semn sa urce si sa se aseze pe scaunul din fata.
Se conformeaza si pornesc, ies din garaj. As vrea sa schimb peisajul... Dar prima data, trec pe la clinica, vreau sa vorbesc cu ea inainte sa fac urmatorul pas... Nu vreau sa regret.Din perspectiva Emei
Ce a fost in capul meu cand am sarutat-o? Sigur e obisnuita sa ii pice fetele la picioare, sigur sunt un trofeu pe lista ei luunga si diversa... Chiar a fost urat de tot ce a facut Alexandra, un barbat.. Serios acum? Un barbat? Oricine si-ar dori o fata ca Liz iar tu o lasi pentru un barbat? Buzele ei, ochii... Rasul ei colorat, pana si ochii rad simultan. Ăă... Cred ca imi plac fetele.... Sunt les? Sunt bi? Nu cred ca imi plac toate... Doar ea... Ea m-a cucerit... Felul ei de a se comporta, de a vorbi, e atat de hot si decent si dirty in acelasi timp. Mmbine, depinde de context... Ayy, am si gânduri de genu'... Wow, descopar chestii noi... Revenind la oile noastre. Ar trebui sa o las. Dar o noapte parca mă tentează sa vad cum e... Da, o noapte, apoi ne vedem fiecare de viata. Eu plec la acea clinica din Chicago iar ea, ea unde vrea. Parca sunt trista... Sigur o sa-mi treaca, sunt bine.
-Merg sa imi iau tigari si cafea. Vrei? Ma trezeste brusc din gândurile mele.
- O cafea, ar fi.. ar fi ok. Spun parca negasind cuvintele.
-Cafea cu lapte? Imi zambeste.
-D-da, desigur. Mersi. Rostesc rapid si imi iau privirea de la ea.
Opreste motorul dar lasa playlist-ul pe volum mic. Oare cum e cu o femeie in pat? Nu pot sa cred ca ma gândesc la asta....
..................................................A trecut ceva timp.
Continuarea in urmatorul capitol. V-am pupat!
CITEȘTI
☆Plăcere la superlativ☆ +18♡
RomanceMelissa si viata ei complicata. Dubla ei personalitate o face sa aiba o relatie la distanta printr-un site de socializare, cu o alta fata. Sentimentele lor fiind amplificate de perversitate. Dar situația se schimba de careva ori, ea indragostindu-se...