1. Bölüm

42 6 2
                                    

Birinden beklediğim bir mesaj yoktu ama gözüm istemsiz bir şekilde sürekli telefona kayıyordu.Bana mesaj gelme olasılığı aklımdan bile geçmiyordu, öyle bir beklentim de hiç bir zaman olmamıştı.Telefonu ters çevirerek izlediğim filme odaklanmaya çalıştım.O sırada telefonumdan gelen bildirim sesiyle irkildim. Telefonu elime alarak şifremi girdim ve gelen mesajın üzerine tıkladım, gördüğüm mesaj ile dona kaldım.

0546*********: İlk gördüğümde anladım benim olman lazım. O koyu kahve gözlerin , bakışların, saçların dolaşsın ellerimde...

Şaşkınlık içerisinde mesajı tekrar okudum ve tekrar... Gözlerimi bir süre kırpmadan öylece ekrana baktım. Biri bana mesaj göndermişti! Ben şokun etkisinden çıkmazken o sırada bir mesaj daha geldi .

0546**********: O güzel gözlerini saatlerce izlemek için nelerimi vermezdim güzelim.

Gördüğüm ikinci mesajdan sonra tekrar şoka girdim ve bir süre mesajlarla bakıştıktan sonra ben de artık bir şeyler yazmaya karar vererek elimi tuşların üzerinde gezdirdim.

Dicle: Sen kimsin?
görüldü (00.23)

" Mesajı göndereli 11 dakika oldu ve hala cevap vermedi bana yazan kendi bir de görüldü atıp cevap vermiyor." Kendi kendime bir süre böyle konuştuktan sonra ekranda" yazıyor " yazısını görmüştüm nihayet, bu kadar zaman ne düşünüyor olabilirdi ki?

Bir kaç dakika daha bekledikten sonra sabredemeyip yazan taraf ben olmuştum.

Dicle: Kim olduğunu söyleyecek misin artık?

Mesajı gönder tuşuna basarak gönderdim ve telefonu yüz üstü bırakarak cevap vermesini beklemeye başladım. Ve bir süre sonra tekrar bir bildirim geldi, telefonu elime alarak şifremi girdim ve gönderdiği mesaja tıkladım.

0546*********: Şimdilik hayır güzelim, zamanla öğreneceksin zaten her şeyi.

Gelen mesaja şaşkın şaşkın bakarken bir yandan da tüm bunlar gerçek mi diye düşünüyordum ve ekrandaki mesajlara tekrar bakarak tüm bunların gerçek olduğuna kanaat getirdim. Evet, tüm bunları gerçekti, rüya falan görmüyordum, biri bana mesaj göndermişti.

Telefondaki mesajlara son bir kez daha bakarak telefonumu kapattım ve başucumdaki sehpaya bırakarak sırt üstü uzandım, bu konu ne kadar aklıma takılmış olsada  benim yarın gitmem gereken bir okulum vardı, ben bir 11. Sınıf öğrencisiydim ve yarın erken kalkmam gerekiyordu. Tüm bunları göz ardı ederek gözlerimi kapattım ve uykunun kollarına bıraktım kendimi.

son

Herkese merhaba yeni bir kitap yazıyorum bu benim Wattpade yazdığım ilk kitap,kitap yazmayı hep istemiştim ve bugün de kitabımın ilk bölümünü yazdım umarım beğenirsiniz.❤️❤️❤️❤️❤️🍓

( Şarkının sözleri medyada dinleyebilirsiniz.)

SENİ SEVİYORUM GÜZELİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin