Pov Juul
'Wat denk je zelf? Na al die berichten, na al die video's en tiktok's, en je loopt je hier een beetje innocent te gedragen? Jezus zeg...' zegt Koen, waarop ik een nogal verbaasd gezicht trek, 'w-wat?' 'Ja joh, je hebt er zeker geen "actieve herinneringen" aan, of wel?' zegt Robbie boos. 'W-waar hebben jullie het over?!' vraag ik dan geïrriteerd. Maar even serieus, waar de fuck praten zij over?! 'Hier over, vriend' zegt Matthy, en hij drukt een telefoon scherm in mijn gezicht. Ik moet even wennen aan het extreem felle blauwe licht, aangezien ik al super lang in een kamer zit zonder enig licht. Op de video is een jongen te zien die verdacht veel op mij lijkt, hij heeft het over de bankzitters en is ze basically aan het exposen. Onder de video staat zijn username: julian_vdberg. 'Wat denk je nou? Ons een beetje zwart lopen te maken op het internet, ben je niet wijs of zo?!' roept Robbie woedend, na het weerzien van het filmpje. 'M-maar... dit ben ik niet!' 'Ontkennen heeft geen zin jochie' zegt Raoul hoofdschuddend. 'Nee echt!' 'Wat is jouw naam dan? Pietje zeker?' zegt Milo lachend en geïrriteerd tegelijk, hoe ga ik ze hier ooit van overtuigen?! 'Juul...' Ik kan mijn zin nog niet eens fatsoenlijk eindigen of er word alweer door heen gepraat. 'Zie je wel! Nu val je door de mand!' Robbie wijst op de gebruiksnaam van de jongen. 'Ja, maar mijn achternaam is Janssen, en niet "van den berg"...' zeg ik, hopelijk een beetje overtuigend. 'En hoe ga je dat bewijzen?' vraagt Milo. Dan bedenk ik me iets. Iets wat nu heeeeel goed van toepassing kan zijn...
Heeyyyy lieve lezerr! Sorry dat ik zo lang niet heb gepost, ik was echt mega druk met peeeep school :/ Anyways, thanks voor het lezen van dit nieuwe deel en hopelijk tot de volgendeeee! Joejoee! X
Love, Morriss
JE LEEST
ontvoerd door de bankzitters.
Mystery / Thriller"Wacht, zijn jullie niet..." "Ja..." - In dit verhaal wordt een dood-normale jongen ontvoerd door de bankzitters, zal hij ooit nog het daglicht zien? Je leest het in dit verhaal <33