Evren bana şaka falan yapıyordu sanırım. Bu nasıl bir tesadüf. Çocuğa bakınca karnıma kramplar giriyordu.
"Görüşmeyeli nasılsın ufaklık"
Jm: Ben ufaklık değilim. Ayrıca lütfen sessiz ol dersi dinliyorum.
Yoon: Tamam ufaklık sakin, bir şey demedik. Ama şurada bir anlaşalım ben uyurken beni asla uyandırmayacaksın ,genelde uyurum. Mümkünse muhattap bile olmayalım. Senin gibi biriyle işim olmaz. Başka bir şey istemiyorum pamuk şeker şimdi dinleyebilirsin dersini.Ne demişti o senin gibi biriyle... ben nasıldım ki ben de bir insandım sadece dış görünüşüm... Sadece erkeksi görünmemem yüzünden. Gözlerim hafifçe doldu . Düşünmemeye çalışarak kafamı sıraya koydum.
....
Son derste bitmişti esneyerek kalktım. Çantamı toplarken yanımdaki çocuğun hala uyuduğunu gördüm. Acabaa uyandırsam mı... Sonuçta zil çaldı ve eve gitmeli . Neden düşünüyorum ben. Görmezden gelmeliyim. Evet görmedim. Ahh Tanrım Yapamıyorum hem en fazla ne olabilir ki. Sessizce "hey zil çaldı sınıf boşaldı uyanmalısın." Asla uyanmıyordu. Pes ettim ve arkamı dönüp sınıftan çıktım.
Kulaklığımla birlikte durağa doğru yürüyordum. Mint yeşili saçlı çocuk aklımdan çıkmıyordu . Gözleri, bembeyaz soluk teni ... O çok çok yakışıklıydı ben ise cılız, pembe saçlı gözlüklüydüm. Kendimi istemsiz bir şekilde onu kendimle karşılaştırmaya başladım. Ben bunlari düşünürken birden bire ayağıma çelme takıldı ve acıyla yeri boyladım. Dişim.... Sanırım kırılmıştı...sızlıyordu ahh başlıyoruz
değiştiriyorum bugün çok boktan bir gün daha ilk günden çok fazla geldi."Aaaa ufaklık nereye böyle daha tanışmadık sen şu yeni gelen gay çocuksun ahahahah saçlara bak kız gibi bu arada ben Bogum tanıştığıma çok memnun oldum yeni oyuncağım ahahah" deyip arkadaşlarıyla gülüşmeye başladılar.
Ellerimii silkeleyim ayağa kalktım dişim hala ağrıyordu. "Lütfen bana bulaşmayın ben size bir şey yapmadım" dedim fakat " Yapamazsın zaten pembe kafa aahhahah sadece biraz eğleneceğiz bu sene " .Arkadan elleri cebinde siyah bir siluet gelip "rahat bırakın onu siktirtmeyin kendinizi Bogum sen de git başka bir oyuncak bul o çocuk benimle hadi şimdi kaybolun" dedi.
Bogum ve arkadaşları Bir şey diyemeden kolumdan tutulup beni sürüklemeye başladı. "Kendini ezdirmemelisin küçük, buradaki herkes kendini bi bok sanıyor dikkat etmelisin şimdi evine git pamuk şeker yarın okulda görüşürüz" deyip gitti.Bende hızlıca otobüse binip eve vardım. Yatağa oturup bugün neler yaşadığımı düşününce gözlerim dolmuştu biraz . Daha ilk günden bu kadarını beklemiyordum. Onun da dediği gibi kendimi ezdirmemeyi öğrenmeliydim. Yarın umarım guzel bir gün olur.
-Yoongi-
O çok güzeldi burası için fazlaydı onu koruyacaktım ne olursa olsun. İçimdeki geçmeyen o his...
Etkilenmiştim fazlasıyla. Pamuk şekere benzeyen saçları, şaşkın şaşkın etrafa bakan gözleri, dolgun dudakları ve küçük burnu ile o mükemmeldi. Bana fazlaca tanıdık gelmesi cok tuhaftı. Ağırdan alacaktım her şeyi.
Yoongi - jieun
Yoon: jieun bana sınıfa yeni gelen çocuğun numarasını at hemen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hero Yoonmin (Yarı - texting)
Fanfiction- "Okula yeni gelen çocuğu gördün mü sanırım gaymiş " Bogum: Bakalım ne kadar dayanabilecek ufaklık