kraliçenin masalı

5 1 0
                                    

"Lema kraliçe" kraliçenin ağzından.

***************************
-Bu şatoya geldiğim gün bir cariye'ydim ve prensin odasının temizliğinden sorumluydum. Prensle (o
zamanın prensi) konuşmak yüzüne dahi bakmak yasaktı.
Bunun nedenini bilmiyordum ama benimle beraber şatoda çalışan cariyelerden duymuştum. Yeni bir güne uyanmıştım daha çok uyanmak istemiyordum ne kadar zorunlu olsamda bazen çalışmak çok zor geliyordu ve emir almak bazen canımı yakıyordu. Prensin odasına çıktım ve öyle birşey gördüm ki. Şok olmuştum prensin fotğraflarına aşk dolu gözlerle bakan bir cariye vardı! Bu cariyeyi taniyordum. Bu saraya geldigim an beni küçümseyen kadındı. Napiyorsun orda, (telaşlandı)şey bişey yapmıyorum. Elini kolunu koyacak yer bulamıyordu. Benim dışımda bu odaya hiçbir cariye giremez sen küçük prensin odasından sorumlusun. Bunu bu sarayda yeni olmama rağmen benmi sana öğreticeğim.

****

Elena,Sanane bundan işine baksana sen.
Lema,ben işme bakıyorum. Sen kendi işine bakmıyorsun bence. Yaptığım ima'yla sınır küpüne dönüşüp üzerime yürümeye kalkıştı. Geleceği varsa göreceğide vardı kendimi asla ezdirmem ve beni ezmeye kalkan kişin haddini bildirmesinide bilirdim. Elini bana tokat atmak için kaldırmıştı ki sadece kaldırmakla yetindi elini havada yakaladığım gibi ters çevirip. Boştaki elim ile saçından tutup kulağına yaklaştım. Eğerki bir daha bana elini kaldırmaya cüret edersen bu sefer uyarmakla kalmam. Kaldırdığın elini kırıp sağlam kalan eline veririm. Gözyaşları yanaklarından süzülürken hafif bir çığılık attı. Tam o anda sert ifadesiyle prens alpin içeri girdi. Bizim halimizi gördükten sonra çenesi'ni sıktı sinirle. Neler oluyor burda dedi. Bağırmasıyla irkilip elenanın saçlarını bıraktım. Elena koşup ağlayarak prense sarıldı. Ben bu yaptığına şok içinde bakarken bana senin bitirdim bakışları atıyordu.
Onun bu haline şaşkınlık içinde bakıyordum kendisi kaşınmıştı ve kaşımaktan hiçte çekinmezdim bu hareketler karşısında egoist bilmiş ve zavalıydı benim gözümde elena.
Prens alpin şok içinde elenayı hafifçe itti. Neler oluyor burada çabuk anlatın yoksa sizi saraydan dışarı atmaktan hiçte çekinmem. Söylediği şeye alayla gülüp.
İsterseniz atın umrumda değil dedim. Elena hemen olaya dahil oldu. Prensim bu meymenetsiz'i sizin odanizı karıştırırken yakaladım halbuki tek görevi odanızı temizlemek. Demek öyle ha elena tek kaşımı kaldırıp sert bi şekilde suratına baktım.
Tehdidimi hatırlamış olacak ki korkup gerçekleri üstü kapalı bir şekilde prens' e anlattı. Prens elenanın anlattıklarına karşı suratını buruşturup bana doğru döndü. Lema anlat dedi. ismimi duymamla beraber bütün gerçekleri şeffaf bir şekilde anlatım prens elenanın kolundan sürükleyerek saraydan dışarı attı şok içinde onları izliyordum ki sarayın salonundan çıkan kraliçenin bağırmasıyla bende dahil bütün cariyeler işlerinin başına döndü. Sarayın bodrumunda indim burda yatılı çalışan cariyelerin kaldığı odalar vardı odama geçeceğim sırada bi el ağzımı kapatıp karanlık odaya soktu beni. Elin sahibini görmek. İçin başımı kaldırdımki kaldırmamla beraber şok dalgası bedenimi sardı. Bu prens alpin'di ama burda ne işi vardı bu adamın.

~~~~~
Bir sonraki bölümde okuduğumuz karakterler ve onlar hakında bilgiler gelicek
Yeni bölümde görüşmek üzere çok yakında beraberiz. Bebeklerim öptüm. Bölümü oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayınn🌸🧚‍♀️

★❥  𝑩𝒖𝒚𝒖𝒍𝒖 𝒔𝒆𝒉𝒊𝒓  ☘✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin