Taehyung nasıl bir belanın içine düştüğünü daha yeni anlıyordu. Çaresizce etrafına bakındı. Neden kimse bu kadar gürültüye kontrol etmek için gelmiyordu.
Namjoon: KENDİNİ NE SANIYORSUN SEN? ECELİNE Mİ SUSADIN?
Taehyung: Ben birşey. Birşey yapmadım. Yalan söylüyor. Namjoon-
Namjoon: KES SESİNİ. BENİ KISKANMA HAKKINI KİM VERDİ SANA!
Taehyung ne dese faydası yoktu. Namjoon onu dinlemiyordu bile. Kan çanağına dönmüş gözleriyle ve adeta kükrediği sesiyle Taehyung'u şuan burada öldürebilecek potansiyelde gözüküyordu. Hemde hiçbir suçu olmadan.
Taehyung Min Krallığına geleli yaklaşık 1 hafta olacaktı. Diğer hayatından farklı hiçbir şey yoktu. Burada da sadece odasında vakit geçirip çağrıldığı zaman dışarı çıkıyordu. Konuştuğu dertleştiği kimsesi yoktu. Ve birde annesini çok özlemişti. Ayriyeten Namjoon'dan çok korkuyordu.
Henüz evlenmemişlerdi. Düğünleri için hala hazırlıklar yapılmaktaydı. Bu nedenle Namjoon'u mecbur kalmadıkça görmek zorunda değildi.
Şimdi ise hiçbir suçu yoktu. Sarayda görevli olan omegalardan biri odasına girmiş iğneleyeci ve aşağılayıcı şeyler söylemişti Taehyung'a. Bir de üzerine Taehyung ağzını açıp tek kelime etmeden omega üzerine saldırmış sonrasında Namjoon'a Taehyung'un kendisine saldırdığını söylemişti. Güzel omega çalışanın bunu neden ve ne amaçla yaptığını düşünemeden Alfa'nın gazabına uğramıştı.
Namjoon odasına dalıp her yeri alt üst etmiş ve Omeganın üzerine yürümüştü. Şimdi ise köşeye sıkışan bir ceylan gibi olan omegaya gereksiz nefretini kusuyordu.
Namjoon: BENİMLE EVLENECEKSİN DİYE BİR STATÜYE SAHİP OLACAĞINI MI DÜŞÜNDÜN ZAVALLI. BURADAKİ HİZMETÇİLER BİLE GÖZÜMDE SENDEN DAHA DEĞERLİ. JİN'E DOKUNMAYA NASIL CÜRET EDERSİN SEN?
Taehyung: DİNLESEN ANLAYACAKSIN DİNLEMİYORSUN BİLE.
Taehyung boğazını saran ellerden kurtulmak için alfanın göğüsüne sert bir yumruk atıp ondan uzaklaştı. Bu alfayı daha da sinirlendirirken afallamış omegaya tokat için havaya kalkan eli güçlü bir el tarafından tutuldu.
Yoongi: Ne yaptığını sanıyorsun sen?
Namjoon: Sen buna karışma Yoongi. O benim omegam. Ona istediğimi yaparım.
Yoongi: Yapamazsın. Abi. Kendine gel. Babam bu yaptıkların duysa-
Namjoon: Duyarsa duysun. Ondan korkan mı var? Ne cüret bu?
Yoongi: Asıl sende ki ne cüret? Bir omegaya nasıl el kaldırırsın? Ayrıca o sıradan bir omega değil. Kim Kralının oğlu.
Namjoon: Seni ilgilendirmez Yoongi. Defol buradan
Yoongi: En çok beni ilgilendirir!
Namjoon: Seni-
Bay Min: YETER BU KADAR.
Gelen ses ile bütün gözler kapıya dönerken Taehyung 1 haftadır tanıdığı bu insanları ilk defa bu kadar sinirli görüyordu.
Bay Min: Namjoon çabuk yürü.
Namjoon gram sakinleşmemiş tehdit dolu bakışlarıyla babasının önünden odadan çıktı.
Bay Min: İyi misin Taehyung?
Taehyung: Oğlunuz bir psikopat.
Bay Min bakışlarını yere indirip Namjoon'un ardından gitti. Taehyung haklıydı. Namjoon bir psikopattı ve tüm ailesi bunu biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Ol
FantasyYoongi: Biliyorum yanlış ama kendime engel olamıyorum Taehyung: Yoongi- Yoongi: Sessiz Ol...