Минають дні, а Т/І квіток на очах, море косметики та аксесуарів появлялися на полицях її кімнати. Нарешті дівчина зрозуміла що означає цінувати та любити себе. І це розуміння дуже змінило її ставлення до оточуючих, тому цього не міг не помітити Чонгук. З кожним днем його кохана почала все холодніше ставитись до нього, але це давало йому більшого поштовху для дій. Чомусь саме в цей важкий момент, хлопцю захотілося як можна більше приділяти час для Т/І, він купляв її дорогі подарунки, водив в престижні клуби та ресторани, і він нарешті визнав свою помилку, що зраджував такій чудовій дівчині з іншою, але правда, він не зміг цього признати перед самою Т/І. Проте, як би Чон не старався виправитись та хоча б якось загладити свою провину, дівчина ніяк не хотіла віддаватись йому у відповідь, і тут він зрозумів що почав втрачати її, хоча ні, не почав – він вже втратив її. Так, дівчина також помітила старання хлопця якось виправитись, але вже було занадто пізно. Вона добре памʼятала кожну деталь на тому нігті, який знайшла під ліжком, і знала, що ніяк не може відступитися від свого рішення, так, можливо вона була злопамятною , але вона почала цінувати себе. Інколи було дуже важко себе стримувати, особливо коли такі рідні руки обіймають тебе довкола талії, а пухкі губи ніжно цілують твою шию, саме в ці моменти хотілося забути все і загорнутися в обійми коханого, але вона цього не зробить, більше не дозволить собі цього.
Хоч Чонгук старався бути завжди з Т/І, але роботу ніхто не відміняв, тому зібравши свою валізу, він відправився у чергове відрядження на 2 дні. Так, це було не так довго як завжди, але саме ці дні були пекельними для нього. Як тільки хлопець залишався на одинці, він ніяк не міг перестати думати про свою Т/І, і про те який він огидний, адже вчинив так зі своєю коханою. Все що потрапляло йому під руку, одразу ж летіло на підлогу, його люті не було межі, особливо коли він бачив Джесі. Вона була для нього, немов червоним кольором для бика. Йому страшенно хотілося вимістити всю свою злість на ній, але він не мав права цього зробити, та й в глибині душі він розумів, що в цьому немає її провини, вона вільна дівчина, тут винен тільки він. В таких муках і пройшли цих два дні, і як тільки він вийшов з літака він одразу побіг і зловив перше таксі, лиш би пошвидше додому, чомусь саме сьогодні його серце стискалось неймовірно сильно, немов хтось тисячі голок встиомлює в нього. І його переживання були не даремні, як тільки він переступив поріг квартири, він помітив як там тихо та самотньо. Вона пішла від нього, і від цього хотілося просто вити. Чонгук, тихо обійшов всі кімнати в надії побачити хоча б натяк на те що Т/І скоро повернеться, і вона просто вирішила поїхати в гості до своєї подруги щоб просто провітритись, і він таки знайшов, але від знахідки серце ще більше облилося кровʼю. На тумбочці біля ліжка він побачив невеличку записку. Чон сів на мʼякий матрас і почав читати:
«Дорогий та коханий Чон Чонгук, мені було дуже важко прийняти це рішення, але я це зробила. Я знаю все, знаю як ти зраджував мені з Джесі, на роботі, в клубі, в навіть в нашій спальні. Я довго не могла в це повірити і старалася відігнати від себе ці жахливі думки, але коли я знайшла її ніготь під ліжком, для мене стало все зрозуміло. Я зрозуміла що повинна рухатись далі, і не поринати в цьому болоті. Я повинна старатися удосконалюватися та щасливо жити для себе і нашої дитини...».
Від останніх слів у Чона зупинився час. Він більше не стримував свої емоцій, він впав на коліна і просто почав голосно плакати, викрикуючи всю свою біль. Його дівчина пішла від нього. Він згубив їхнє кохання, і найосновніше, він згубив свою сімʼю. Вона вагітна. Це не поміщалося в його голові, руки досі тряслись, і тоді він зрозумів, що він повинен її знайти та повернути.
Та Т/І вже давно не думала про це, вона сиділа на мʼякому кріслі в літаку, і ніжно погладжувала свій животик, мріючи про своє спокійне та щасливе майбутнє, подалі від всіх.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смак помсти- найсолодший
FanfictionЯ давно засвоїла урок: якщо тебе не любить чоловік, в твоєму житті, найкраща помста - добре виглядати.