" SAVAS BASLANGICI "

49 6 0
                                    

Taki burda polis olmadigi ve suclulari teslim edemeyecegimizi hatta bunun daha kotu birsey oldugunu hatirlayana kadar ,  bunlari hatirlayinca birbirimize baka kaldik yani bu demekki butun burda yasayan halk bize karsi cikacakti ve biz sadecd uc kisiydik hemen valizlerimizi topladik telefon istedik size yok dediler araba dedik yok size dediler para veririz dedik yinede dinletemedik , zaten bir kac insan dede ve ninenin evine dogru gidiyordu tamda bu zamani bulmuslardi butun insanlar bir tuhafti kalbimiz gum gum atiyordu Zeynep oyuncak bir araba yapmisti gorunusu baya kotuydu ama roket gibi hizli gidiyorduk hemen oyuncak arabaya bindik , halk olanlari anlamisti ki arkamizdan geliyordu hemde kosa kosa bide hizli kosuyorlardi HADI ZEYNEP HADI !! diye bagiriyordum Zeynep ' te bize bagiriyordu biraz sakin olursaniz guzelce surucem diyordu Asli ' da bir an ikizi Zeynep ' e kizdi agzin calismasin biraz ayaklarin calissin dedi o kadar yakin arkadas bir anda nasil boyle olabiliyor ? Anlayamadim , demekki bu durumlarda hersey olabiliyor sonucta herkes yalniz kaldi ve kustu ama hala pesimizden geliyorlardi arabada birkac esya vardi onlarin ustune attim daha cok sinirlendiler ve daha hizli kosmaya basladilar Zeynep ve Asli ayni anda bana " IYI HALT ETTIN " diyerek cikistilar bende Zeynep ' e onune bak biraz sonra carpicaz dedim Asli merak etme o halleder dedi az once kus olan insan simdi onun koruyucusu olmustu anlamiyordum onlari anlamayacagimda.

" BENIM KORKU GUNLUGUM 1 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin