O geceden 6 yıl önce
Karnımı tutarak aşağıya iniyordum. 6 aylık hamileydim.
"Anneeeee" Aras beni görür görmez sarılmıştı. "Oğlummm"
"Karıcım" Burak başını eğmiş bana bakıyordu. Aras benden ayrılıp oyuncaklarıyla oynamaya gitti.
"Kocacımm" yanıma geldi ve ellerini karnıma koyup anlımı öptü.
"Prensesimiz nasıl" karnımı sevmeye başladı. Ardından eğilip karnımı öpmüştü.
"Prenses sabah biraz huysuzdu"
"A a niye" dudaklarımı ısırdım ve masumca Burak'a baktım.
"Bizim canımız turşu çekti"
"Haaa ondan bakalım bakalım dolapta prensesim ve kraliçem için turşu var mı" Burak dudaklarımı öptüğünde Arası duyduk.
"BABA" bizim yakın olmamızdan nefret ediyordu beni paylaşmayı istemiyordu.
"Tamam eşşek sıpası tamam"
Burak dolabı açıp turşu kavanozu çıkarmış bende yemeye başlamıştım. Turşu sevmeyen biriydim ama karnımdaki cadı çok değişik şeyler ister olmuştu.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra salona geçmiştik. Bir yanımda Burak diğer yanımda Aras vardı ve ikisininde elleri karnımdaydı. Esila nın her an tekme atmasını bekliyorlardı.
Bir anda tekme attığında ikiside zafer kazanmış gibi çak yaptılar. Sonrasında beni gıdıklamaya başlamışlardı. Kahkahalar eşliğinde vakitlerimiz geçerken bu iki adamın kahramanım olduğunu biliyordum.
"Ayhh durun yeterr" kahkahalar içinde zar zor konuşmuştum.
Gülerek bana bakıyolardı bu sefer yanaklarımı öpmeye başldılar. O kadar çok gülüyordum ki nefessiz kalıyordum resmen.
Sonunda durduklarında düşman gibi bakmaya başladılar birbirlerine. "Ben uyuyorum bu gün annemle"
"O nerden çıktı lan"
"Öyle canım istiyor"
"Allah Allah"
Aras kafasını salladığımda güldüm. "Hep beraber yatabiliriz sakin olun. İkiside bir birlerine parmak salladığında bu halleri çok komiğime gidiyordu.
~~~~
Bahçede onlar top oynarken bende meyve yiyordum. Aras çok iyi futbol oynuyor çoğu zaman da Burak'ı yeniyordu. Esila babası her gol attığında karnımı tekmeliyordu. Tam bir babacı cadıydı.
Burak bir anda Arası alıp havuza atladığında kahkaha attım. Yazlıktaydık ve çok iyi gelmişti. Aras babası ile hem güzel vakit geçiriyordu hemde ben rahattım.
Neslihan anne gelip yanıma oturdu ve meyvelerden ağzına attı. "Nasılmış bakalım torunum"
Gülerek ona baktı. "Çok mutlu ama o da burda olmak istiyor artık"
"Az sabır etsin bakalım." Karnımı ovaladığında tekme atmıştı. Annem gülerek bana bakıp benim kafamı öpmüştü ve oğullarımızı izlemeye başlamıştık.
"Oğlun beni seviyor" bana bakıp dediği şeyle gülmüş ve anında cevap vermişdim. "Biliyorum senin oğlunda beni seviyor" kahkaha attığımızda Burak ve Aras sırılsıklam bir şekilde gelip karşımıza oturmuşlardı. Burak'ın yüzündeki mutluluk her halükarda anlaşılıyordu.
~~~~
"Aras etleri getir oğlum" ben soğanları doğruyordum. Burakla Arasda ateş yakmış mangal yapıyordu. Son ayımdaydım ve hiç sorun yoktu.