●Beyaz Saçlı Adam●

107 9 46
                                    

(ehe istek üzerine bir kitap ve gene ben )

"megumi ona dikkat et."

Dedi beyaz saçlı gözleri kapalı adam...şaşkındın az önce evinde uyuyordun ve şimdi anlayamadığın bir savaşın ortasında oradan oraya sürükleniyordun.

"GOJO SENSEİ!!!"

Seni koruyan siyah saçlı çocuk aniden o beyaz saçlı adama bağırdı göründüğü üzere adamın arkasından biri ona uzun keskin silahla onu kesmek üzereydi ama kesememişti sanki adam dokunulmaz gibiydi..

"Merak etme ben en güçlüsüyüm"

Arkasındaki adamın karnına ve yüzüne yumruk atarak adamı bayılttıktan sonra sizin olduğunuz tarafa döndü

"O nasıl?"

"Ölümcül yaraları yok sadece ufak tefek çizikler işte" diyerek yerden doğruldu etrafı kolacan etti sonra da seni omzundan kaldırarak beyaz saçlı adama doğru yürüdü.

Şoku hala atlatamamıştın sadece nefes alıyor etrafa şaşkınlıkla bakıyordun.

"Megumi sen ve o jujutsu lisesine gidin. Ben , kugisaki ve yuji burayı hallederiz"sonrasında hemen arkasını döndü.

"Tamam"seni koruyan çocuk cevap verdikten hemen sonra harekete geçti "Orada görüsüz öyleyse"beyaz saçlı adam bunu söyledikten hemen sonra gökyüzüne doğru yükseldi sen hala şaşkınlıkla bakıyordun"B-bu nasıl olabilir...imkansız değilmi bu?"kafanın aniden hemen çevrilmesi ve senin sıkıca tutulmandan sonra"Bunu sonra düşünürsün şimdilik buradan uzaklaşmaya bakalım"onun ciddi ve kararlı yüzüne baktıktan ve herşeyi anladıktan sonra siyah saçlı çocuğa ayak uydurarak uzaklaşmaya başladınız.

MEKAN
~~~~~~~~~JUJUTSU LİSESİ~~~~~~~~~~

Sakince tekli koltukta üzerine örtmen için verilen battaniyeyi sıkarak olan bitenin ne olduğunu anlamaya çalışıyordun gözlerin masada duran plastik çiçeğe dikmiştin"Her yerim ağrıyor...üniformam maf oldu her şey senin suçun yuji"gözlerini şimdi de kahverengi saçlı kıza dikmiştin yanındaki arkadaşının kafasına vurarak kapının orda boğuşuyorlardı
"Benim ne suçum var!!ahğk tamam özür özür".

"eheehhe...siz ikiniz yerinizde duramıyorsunuz"gülerek gözü kapalı adamın diğer ikisi ile içeri girişini izledin.

"eh megumi 'o' nasıl?"bunu söylerken yüzü sana bakıyordu ama gözleri kapalı seni görüyormuydu bilmiyordun "Fiziksel olarak evet iyi shoko sensei ona ters lanetli teknik uyguladı ama geldiğimizden beri tek kelime etmedi"ortaya atlayarak ne yaptığını anlamadığın pembe saçlı çocuk"bu o mu?şimdi?..."neyden bahsettiklerini anlamıyordun.

Beyaz saçlı adam kafa sallayarak....

"Evet bu o jujutsu dünyasında büyük değişikler atacak kişi"



İlk bölüm nasıldı sizce :DEğer beğeni çok olursa haftaya ikinçi bölümünde atamayı düşünürüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk bölüm nasıldı sizce :D
Eğer beğeni çok olursa haftaya ikinçi bölümünde atamayı düşünürüm.
Hadi bayss

Gojo Satoru x youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin