Az előző rész tartalmából:
Andris szemszöge (ekhoe):Majd haza mentünk, a többiek kérdezgettek hogy miért rohantunk ki? Stb, de mi egyenesen fel mentünk, le fürödtünk együtt majd le feküdtünk aludni.
Lea szemszöge:
Másnap reggel vissza emlékeztem miket mondott, és a hasam tele volt pillangókkal.
És azt tudom ha tegnap akkor elvesztem, mert mondjuk nem hiszek neki, abba bele haltam volna. És ez most lehet olyan dramatikusan hangzik de igaz! Ő az életem legfontosabb része, és oké hogy ott vannak pogányék is, de ők másak. Andris lelkileg tart egyben, szerintem ha nem lenne újra kezdődne az a szakasz...9:30
Ki keltem az ágyból majd le mentem, ott ültek a fiúk. És ott volt valami lány is, de nem nagyon figyeltem ki. Persze gondoltam hogy ez lesz de amint megláttak elkezdtek kérdezgetni, hogy mi volt tegnap, jóba vagyunk e már, stb.
Én le főztem a kávém és elkezdtem válaszolni a kérdéseikre.
Igen már minden oké.-mondtam nyugodtan.
Akkor jó.-mondták.
De min "vesztetek" össze?.-kérdezte gyuben.
Hát most röviden fogom el mondani, de igazából egy photoshopolt képet küldött nekem valami csaj és oda írt hogy:"a pasid nagyon jól csókol" én meg be dőltem ennek.-mondtam.
Wow.-ennyit tudtak ki nyögni.
Biztos nagyon romantikus volt ott a szakadó esőbe.-röhögött GG.
Actually, az volt, de most vicc nélkül.-mondtam és vissza gondoltam arra amiket mondott.
A fiúk már nem szóltak semmit, gyuben,pogi, és gg fel mentek fifázni. Szegény csaj nem tudta mit csináljon.Fadics Fanni.-mutatkozott be.
Faragó Leah, de ha úgy neked jobb hívhatsz simán Leának.-mondtam majd mosolyra húztam számat.
Okés, egyébként jól itt hagytak.-mondta a csaj.
Hát ők már csak ilyenek.-vontam vállat.
De amúgy most keversz valamelyikükkel?-kérdeztem érdeklődve.
Igen! Marcival alakul a helyzet.-mondta.
Ha kell segítség benne szólj, pisis korunk óta ismerjük egymást.-mondtam láttam a Fanni fején hogy egy picit féltékeny.
Ooo ne úgy vedd, nekem van barátom.-mondtam, láttam rajta azt a megkönnyebbülést.
Okés.-mondta.
Na itt az emlegetett szamár.-mondtam miközben jött le az álmos jó madár.
Geci a fiúk olyan geci hangosan üvöltenek, de nem baj be mentem és mind a három akkorát kapott.-mondta álmos hangján, de annyira álmos és kómás volt hogy észre se vette Fannit.
Oké de nem látod vendégünk van.-böktem meg. Aztán észbe kapott.
Szasz, Tircs András.-mondta majd meg indult a kávé felé.
Fadics Fanni.-mondta.Aztán le jöttek a fiúk, miután Andris megitta a kávéját vissza felmentünk. A többiek el mentek boltba, vagy valahova nem tom. Filmet néztünk megint, most a grinch-et néztük. Persze volt popcorn is meg édesség.
14:25
Úgy döntöttünk hogy el megyünk sétálni, bár ne tettük volna. Mivel ősz volt már sötétedett egy picit, persze az utcán meg találták Andrist a fanok. De jó pár fotó után le ültünk a padra.
És beszélgettünk, amikor oda jött egy lány és hozzám vágott valami keményet a fejemhez.Andris szemszöge (ekhoe):
El mentünk a parkba sétálni persze megtaláltak a fanok, fotózkodás után, leültünk egy padra amikor oda jött egy lány azt hittem egy fotót akart de nem, Lea fejbe vágta egy baseball ütővel. Legszívesebben megvertem volna pedig nem verek lányokat, de nem volt időm ömlött a fejéből a vér és már nem volt magánál.
Gyorsan vissza vittem a házukba hívtam a mentőket, rendőrséget, és GG-éket pont stúdióba voltak.Ott ültem az ágyán a feje az ölembe volt, a szemeim olyanok voltak mint a patak.
Lea kérlek gecire ne hagyj itt.-sírtam.
Te vagy az egyetlen aki megért, és ott van ha kell, és gecire szeretlek szóval kérlek ne hagyj el légyszíves.-már majdnem ordítottam.
Lea, Lea.-próbáltam keltegetni.
Lea bírd ki még egy kicsit könyörgöm.-már azt hittem nincs remény amikor meghallottam a szirénát, gyorsan fel kaptam ès ki vittem.Be rakták az autóba és ott ültem, láttam ahogy próbálkoznak, nem tudtam mit tenni csak sírni. Kibaszott fontos nekem nem veszíthetem el, vele tervezem le élni az életem. Meg érkeztünk a kórházba be vitték és el rohantak vele és rohantam utánuk és kint le ültem, aztán megjöttek a többiek.
Kupak.-szaladt oda hozzám Kubak és megölelt.
Gecire sajnálom.-mondta már ő is sírva.
Andris.-jött oda gyuris, meg gg is.
Aztán hirtelen a szomorúságomból harag lett.
És bele basztam a kezemet a falba.
Ha meg találom azt a kurvát én esküszöm, hogy meghal.-mondtam már teljesen idegbe.
Ha miatta veszítem el Leát akkor kibaszottul nem érdekel hogy börtönbe megyek vagy sem kibelezem, NEM ÉRDEKEL HOGY FAN VAGY NEM FAN.-a végét már ordítottam.
Aztán a haragomból megint szomorúság lett.
Mi a faszt kezdek ha elveszítem?-mondtam nekik sírva.
Haver tudom hogy nehéz, de ne gondolj arra hogy meghal mert akkor megfog ha nem hiszel benne.-mondta gyuris.
Igaza van.-mondta René.
Haver most aza legfontosabb hogy higgyünk benne.-mondta Marci.
Igazatok van, de én nem állok készen el veszíteni...-mondtam sírva és a hangom össze csuklott.Egy órával később:
Ki jött az orvos és azt mondta hogy jól lesz egy-két héten belül. Szerintem abba a pillanatba mi voltunk a legboldogabb emberek. Mert Lea mindenkinek jelentett valamit. Nekem az életemet, a barátnőmet, a jövőbeli feleségemet.
Pogánynak és Gyuben-nek a legjobb barátott,
Renének kishúgot, szóval mindenkinek nagyon fontos volt. Egy fél órával később már be mehetünk hozzá, nem volt még magánál. Ahogy rá néztem könnyek gyűltek a szemembe, ahogy szegény kinézett, egy nagy kötés a fején, amin belül egy véres pamacs van.
Nyomtam egy puszit homlokára, és mindannyian le ültünk ès vártuk hogy felkeljen. Már egy órája ott ültünk. René és gyuben elmentek az automatához amikor megszólalt.
And-Andr-Andris-szólalt meg majd kinyitotta azt a gyönyörű szemeit.
Pont jöttek be a fiuk.
ÚRISTEN LEA FELKELTÉL.-üvöltöttem fel örömömbe.
Andris.-mondta majd megölelt.
Marci.-majd őt is megölelte. Amikor René meglátta oda rohant és megölelte.
Gyurissal is ölelkeztek, annyira boldog voltam hogy az elmondhatatlan.
Beszélgettünk, stb.18:32
A fiuk már elmentek én bent maradtam vele, mivel ugye bent tartották.
Valahogy így aludtunk:Ugye nem hagysz el?-kérdeztem.
És ne ijessz meg ennyire soha többet.-súgtam oda neki miközben homlokát pusziltam, meg szájat._______________________________
Sziasztokk
Wow 1004 szavas rész ez eddig rekord de van egy szerintem rossz hír, mar annyira nincs ötletem ehez a könyvhez szóval a 16. Rész lesz az utolso. De aztán lehet lesz belole egy 2. Konyv🤭 ki tudja🤷🏼♀️
Remélem tetszett ez a rész❤️💋
Álmodjatok Andrissal♥️💋😍(Tehát hogy hot😍😍😍♥️♥️)
ESTÁS LEYENDO
Biztos szeretni akarsz? ~ekhoe~ ff.
FanficElkezdte kezét feljebb csúsztatni, amikor combom közepénél tartott úgy gondoltam ne csak én legyek vörös így kezemet én is combjára raktam csak én nem a közepére hanem vége felé. Láttam rajta hogy egy picit elpirult Ennyit mutatok ha érdekel gyere o...