,,Oblíkej se. Gustava unesli a my víme kde je, pojedeš se mnou"vpadnul Tom rychle do pokoje a podal mi mé oblečení. Jenom šedé cargo kalhoty a černé triko s dlouhým rukávem.
V rychlosti jsem si to oblékla. ,,A že by nějaké boty?"zeptám se ho. Nemíním jít bosa.
,,Přinesu ti boty, ale ty už běž dolu"běží do teď mého pokoje pro mé boty. Já jdu dolu. Jsou tam všechny holky, Georg a Bill. To taky jedou? ,,Snad Gustavovy nic neudělají"strachuje se Darin. ,,To ses pomátla? Ty ses do něho snad zamilovala"uchechtnu se. ,,Jo, je na mě celkem milej"řekne. ,,To já už se ponaučila co znamená, když je kluk k tobě milej. Velmi špatně jsem na to doplatila"podívám se na Billa a úplně ho propálím pohledem.
Za chvíli přijde Tom i s mými boty. Jsou to bílé conversky. Rychle si je obuju a může se vyrazit.
Jedeme takhle. Já s Tomem v jeho autě. Georg jede s Kat a Bill jede s tou Meg a Darin.
Připoutáme se a může se jet. Tom jede celkem rychle. To, ale neřeším. Chce zachránit svého kamaráda.
,,Až budeme na místě, tak zůstaneš sedět v autě"řekne mi Tom. Když mám sedět v autě, tak teď vůbec nechápu proč jsem s nim jela?
,,Ano, budu sedět v autě"řeknu mu.
Po pár minutách přijedeme na místo. Je to nějaký opuštěny sklad co tak vidím z auta.
Za chvíli přijedou i ostatní. Jenom kluci vyjdou z auta. Všimnu si přicházet nějakého staršího chlapa a za nim šli další chlapy. Ten starší chlap držel Gustava za krk a u hlavy mu držel pistol.
,,Ale kdo nám to tu přišel? Nás slavný gang Tokio Hotel"zasměje se ten chlap. Trošku to slyším, i když tu jsem v autě zavřená. Od kluků gang se jmenuje Tokio Hotel? To jsem nevěděla.
,,Na něčem jsme se dohodli. Máte to? Jestli ne tak tady vašemu kamarádovi ustřelím palici"řekne ten chlap a zamává pistoli v ruce.
,,Neeee! Gustave!"najednou slyším křičet Darin. Ohlédnu se odkud to jde. Darin běží směr kluci. To neee!
Vystoupím z auta a běžím k ní. Musím ji zastavit. Mohlo by se jí něco stát. Rukou jsem ji zastavila.
,,Ale, koho tu máme. Dvě holčičky. Ty by se mi hodili"ušklíbne se ten chlap. Musím říct, že celkem oplzle. Tom se na mě divá naštvaně. Jen mi přece říkal ať zůstanu v autě.
Dva chlapy pro nás šli. Jeden mě vzal za ruku a nehodlal mě pustit. Snažila jsem se mu vymanit ze sevření, ale marně. Ten druhy popadnul Darin.
Ten chlap pustil Gustava, ale teď šel za mnou.
,,Co kdyby jsem ji chtěl ustřelit palici. To by jste mi už dali co chci?"přejel mi pistoli po obličeji. Zrychleně jsem dýchala. Mám velký strach. ,,To si jen zkus a nedostaneš nic"to už promluví Tom. ,,Tak si aspoň nechám spravit chuť"políbí mě ten chlap zuřivě. Fuj! To je nechutný. Braním se tomu, ale on má větší sílu. A co ten chlap ještě udělal? Strčil mi jazyk skoro až do krku. Fuj! Kousla jsem ho do pusy a ho to zabolelo. Dal mi silnou facku. To zabolelo a vyhrklo mi to slzy.
,,Asi si ji tu nechám a budu si s ni dělat co jen budu chtít. To by ti nevadilo Tome, že?"pohlédne na Toma. ,,Dělej si co chceš"mávne Tom nad tím rukou. To myslel vážně? Radši bych byla s nimi než s tím oplzlým chlapem.
Slané slzy mi stékali po tváři. Nemohla jsem uvěřit co se pravé děje.
Ten chlap se opět na mě otočil a svou ruku přesměroval k lemu mých kalhot. Jedním pohybem rukou vniknul dovnitř kalhot. To už jsem brečela hystericky. Teď pravě tady tohle bude dělat před všemi a nikdo tomu nezabrání? To už mi došlo, že nikoho nezajímám.
Byla jsem mimo. Úplně. Skoro jsem začínala nevnímat svět.
,,Ty parchante!"zakřičel Tom na něho. Ten chlap nepřestával se mě dotýkat. Tom to jen tak nenechal a toho chlapa střelil. Chlap spadl na zem a já byla celá od krve.
,,Pusť ji nebo ti ustřelím palici"převzal si Gustav pistoli od Georga a namířil ji na toho chlapa co držel Darin. Ten chlap radši Darin pustil. Neměl u sebe pistol, tak by se nijak bránit nemohl.
Šokovaně a celá ubrečená jsem padla na kolena. Z toho se budu ještě dlouho vzpamatovávat.
Tom ke mě přiběhl, vzal si mě do náruče a vzal mě do auta. ,,Měla jsi sedět v autě"je rozzuřený. Nic mu neodpovím jsem celá v šoku. ,,No nic. Teď pojedeme domu ať se osprchuješ"nastartoval auto a jel směr domov.
ČTEŠ
Objetivá
Fiksi RemajaDva mafiáni. Jsou dvojčata. Jeden mě unesl. Oba ke mě byli hrubí. Jeden méně a já jsem se začala do nich zamilovávat, i když jsem si říkala, že nesmím, že jsou špatní. ❗️Příběh je vymyšlený❗️