Kızım doğmuştu. Nesli gelmişti. O tıpa tıp Esila gibiydi. Kaderi benzemesin diye gerekirse canımı verecektim.
Neslihan annenin adını Esilanın bendenini yaşatacaktı o. Nesli ailemizi toparlayacaktı.
Yaşımız ilerlemişti ve artık son perdeydi buz. Oyun yoktu artık.
Nesli'yi de alıp eve gelmiştik. Sessizlik vardı. Korku vardı.
~~~~~
Nesli çok çabuk büyüyordu. Daha 7 aylık olmasına rağmen çok yapılıydı.
Nesliyi uyutup yatağına koymuş odasında yağmur sesi koymuştum.
Odamıza çıktığımda Burak yatakta uzanıyordu. Kapıyı kapatıp kapıya yaslandığımda gözleri bana döndü.
"Uyudu mu"
"Hı hı"
Yanına gidip yatağa oturduğumda doğruldu ve beni kucağına çekti. Burak'ın gözlerine baktım.
"Özledim"
"Bende bebeğim"
Odalar ses geçirmiyordu ve Neslinin odasında telsiz vardı. Rahatlıkla sevişebilirdik.
Burak boynumu emmeye başladığında inledim. Dudakları göğüslerime inmeye başlamıştı. Başımı geriye yaslayıp kendimi ona teslim ettiğimde bundan memnundu.
Yaşımız ilerlemiş olabilirdi ama sex konusunda hala çok gençtik.
Bir eli altımdaki şortu çıkardı ve vajinamı ovmaya başladı. "Ahh" onu çok özlemiştim.
Üzerimdeki cropu çıkartıp bir köşe fırlattı. Dişi göğüsümün ucunda geziniyorken bendenim titredi. Vajinamdaki eli kalçama gitti ve kalçamı ovmaya başladı.
İnlemelerim devam ediyorken çocuğuyla süt kardeş olmaktan korkuyordu ve bunun için göğüslerimi emmeye es geçip beni yatağa yatırdı.
Dilini vajinamda gezdirmeye başladığında ellerimi kafasına dayadım ve inledim. Silini içime göndermiş ve yalamaları hızlanmıştı. İnlemelerim çoğalırken o beni talan ediyordu.
Bir parmağını içime soktuğunda kafasını daha sert bastırdım. Bu hoşuna gitmiş gibi klitorisimi ısırıp emmişti. İnlemelerim çığır aşıyorken boşalmaya başlamıştım. Kafasını serseri gibi kaldırıp pantolonumu çıkarmış ve üzerime eğilmişti.
İçime girdiğinde tırnaklarımı sırtına geçirdim. Bundan zevk alıyor gidi daha da hızlandı. Daha ve daha. Durmak bilmedik. Son gecemizcesine seviştik.
Bedenlerimiz yorgun düşüyorken üzerime uzanmıştı. Ellerimi sırtında gezdirdim.
"Seni çok seviyorum" yorgun sesiyle güldüm.
"Seni çok seviyorum"
Boynuma küçük bir öpücük kondurmuş ve bizi aniden çevirerek kendini alta beni üste almıştı. Gülümseyerek kafamı göğsüne yasladım ve uykuya daldık.
Sabah uyandığımda ve telefonu elime aldığımda binlerce arama vardı. Nesli hala uyuyordu. Hızla duş alıp üzerimi değiştim ve Burak uyumaya devam ediyorken telsizi de alıp bahçeye indim.
Abim 60 kere aramıştı. Korkuyla abimi aradım ve telefonum açıldı.
"Nerdesin sen"