1. Bölüm

20 3 3
                                    

     **Hellooo~ İlk günden ilk bölümü yazıyım dedimm.... Ama ne yazık ki henüz kimse kitabı okumamış🥲 Neyse ümit kaybetmiyoruz ve yazıyoruz!**

     **Neyse size iyi okumalar dileriimm~~**

   "100 yıl sonra~"

"18 Mayıs 2008"

*Bir kız çocuğu doğdu...Garip bir şekilde yeşil gözlü , yeşil saçlı~...*

~...~

"29 Temmuz 2008"

*Bir oğlan çocuğu doğdu garip bir şekilde kızıl saçlı ,kızıl gözlü~...*

~...~

"26 Eylül 2008"

*Bir oğlan çocuğu doğdu garip bir şekilde beyaz saçlı ,gri gözlü~...*

~...~

"30 Ekim 2008"

*Bir kız çocuğu doğdu garip bir şekilde mavi gözlü,mavi saçlı~...*

~...~

          -KEHANETİN-
          -DÖRT-
         -BEBEĞİ-
         -DOĞDU-

               

★★★

*15 yıl sonra*

"Damla! Kıçını kaldır ve uyan hemen! Lise'nin ilk gününden geç kalıcan yoksa!"

"Tamam anne!"

Damla yataktan kalkar ve banyoda yüzünü yıkar ve saçını yapar. Pek umrunda olmadığı için saçını at kuyruğu yapar ve odasına gider. Dün hazırladığı çantasını alır ve üstüne sweatshirt ve bol bir pantolon giyer. Sonrada aşağıdaki mutfağa gider.

"Günaydın anne"

"Günaydın canım. Kahvaltı masanın üstünde, baban bir de gitmeden önce lazım olur diye para bıraktı. Onuda al"

"Tamam anne"

Yavaşça parayı alır ve cüzdanına koyar. Masaya oturup kahvaltısını yer.

"İlk gün için heyecanlı mısın?"

"Değilim her zamanki gibi olucak zaten , ilk önce müdürün konuşması sonra İstiklal Marşı, sonra da sınıfa gitme tanışma falan filan farklı bir şey olmuycak. İlk gündende 'saçın niye boyalı senin?!' diye azar yerim kesin anlatamıyorum ki saçım doğaldan mavi."

Annesi hafif bir kahkaha atar.

"Merak etme canım artık lise olduğun için karışmazlar. Hem belki bu yıl bir sevgili yaparsın?"

"Ya anne! Ben evlenmek istemiyorum bekar olmayı tercih ediyorum!"

"Peki, peki. Neyse hızlıca yede git geç kalıcan yoksa"

"Tamam"

Hızlıca yemeğimi yiyip. Kalktım anneme ellerine sağlık dedikten sonra evden çıktım ve metroyla okulun önüne gittim. Okul gerçekten çok büyüktü. Özel okul olduğu her yerden belli oluyordu. Normalde burası paralı bir okul ama eğer bursluluk sınavında tam puan yaparsanız 4 yıllık bir burs alıyorsunuz. Ve bende inanılmaz bir şekilde bu bursu kazandım. Normalde aptalın tekiyimdir ama bu okul için gerçekten çok çalıştım ve başardım.

    Sonunda cesaretimi toplayıp avluya girdim. Bu okula gelme sebebim en yakın arkadaşımın bu okula gelmesiydi. Ve evet o bir zengin o yüzden bu okula geldi. Bende bursla ona eşlik ettim. Aha gördüm onu.

Element KoruyucularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin